גולן טלקום. קמפיין טיזרים חברון זלצמן
צילום: יח"צ

הקרב על גולן טלקום: סלקום מול פלאפון

פלאפון הגישה הצעה לפי שווי חברה של 710 מיליון שקל; בעלי השליטה בגולן הוציאו הודעה לפיה הם מנהלים מו"מ דווקא עם סלקום. וכשברקע יש את ניסיון הרכישה של פרטנר על ידי הוט, שוק הסלולר לוהט
אייס |

מי תרכוש את גולן טלקום? סלקום או אולי פלאפון? שתי חברות הסלולר הכי ותיקות הוזכרו ב-24 השעות האחרונות כמי שהגישו הצעות שנתנו לקניית המפעילה הסלולרית גולן טלקום.

השחקנית החדשה על המגרש היא פלאפון, שהציעה היום 710 מיליון שקל תמורת גולן. קבוצת בזק אף הוציאה הודעה בנושא, ובה נכתב כי תוקף ההצעה הוא עד 15.4.2020.

ההצעה של פלאפון הגיעה מספר שעות אחרי שחברת "אלקטרה מוצרי צריכה", המחזיקה ב-90% ממניות גולן, אישרה ל"כלכליסט" כי היא מנהלת מו"מ עם סלקום למכירת המניות. הפרסומים על המגעים עם סלקום קיימים כבר כשבוע.

שוק הסלולר בוער בשבועות האחרונים ורכישת גולן טלקום היא לא העסקה היחידה שנמצאת בכותרות. על הפרק עומדת גם הצעה של הוט לרכוש את פרטנר, עליה דווח כבר לפני שבועיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.