קמפיין bumbleקמפיין bumble

אפליקציית ההיכרויות ששווה מיליארדים יוצאת בקמפיין בישראל

אפליקציית bumble שהוקמה ב-2014 ע"י בכירה לשעבר בטינדר, משיקה קמפיין ראשון בישראל בהפקת סוכנות הקריאייטיב DMWA ובבימוייה של היוצרת הדס בן ארויה

אלכסנדר כץ |

אפליקציית ההיכרויות BUMBLE INC יוצאת בקמפיין ראשון בישראל, תחת הכותרת "זאת הדרך שלך, תתאהבי בה". למי שלא מכיר, bumble היא אפליקציה שבה נשים עושות את הצעד הראשון שהוקמה ב-2014, ונחשבת כיום לאפליקציית ההיכרויות השנייה בפופולריות שלה בארה"ב.

קמפיין "להתאהב בדייטים" ישודר ברשתות החברתיות וילווה עם שלטי חוצות של Bumble בתל אביב, ירושלים, ראשון לציון, הרצליה וחיפה. הקמפיין שם במרכזֿ את הדייטים עצמם, ההנאה שבתהליך בין רווקות לזוגיות, והחיפוש והגילוי אחר השותף הפוטנציאלי. הסרטון הדיגיטלי שנוצר בשיתוף פעולה עם סוכנות הקריאייטיב הישראלית שהוקמה על ידי נשים DMWA בראשות מיטל ויינברג אדר,  מאתגר את ציפיות ההיכרויות דרך עיניה של אישה הלוקחת שליטה על מסע ההיכרות שלה כמקור לגילוי וחקירה עצמית. את הקמפיין ביימה היוצרת הדס בן ארויה - תסריטאית, במאית ושחקנית קולנוע וטלוויזיה.

.

.

אפליקציית bumble הוקמה ב-2014 על ידי ויטני וולף הרד, ששימשה לפני כן בתפקיד בכיר באפליקציית ההיכרויות טינדר – כסגנית נשיא לנושא שיווק. וולף הרד עזבה ברעש גדול את טינדר, תבעה את המייסדים על הטרדה מינית וזכתה במיליון דולר פיצויים.

 

לפני קצת יותר משנה הונפקה החברה בנאסד"ק לפי שווי של כשמונה מיליארד דולר. מאז המנייה ירדה וכעת שוויה של החברה עומד על 5.17 מיליארד דולר. הכנסות האפליקציה ברבעון האחרון של 2021 עמדו על 208 מיליון דולר, והיא רשמה הפסד נקי של 10 מיליון דולר. בחברה עובדים כ-900 איש. נכון לפברואר 2021, יש לחברה 40 מיליון יוזרים, מהם יותר משני מיליון יוזרים משלמים.

.

קמפיין bumble

. 

נעמי ווקלנד, סמנכ"לית bumble אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מסרה: "אין דרך אחת נכונה בכל הנוגע לדייטים, ודייטים כשלעצמם הם משהו שצריך לחגוג אותו. לעתים קרובות, רק בדיעבד אנו מבינים כמה גילינו על עצמנו בתהליך ההיכרויות וכיצד הדייטים, הטובים והרעים כאחד, היו חלק מההבנה של מה שאנחנו רוצים. אנו רואים שהמגיפה אילצה אנשים לחשיבה מחדש וכיום הם ניגשים לדייטים בצורה שונה, חקרנית יותר ופחות נוקשה. רצינו לחגוג את זה באמצעות הקמפיין החדש ולעודד נשים לבחור במסע שלהן".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.