ביז 252
צילום: Pixabay

איך ממנכ"לים סוכנות דיגיטלית גלובלית לפני גיל 30?

תוכן בחסות |

איך? שאלה טובה. בהסתכלות אחורה אני יכול להגיד שזה ע"י הרבה אמביציה, מוטיבציה ורעב גדול לעולם הדיגיטלי.

במאמר הבא אסקור איך נראה היום-יום שלי, מה עשיתי כדי להגיע לפוזיציית המנכ"ל ואיך מנהלים 12 עובדים מרחוק.

 

איך נראה יום בחיו של מנכ"ל סוכנות דיגיטלית?

אחד הדברים החשובים ביותר הוא להתלהב מהעבודה שלך, זה אומר לשרת את הלקוחות שלך ולצפות לקבל את אותה רמת שירות מצד הספקים והעובדים שלך. מזמין אתכם להציץ בתחומי האחריות שלי כמנכ"ל הסוכנות הדיגיטלית Omnis:

  1. בקרה אחר פרויקטיי החברה ומצב הלקוחות שלנו - מעבר עם הצוות על המשימות שהם צריכים לבצע היום, כל אחד בתחומו - מעבר עם מנהל הסטודיו על משימות העיצוב להיום, מעבר עם הCTO על המשימות הטכניות שלנו, האם הספרינט מתקדם לפי התוכנית, האם יש משימות שדורשות התערבות.
  2. טיפול בלקוחות הפוטנציאליים (לידים) - אילו לידים נכנסו אתמול בערב והבוקר ל-CRM שלנו ודורשים טלפון ומייל אישי ממנהל המכירות שלנו, אילו לידים דורשים את התערבות המנכ"ל, מעבר על לקוחות אשר הצעת מחיר נשלחה אליהם ומה חסר להם כדי לסגור איתנו עסקה.
  3. ניהול אסטרטגיה - ישיבה עם עצמי, ישיבה עם המנהלים הרלוונטים, על קידום העסק וקידום הסוכנות בכל האגפים, בין אם המכירתיים, בין אם השיווקיים, בין אם העיצוביים או בין אם ברמת שירות הלקוח.
  4. מעקב אחר גבייה - מעקב אישי שלי, כמנכ"ל מול אנשי הגבייה והלקוחות.
  5. פגישות מכירות - עזרה למנהלי מכירות בהיבטים טכניים וטיפול בכאבי הלקוחות.
 

מה עשיתי כדי להגיע לפוזיציה של מנכ"ל דיגיטלית גלובלית לפני גיל 30?

  1. למדתי, למדתי, למדתי - הכל התחיל אי שם בגיל 18, חוזר מהצבא ולומד אל תוך הלילה פוטושופ, HTML, שפות תכנות צד לקוח ושרת, ניהול פרוייקטים ומוצר, משתלב בחברות הייטק בגיל צעיר ולא טס לטיול של אחרי צבא, עובד כל יום עד 12 בלילה באהבה ובתשוקה למקצוע שלי.
  2. עשיתי, התנסתי - זה בטח נכתב בכל הספרים שאי פעם קראתם על התפתחות אישית אבל זה נכון - מי שעושה מצליח, מי שמתנסה גם טועה אבל גם מצליח. פשוט לצייר דרך, להגיד מה אני צריך לעשות כדי להגיע ליעד, לסמן אבני דרך, לסמן משימות שבביצוען אבני הדרך תושלמנה.
  3. טעיתי והצלחתי, נפלתי וקמתי - אז גם טועים, יש תקופות שטועים יותר, יש שפחות, מה שחשוב הוא לא לטעות אלא ללמוד מכך, אני רגיל לכתוב לעצמי מה היה לא טוב בפרוייקט האחרון, איך הצוות היה יכול להשתפר, אנחנו עושים פגישות עבודה וסוקרים מה היה לא טוב בספרינט האחרון, באם שעות עבודה הלכו לאיבוד - אז למה. טוחנים עד הסוף במה טעינו ואיך אפשר להשתפר.
  4. לא לפחד לעשות, לא לפחד לשגות, לאהוב את החיים את המקצוע והתחום שלך - אני חושב שאחד הדברים שהכי חשובים בהצלחה בקריירה - זה לאהוב, לטרוף ולנשום את המקצוע שלך, אם אתה לא שמה - אתה במקצוע הלא נכון, אני יודע שכאשר לקוח מתקשר אליי, אני באהבה עונה לו, כשצריך לשלם לי כסף, אני יודע שמגיע לי ואני זכאי לכך, כשצריך להעיז אני מעיז, כשצריך להגדיל תקציב שיווק אני מבצע - אבל אני גם בודק מה ייצא לי מזה.
 

איך מנהלים 12 עובדים מרחוק?

  1. הגדרת ציפיות ברורות
  2. בקרה על משימות, עובדים, כספים באופן קבוע
  3. תמיד אבל תמיד לסמוך על הצוות שלך
  4. קביעת סשן קבוע ביומן לפגישה אישית עם כל אחד מהעובדים
  5. לגרום להם להרגיש שזו החברה שלהם
  6. להיות ממוקד במשימה, בערכים, בתוצאות
 

סיכום:

תעשו מה שאתם אוהבים, תפלו ותקומו, אל תפחדו להצליח, תעזו, תפתחו יוזמה, תשקיעו כסף ותמדדו את ההצלחה שלכם בעבור כל צעד שאתם עושים. תנטרו את העובדים, הספקים והלקוחות שלכם - זה ישים אתכם במקום גבוה!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.