ביז 252
צילום: Pixabay

איך ממנכ"לים סוכנות דיגיטלית גלובלית לפני גיל 30?

תוכן בחסות |

איך? שאלה טובה. בהסתכלות אחורה אני יכול להגיד שזה ע"י הרבה אמביציה, מוטיבציה ורעב גדול לעולם הדיגיטלי.

במאמר הבא אסקור איך נראה היום-יום שלי, מה עשיתי כדי להגיע לפוזיציית המנכ"ל ואיך מנהלים 12 עובדים מרחוק.

 

איך נראה יום בחיו של מנכ"ל סוכנות דיגיטלית?

אחד הדברים החשובים ביותר הוא להתלהב מהעבודה שלך, זה אומר לשרת את הלקוחות שלך ולצפות לקבל את אותה רמת שירות מצד הספקים והעובדים שלך. מזמין אתכם להציץ בתחומי האחריות שלי כמנכ"ל הסוכנות הדיגיטלית Omnis:

  1. בקרה אחר פרויקטיי החברה ומצב הלקוחות שלנו - מעבר עם הצוות על המשימות שהם צריכים לבצע היום, כל אחד בתחומו - מעבר עם מנהל הסטודיו על משימות העיצוב להיום, מעבר עם הCTO על המשימות הטכניות שלנו, האם הספרינט מתקדם לפי התוכנית, האם יש משימות שדורשות התערבות.
  2. טיפול בלקוחות הפוטנציאליים (לידים) - אילו לידים נכנסו אתמול בערב והבוקר ל-CRM שלנו ודורשים טלפון ומייל אישי ממנהל המכירות שלנו, אילו לידים דורשים את התערבות המנכ"ל, מעבר על לקוחות אשר הצעת מחיר נשלחה אליהם ומה חסר להם כדי לסגור איתנו עסקה.
  3. ניהול אסטרטגיה - ישיבה עם עצמי, ישיבה עם המנהלים הרלוונטים, על קידום העסק וקידום הסוכנות בכל האגפים, בין אם המכירתיים, בין אם השיווקיים, בין אם העיצוביים או בין אם ברמת שירות הלקוח.
  4. מעקב אחר גבייה - מעקב אישי שלי, כמנכ"ל מול אנשי הגבייה והלקוחות.
  5. פגישות מכירות - עזרה למנהלי מכירות בהיבטים טכניים וטיפול בכאבי הלקוחות.
 

מה עשיתי כדי להגיע לפוזיציה של מנכ"ל דיגיטלית גלובלית לפני גיל 30?

  1. למדתי, למדתי, למדתי - הכל התחיל אי שם בגיל 18, חוזר מהצבא ולומד אל תוך הלילה פוטושופ, HTML, שפות תכנות צד לקוח ושרת, ניהול פרוייקטים ומוצר, משתלב בחברות הייטק בגיל צעיר ולא טס לטיול של אחרי צבא, עובד כל יום עד 12 בלילה באהבה ובתשוקה למקצוע שלי.
  2. עשיתי, התנסתי - זה בטח נכתב בכל הספרים שאי פעם קראתם על התפתחות אישית אבל זה נכון - מי שעושה מצליח, מי שמתנסה גם טועה אבל גם מצליח. פשוט לצייר דרך, להגיד מה אני צריך לעשות כדי להגיע ליעד, לסמן אבני דרך, לסמן משימות שבביצוען אבני הדרך תושלמנה.
  3. טעיתי והצלחתי, נפלתי וקמתי - אז גם טועים, יש תקופות שטועים יותר, יש שפחות, מה שחשוב הוא לא לטעות אלא ללמוד מכך, אני רגיל לכתוב לעצמי מה היה לא טוב בפרוייקט האחרון, איך הצוות היה יכול להשתפר, אנחנו עושים פגישות עבודה וסוקרים מה היה לא טוב בספרינט האחרון, באם שעות עבודה הלכו לאיבוד - אז למה. טוחנים עד הסוף במה טעינו ואיך אפשר להשתפר.
  4. לא לפחד לעשות, לא לפחד לשגות, לאהוב את החיים את המקצוע והתחום שלך - אני חושב שאחד הדברים שהכי חשובים בהצלחה בקריירה - זה לאהוב, לטרוף ולנשום את המקצוע שלך, אם אתה לא שמה - אתה במקצוע הלא נכון, אני יודע שכאשר לקוח מתקשר אליי, אני באהבה עונה לו, כשצריך לשלם לי כסף, אני יודע שמגיע לי ואני זכאי לכך, כשצריך להעיז אני מעיז, כשצריך להגדיל תקציב שיווק אני מבצע - אבל אני גם בודק מה ייצא לי מזה.
 

איך מנהלים 12 עובדים מרחוק?

  1. הגדרת ציפיות ברורות
  2. בקרה על משימות, עובדים, כספים באופן קבוע
  3. תמיד אבל תמיד לסמוך על הצוות שלך
  4. קביעת סשן קבוע ביומן לפגישה אישית עם כל אחד מהעובדים
  5. לגרום להם להרגיש שזו החברה שלהם
  6. להיות ממוקד במשימה, בערכים, בתוצאות
 

סיכום:

תעשו מה שאתם אוהבים, תפלו ותקומו, אל תפחדו להצליח, תעזו, תפתחו יוזמה, תשקיעו כסף ותמדדו את ההצלחה שלכם בעבור כל צעד שאתם עושים. תנטרו את העובדים, הספקים והלקוחות שלכם - זה ישים אתכם במקום גבוה!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Pexelsצילום: Pexels

הלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?

היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק

נושאים בכתבה BDI

עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.

מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.

מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?

BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.

במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.

חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.

צילום: אריק קסביצילום: אריק קסבי

לא רק להגיע – אלא להגיע רגועים: דור חדש של שירותי הסעות בישראל

הכירו את הטרנד המרכזי בשוק התחבורה המשלב בטיחות בלתי מתפשרת עם צי רכב מהודר ונוחות טכנולוגית שיביא את עובדיכם למקום העבודה כשהם רגועים ומפוקסים

נושאים בכתבה חברת הסעות

התנועה בכבישי ישראל הפכה מזמן לכאב ראש לאומי. העומס, הפקקים והלחץ הנגזר מהם פוגעים לא רק באיכות החיים של העובד הממוצע, אלא גם בשורה התחתונה של הארגון. בעולם העסקים המודרני, שבו שימור הון אנושי הוא קריטי,

פתרון ההסעות לעובדים אינו עוד הוצאה לוגיסטית גרידא, אלא השקעה אסטרטגית ברווחת העובדים ו בפרודוקטיביות שלהם. חברת מטרומקס, הנחשבת לחברת ההסעות הגדולה והמובילה בישראל, מציעה כעת את דור העתיד של התחבורה מתקדמת – כזו שמעבירה את הנוסעים לא רק ממקום למקום, אלא גם ממצב של מתח למצב של רוגע.

  1. ההסעה העסקית החדשה: משינוע לשימור עובדים

עבור חברות וארגונים גדולים, ניהול מערך ההסעות חברות הוא משימה מורכבת ויקרה. דרישת השוק העסקי כיום היא לא רק אוטובוס שיגיע בזמן, אלא שותף עסקי שמסוגל לנהל את המערך באופן מקצועי, בטוח ושקוף.

מטרומקס משרתת מגוון רחב של לקוחות עסקיים ומוסדיים מהמובילים במשק (דוגמת שטראוס, בתי חולים-כללית ורשויות מקומיות), ומבינה שהמסע מתחיל הרבה לפני העלייה לרכב. אמינות היא המפתח: הנהגים המקצועיים של החברה נבחרים בקפידה ועוברים הכשרות שוטפות, מתוך הבנה שהם הפנים של הארגון המעסיק.