למרות הירידות הקלות בנתונים, קשת רושמת עוד ערב מוצלח
אתמול (יום ב') בפריים טיים בחירת שירי הגמר בכוכב הבא לאירוויזיון בקשת 12 ניצחה את הרצועה אף שרשמה ירידה מראשון, אך הניבה נתונים נאים של 20.1% (592K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בהמשך בערוץ, הכרישים רשמה נתונים מוצלחים עם עלייה מהפרק הקודם ל-15.9% (414K). מנגד, ברשת 13 משחקי השף לא הצליחה להדביק את הפער אך רשמה עלייה מהפרק הקודם ל-12.2% (399K). בכאן 11 זמן אמת רשמה ירידה ל-2.7% (53K) ותוצאות האמת בערוץ התדרדרה ל-1.6% (33K).
בגזרת הלייט נייט: קשת שומרת על הבכורה
חי בלילה של קשת 12 רשמה ירידה מהערב הקודם אך הובילה עם 10.6%. בהמשך ירידה גם לנקסט עם 7.6%. לא הרחק מאחור, ברשת 13 הצינור עלתה ל-10.1% והתחזקות גם להיום שהיה שניפקה 6.1%.
ברצועת הבוקר: רסקין שוב מוביל
חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12 נוטלת את ההובלה עם 4% לעומת העולם הבוקר ברשת 13 עם פער קטן רשמה ירידה קלה מאמש ל-3.6%.
בגזרת הפרה פריים: תוכנית חיסכון בקשת מניבה יותר מהפריים ברשת
גם ברצועה זו נרשמה שליטה לערוץ 12: חמש עם רפי רשף נחלשת ל-8%, שש עם עודד בן עמי נחלשת ל-10.5%, גיא פינס עם ירידה קלה ל-11.5%, ותוכנית חיסכון מתחזקת ל-15.1%.
- המבוטחת הודתה ששיקרה - וזכתה בכיסוי ביטוחי
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשת 13 החדשות עם יעקב איילון רושמת עלייה קלה ל-3.2%, שש עם אמנון לוי נחלשת ל-4.7%, לפני החדשות נחלשת ל-5.8% וגם שווה כסף רושמת ירידה ל-6.2%.
במהדורת החדשות: יותר מפי 2 לחדשות 12
החדשות 12 נטלה את ההובלה עם ירידה קלה בנתונים ל-20.8% (544K). מהדורת חדשות 13 רשמה אף היא היחלשות ל-8.3% (286K) וחדשות הערב בכאן 11 התייצבה על 3.7% (93K) בלבד.
- 6.רות 05/02/2020 20:47הגב לתגובה זוערב טוב והכוכב הבא הם להיט!!!
- 5.יפה 05/02/2020 14:22הגב לתגובה זוהכל בגלל דרוקר המוטה והלא אוביעקטיבי. גם רסקין ירד . עד עכשיו התמהיל זל האירוח היה נכוו. היום רק אוכל וסלבים וכמה שהוא מקסים העורכים חוטאים לתדמיתו הרצינית אשר בגלחה נשארים שם לראות. לאברי המקסים גם לא מתאים לארח אןכל וסלבים ומרגישים בשפת הגוף שלו והוא צודק. יקרה אותו דבר לרסקין.
- 4.יעקב 05/02/2020 10:14הגב לתגובה זועם רייטינג כזה של פחות מאחוז החסימה לא עוברים לשלב הבא איך בתאגיד השידור עדיין מכהנת הנהלה שנכשלה מזמן בהבאת שינוי (מרשות השידור) בהבאת רייטינג גבוה יותר. שום דבר לא השתנה רק סכומי הכסף לטאלנטים עלו ועלו ומאיזו סיבה לא ברור חוגגים על הקופה הציבורית חבל על הזמן
- 3.מ 04/02/2020 12:27הגב לתגובה זוכל קשר בין הצבעים למגמות (אשר באות לידי ביטוי בחצים) הוא מקרי לחלוטין.
- 2.תאגיד הפח עדיין משדר?? שלוש נקודה שבע לחדשות. אסון (ל"ת)גדעון לב ארי 04/02/2020 10:03הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד כישלון (ל"ת)רינת 04/02/2020 09:58הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
