"כאן חינוכית" מציגה: שובם של אוזה, נולי, שבי ובץ
רק לפני מספר חוזרים, סביב השקתו של ערוץ "כאן חינוכית" (הטלוויזיה החינוכית לשעבר), יצאו בתאגיד השידורים בקמפיין להחזרת הבובות (שיצרה יהודית גרינשפן) של התכנית המיתולוגית, שנעלמו או הועלמו מהמחסנים.
מסתבר שבמהלך הקמפיין קיבלו ב"כאן" לא מעט בקשות להחזרת התכנית, ולאחר דיונים בנושא – החליטו להיענות להן.
על פי הדיווח הבוקר של רז שכניק ב"ידיעות אחרונות", בתאגיד ערכו סקר בקרב מורים והורים וגילו כי פרפר נחמד היא תכנית הילדים האהובה על רובם, ובימים האחרונים הוציאו לחברות ההפקה קול קורא להפקת עונה חדשה של התכנית.
פרפר נחמד, כאמור, עלתה לאוויר ב-1982, ושודרה כמעט ללא הפסקות עד לירידתה ב-2004. התכנית היתה בנויה על דיאלוגים ושירים בין המנחים (אפי בן ישראל, דודו זר, עוזי חיטמן ז"ל, עפרה חזה ז"ל ועוד רבים וטובים) לבין הבובות אוזה, בץ, שבי ונולי.
את הבובות שנעלמו בנו בתאגיד מחדש, אך המנחים צפויים להיות שונים מאלו שהנחו בעבר.
- 9.עומר 05/02/2020 20:59הגב לתגובה זונראה לי התבלבלתם וכתבתם עפרה חזה (אולי הופיעה בפרק אורח.. לכל היותר), המנחה הקבועה של פרפר נחמד שאליה התכוונתם היא עפרה וינגרטן
- 8.עוזי חיטמן תמיד יחסר (ל"ת)נ 05/02/2020 20:31הגב לתגובה זו
- 7.העיקר דנולי לא תאכל שוב עוף (ל"ת)ניב 05/02/2020 20:30הגב לתגובה זו
- 6.מעריצה שרופה 04/02/2020 23:46הגב לתגובה זואני ממש אשמח לצפות בחידוש למרות שאני כבר לא בגיל, נקווה שיהיה ראוי כמו המקורי ים המנחים החדשים....
- 5.רחמים דהן 04/02/2020 23:26הגב לתגובה זואני בעד וגם שמח שאתה ממחזרים את התוכנית הנוסטלגית ביותר
- 4.אריאל 04/02/2020 20:15הגב לתגובה זואם מפעילי הבובות יהיו אותם אנשים וקולות הבובות ישארו זהות כבעבר (עד כמה שניתן) זה יהיה נפלא וגם מבוגרים יצפו בה בגלל הנוסטלגיה! ממני, הורה שילדיו צופים ביוטיוב בפרפר נחמד למרות האיכות והצבעים. כי זה חינוכי, מלמד וכיף!
- 3.עירית שילה. "אוזה. 04/02/2020 17:39הגב לתגובה זונשמח, המפעילים המקוריים,להמשיך לעבוד. חלק מנשמתינו!
- 2.נולי 04/02/2020 13:48הגב לתגובה זובתאגיד תכננו את המהלך הזה עוד ברגע שהמיתו את הטלייזיה החינוכית וירשו את המותג לחיקם. לא ברור למה כל דבר צריך לחרטט ולעשות יחסי ציבור. זה לא חינוכי.
- 1.עירית שילה - "אוזה" 04/02/2020 10:59הגב לתגובה זוז'ול היה אופני ולא ב"פרפר. וכן- חייבים תמלוגים מאוגוסט 18, ל"אשכולות. נשמח לעבוד!!! כל הכבוד לכם!!
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
