ביז 252
צילום: Pixabay

איך ממנכ"לים סוכנות דיגיטלית גלובלית לפני גיל 30?

תוכן בחסות |

איך? שאלה טובה. בהסתכלות אחורה אני יכול להגיד שזה ע"י הרבה אמביציה, מוטיבציה ורעב גדול לעולם הדיגיטלי.

במאמר הבא אסקור איך נראה היום-יום שלי, מה עשיתי כדי להגיע לפוזיציית המנכ"ל ואיך מנהלים 12 עובדים מרחוק.

 

איך נראה יום בחיו של מנכ"ל סוכנות דיגיטלית?

אחד הדברים החשובים ביותר הוא להתלהב מהעבודה שלך, זה אומר לשרת את הלקוחות שלך ולצפות לקבל את אותה רמת שירות מצד הספקים והעובדים שלך. מזמין אתכם להציץ בתחומי האחריות שלי כמנכ"ל הסוכנות הדיגיטלית Omnis:

  1. בקרה אחר פרויקטיי החברה ומצב הלקוחות שלנו - מעבר עם הצוות על המשימות שהם צריכים לבצע היום, כל אחד בתחומו - מעבר עם מנהל הסטודיו על משימות העיצוב להיום, מעבר עם הCTO על המשימות הטכניות שלנו, האם הספרינט מתקדם לפי התוכנית, האם יש משימות שדורשות התערבות.
  2. טיפול בלקוחות הפוטנציאליים (לידים) - אילו לידים נכנסו אתמול בערב והבוקר ל-CRM שלנו ודורשים טלפון ומייל אישי ממנהל המכירות שלנו, אילו לידים דורשים את התערבות המנכ"ל, מעבר על לקוחות אשר הצעת מחיר נשלחה אליהם ומה חסר להם כדי לסגור איתנו עסקה.
  3. ניהול אסטרטגיה - ישיבה עם עצמי, ישיבה עם המנהלים הרלוונטים, על קידום העסק וקידום הסוכנות בכל האגפים, בין אם המכירתיים, בין אם השיווקיים, בין אם העיצוביים או בין אם ברמת שירות הלקוח.
  4. מעקב אחר גבייה - מעקב אישי שלי, כמנכ"ל מול אנשי הגבייה והלקוחות.
  5. פגישות מכירות - עזרה למנהלי מכירות בהיבטים טכניים וטיפול בכאבי הלקוחות.
 

מה עשיתי כדי להגיע לפוזיציה של מנכ"ל דיגיטלית גלובלית לפני גיל 30?

  1. למדתי, למדתי, למדתי - הכל התחיל אי שם בגיל 18, חוזר מהצבא ולומד אל תוך הלילה פוטושופ, HTML, שפות תכנות צד לקוח ושרת, ניהול פרוייקטים ומוצר, משתלב בחברות הייטק בגיל צעיר ולא טס לטיול של אחרי צבא, עובד כל יום עד 12 בלילה באהבה ובתשוקה למקצוע שלי.
  2. עשיתי, התנסתי - זה בטח נכתב בכל הספרים שאי פעם קראתם על התפתחות אישית אבל זה נכון - מי שעושה מצליח, מי שמתנסה גם טועה אבל גם מצליח. פשוט לצייר דרך, להגיד מה אני צריך לעשות כדי להגיע ליעד, לסמן אבני דרך, לסמן משימות שבביצוען אבני הדרך תושלמנה.
  3. טעיתי והצלחתי, נפלתי וקמתי - אז גם טועים, יש תקופות שטועים יותר, יש שפחות, מה שחשוב הוא לא לטעות אלא ללמוד מכך, אני רגיל לכתוב לעצמי מה היה לא טוב בפרוייקט האחרון, איך הצוות היה יכול להשתפר, אנחנו עושים פגישות עבודה וסוקרים מה היה לא טוב בספרינט האחרון, באם שעות עבודה הלכו לאיבוד - אז למה. טוחנים עד הסוף במה טעינו ואיך אפשר להשתפר.
  4. לא לפחד לעשות, לא לפחד לשגות, לאהוב את החיים את המקצוע והתחום שלך - אני חושב שאחד הדברים שהכי חשובים בהצלחה בקריירה - זה לאהוב, לטרוף ולנשום את המקצוע שלך, אם אתה לא שמה - אתה במקצוע הלא נכון, אני יודע שכאשר לקוח מתקשר אליי, אני באהבה עונה לו, כשצריך לשלם לי כסף, אני יודע שמגיע לי ואני זכאי לכך, כשצריך להעיז אני מעיז, כשצריך להגדיל תקציב שיווק אני מבצע - אבל אני גם בודק מה ייצא לי מזה.
 

איך מנהלים 12 עובדים מרחוק?

  1. הגדרת ציפיות ברורות
  2. בקרה על משימות, עובדים, כספים באופן קבוע
  3. תמיד אבל תמיד לסמוך על הצוות שלך
  4. קביעת סשן קבוע ביומן לפגישה אישית עם כל אחד מהעובדים
  5. לגרום להם להרגיש שזו החברה שלהם
  6. להיות ממוקד במשימה, בערכים, בתוצאות
 

סיכום:

תעשו מה שאתם אוהבים, תפלו ותקומו, אל תפחדו להצליח, תעזו, תפתחו יוזמה, תשקיעו כסף ותמדדו את ההצלחה שלכם בעבור כל צעד שאתם עושים. תנטרו את העובדים, הספקים והלקוחות שלכם - זה ישים אתכם במקום גבוה!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Freepikצילום: Freepik

העתיד של התקשורת החזותית: יצירה, AI והחיבור לחברה ולכלכלה המודרנית

תחום התקשורת החזותית מהווה כיום לא רק קרש קפיצה לקריירה יצירתית, אלא גם בסיס לצמיחה כלכלית, חדשנות עסקית והשפעה חברתית עמוקה

נושאים בכתבה AI

העידן הדיגיטלי מגדיר מחדש את הדרך בה אנו יוצרים, צורכים ומבינים תקשורת חזותית. טכנולוגיות כמו Midjourney, DALL·E ו-Adobe Firefly הפכו את עולם היצירה לנגיש, מהיר וזול יותר – וכלי העבודה הללו משנים לא רק את תהליך היצירה אלא גם את מבנה השוק כולו.
בזכות הבינה המלאכותית, מעצבים ויזמים צעירים יכולים להפיק תוצרים שבעבר דרשו תקציבים גבוהים וצוותים שלמים. כך נוצרה דמוקרטיזציה של היצירה החזותית – מגמה שמניעה קדימה את הכלכלה היצירתית ומציבה את התחום בחזית החדשנות העסקית.

חיזוק היצירתיות בעידן הדיגיטלי

ה-AI אינו מחליף את היוצר האנושי – הוא מרחיב את גבולותיו. הטכנולוגיה מאפשרת למעצבים להתמקד בחלקים הרעיוניים והאמנותיים של התהליך, בזמן שהמערכות הדיגיטליות מבצעות ניסויים, מציעות וריאציות ומקצרות את הדרך בין רעיון לביצוע.
כתוצאה מכך, עולה פריון העבודה היצירתית, נוצרים תפקידים חדשים בתחומי ניהול קריאייטיב, עיצוב חכם וניתוח תוכן חזותי, והמשק כולו נהנה מגל של חדשנות ויזמית שמזין את תחומי השיווק, הפרסום והמדיה.

ההשפעה החברתית והכלכלית של התקשורת החזותית

היצירה החזותית בעידן ה-AI אינה רק אמנות – היא כלי חברתי וכלכלי. מותגים, ארגונים ומוסדות ציבוריים משתמשים היום בתוכן ויזואלי כדי להשפיע על דעת קהל, לבנות זהות תרבותית ולחזק נוכחות דיגיטלית.
הביקוש למעצבים שמבינים גם טכנולוגיה וגם שפה חברתית הולך וגדל, וההשפעה מורגשת היטב בשוק העבודה. לפי הערכות עדכניות, מגזר הקריאייטיב הדיגיטלי הוא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים בכלכלה הגלובלית – וגם בישראל.

שילוב חינוך וטכנולוגיה

בתי ספר לאמנות ותקשורת חזותית שמבינים את המהפכה הזו, ובראשם מוסררה, מעניקים לתלמידים כלים להתנסות מעשית בעבודה עם בינה מלאכותית ותוכנות מתקדמות, לצד פיתוח חשיבה ביקורתית ואחריות חברתית.
הסטודנטים לומדים כיצד להשתמש בטכנולוגיה באופן יצירתי ואתי, לנהל פרויקטים רב-תחומיים ולהבין כיצד עיצוב חזותי משפיע על תרבות, כלכלה ותודעה ציבורית.

יתרונות הלימודים במוסדות מובילים

לימודי תקשורת חזותית במוסררה מעניקים לתלמידים יתרון ממשי בעולם העבודה: