ליאור רז. קמפיין העוגן
צילום: יח"צ/ יוטיוב

חברת הרכב "אלבר" בחרה בליאור רז כפרזנטור

כוכב ויוצר "פאודה" יוביל את הקמפיין שעושה ראובני פרידן ל"אלבר". הקמפיין יכלול תשדירים בטלווויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונים ופעילות דיגיטל. מנכ"ל אלבר: "שיתוף הפעולה יצעיד אותנו לשיאים חדשים" 
אייס | (2)

חברת הרכב "אלבר" בחרה בכוכב "פאודה", ליאור רז, כדי להוביל את מהלכי השיווק שלה. רז, מככב בימים אלה על בעונה השלישית של הסדרה, בסרט "UNDERGROUND" המשודר בנטפליקס ובימים אלה משתתף בצילומים לסדרה אמריקאית חדשה.

את הקמפיין שיכלול תשדירים בטלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות בדיגיטל מוביל משרד הפרסום ראובני פרידן.

"הבחירה בליאור רז שכובש את המסך ברחבי העולם ומייצג ערכים של מצוינות, אמינות ופריצת דרך מאוד טבעית בעיניי", נמסר מאורן אלעזרא מנכ"ל אלבר. "אני משוכנע ששיתוף הפעולה בינינו יצעיד את אלבר בדרך המהירה והבטוחה לשיאים חדשים".

"אלבר" היא אחת מהחברות הוותיקות והגדולות בענף הרכב עם נתח שוק של כ-12%, ועוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב לזמן קצר, במכירת כלי רכב ובהעמדת אשראי צרכני, בעיקר לרוכשי כלי רכב. לחברה צי רכבים של כ-37 אלף כלי רכב, כ-100  מרכזי שירות ומכירה בכל רחבי הארץ והיא מעסיקה כ-1,600 עובדים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חתיך הורס (ל"ת)
    כפרה עליו 03/02/2020 19:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    היחיד שיודע 02/02/2020 13:35
    הגב לתגובה זו
    מזרחי טפחות - דביר בנדק הוט - גל גדות תפוזינה - רותם אבוהב AIG - מריאנו ויסוצקי - אניה בוקשטיין ועכשיו ליאור רז לאלדן. על מה אתם פאקינג מקבלים כסף?!!!!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.