"כאן חינוכית" מציגה: שובם של אוזה, נולי, שבי ובץ

אחרי הפסקה של 16 שנים, "כאן חינוכית" מחזירה את תכנית הילדים הפופולארית, ששידוריה החלו אי שם ב-1982
אייס | (9)

רק לפני מספר חוזרים, סביב השקתו של ערוץ "כאן חינוכית" (הטלוויזיה החינוכית לשעבר), יצאו בתאגיד השידורים בקמפיין להחזרת הבובות (שיצרה יהודית גרינשפן) של התכנית המיתולוגית, שנעלמו או הועלמו מהמחסנים.

 

מסתבר שבמהלך הקמפיין קיבלו ב"כאן" לא מעט בקשות להחזרת התכנית, ולאחר דיונים בנושא – החליטו להיענות להן.

 

על פי הדיווח הבוקר של רז שכניק ב"ידיעות אחרונות", בתאגיד ערכו סקר בקרב מורים והורים וגילו כי פרפר נחמד היא תכנית הילדים האהובה על רובם, ובימים האחרונים הוציאו לחברות ההפקה קול קורא להפקת עונה חדשה של התכנית.

 

פרפר נחמד, כאמור, עלתה לאוויר ב-1982, ושודרה כמעט ללא הפסקות עד לירידתה ב-2004. התכנית היתה בנויה על דיאלוגים ושירים בין המנחים (אפי בן ישראל, דודו זר, עוזי חיטמן ז"ל, עפרה חזה ז"ל ועוד רבים וטובים) לבין הבובות אוזה, בץ, שבי ונולי.

 

את הבובות שנעלמו בנו בתאגיד מחדש, אך המנחים צפויים להיות שונים מאלו שהנחו בעבר.

 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    עומר 05/02/2020 20:59
    הגב לתגובה זו
    נראה לי התבלבלתם וכתבתם עפרה חזה (אולי הופיעה בפרק אורח.. לכל היותר), המנחה הקבועה של פרפר נחמד שאליה התכוונתם היא עפרה וינגרטן
  • 8.
    עוזי חיטמן תמיד יחסר (ל"ת)
    נ 05/02/2020 20:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    העיקר דנולי לא תאכל שוב עוף (ל"ת)
    ניב 05/02/2020 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מעריצה שרופה 04/02/2020 23:46
    הגב לתגובה זו
    אני ממש אשמח לצפות בחידוש למרות שאני כבר לא בגיל, נקווה שיהיה ראוי כמו המקורי ים המנחים החדשים....
  • 5.
    רחמים דהן 04/02/2020 23:26
    הגב לתגובה זו
    אני בעד וגם שמח שאתה ממחזרים את התוכנית הנוסטלגית ביותר
  • 4.
    אריאל 04/02/2020 20:15
    הגב לתגובה זו
    אם מפעילי הבובות יהיו אותם אנשים וקולות הבובות ישארו זהות כבעבר (עד כמה שניתן) זה יהיה נפלא וגם מבוגרים יצפו בה בגלל הנוסטלגיה! ממני, הורה שילדיו צופים ביוטיוב בפרפר נחמד למרות האיכות והצבעים. כי זה חינוכי, מלמד וכיף!
  • 3.
    עירית שילה. "אוזה. 04/02/2020 17:39
    הגב לתגובה זו
    נשמח, המפעילים המקוריים,להמשיך לעבוד. חלק מנשמתינו!
  • 2.
    נולי 04/02/2020 13:48
    הגב לתגובה זו
    בתאגיד תכננו את המהלך הזה עוד ברגע שהמיתו את הטלייזיה החינוכית וירשו את המותג לחיקם. לא ברור למה כל דבר צריך לחרטט ולעשות יחסי ציבור. זה לא חינוכי.
  • 1.
    עירית שילה - "אוזה" 04/02/2020 10:59
    הגב לתגובה זו
    ז'ול היה אופני ולא ב"פרפר. וכן- חייבים תמלוגים מאוגוסט 18, ל"אשכולות. נשמח לעבוד!!! כל הכבוד לכם!!
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.