ממיטב ל-AIG: יוסי ישראל יהיה מנהל מערך הדיגיטל של קבוצת הביטוח
יוסי ישראל, אשר שימש בשמונה השנים האחרונות כמנהל מחלקת הדיגיטל של בית ההשקעות מיטב, מצטרף ל-AIG כמנהל מערך הדיגיטל בחברה.
ישראל ינהל את פעילות הדיגיטל, הכוללת בין היתר את: אתרי ההצטרפות, האפליקציות, קידום החברה במדיה הדיגיטלית, עולם שירות הלקוחות בדיגיטל ועוד.
ישראל הוביל בשמונה השנים האחרונות את פעילות הדיגיטל וה-Marketing Automation במיטב, ביניהם דיגיטליזציה של תהליכים, השקות מוצרים חדשים, מהלכי שיווק ייחודיים, מפגשים עם מנכ"לי חברות בורסאיות, משחקי משקיעים ועוד.
- 13.מורן 18/02/2023 08:16הגב לתגובה זושיהיה בהצלחה ותעשה שם כיף
- 12.חזי 16/02/2023 20:55הגב לתגובה זוכל הכבוד אחי, הגיע בזמן שמישהו יטיס אותם למעלה
- 11.מנהל מדהים (ל"ת)לא מספר 16/02/2023 08:25הגב לתגובה זו
- 10.זהו, הלך על מיטב עכשיו (ל"ת)אתי 16/02/2023 08:24הגב לתגובה זו
- 9.אניה 15/02/2023 22:27הגב לתגובה זוכל הכבוד יוסי, בטוחה שתצליח הובלת את מיטב דש תקופה ארוכה והגיע הזמן לאתגר חדש
- 8.בהצלחה… עשו בחירה מצויינת (ל"ת)איתן 14/02/2023 18:22הגב לתגובה זו
- 7.אורי 14/02/2023 18:19הגב לתגובה זובהצלחה חבר
- 6.אחלה מהלך, יאללה ביי למיטבב (ל"ת)מאיר 14/02/2023 18:01הגב לתגובה זו
- 5.שי 14/02/2023 17:31הגב לתגובה זואין לי ספק שתרים אותם למעלה
- 4.Booooooom 14/02/2023 16:46הגב לתגובה זולא מאמין שאתה עוזב את מיטב אח יקר. תמשיך בדרך הנעימה והמגניבה שלך ותיקח גם את אייאיגי למקומות חדשים ודיגיטליים
- 3.אלון 14/02/2023 16:28הגב לתגובה זובטוח שתצליח ותרים את הפעילות ב- AIG בטירוף
- 2.וואו איזה מהלך של AIG (ל"ת)שמואלללל 14/02/2023 16:06הגב לתגובה זו
- 1.רמי 14/02/2023 16:03הגב לתגובה זואין ספק שהם זכו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
