מקיצים מהחלום: ערב פושר במועדון לילה, שנות ה-80 בעלייה
אתמול שוב ראש בראש צמוד בפריים טיים בין קשת לרשת: מועדון לילה (קשת 12) הובילה את הרצועה אך עם נתון נמוך יחסית של 16.5% (428K) כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. שנות ה-80 (רשת 13) התחזקה ל-14.5% בקרב בתי האב היהודיים, ורשמה נתון צמוד למתחרה בקרב משקי בית מכלל האוכלוסייה - 424K. פרק נוסף בשידור חוזר של שנות ה-80 (רשת 13) רשם 11.6% (359K), טיול אחרי צבא (כאן 11) 4.7% (138K) ואבא משתדל באותו הערוץ עם 2.8% (67K).
ברצועת הלייט נייט, בקשת 12 חי בלילה הובילה עם 10.6%, ולאחר מכן נקסט עם נתון נאה של 8.1%. ברשת 13, הצינור ניפקה 7.9% והיום שהיה עם 5.1%.
ברצועת הבוקר
חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.4%,
העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.6%.
בגזרת הפרה פריים
קשת 12 - חמש עם רפי רשף התחזקה מאתמול ל-8.1%, שש עם עודד בן עמי התחזקה ל- 10.7% ונתון זהה גם לגיא פינס. תכנית חיסכון הניבה 14.1%.
רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון התחזקה מאתמול ל-4.5%, שש עם אמנון לוי התחזקה ל-5.7%, לפני החדשות עם 7.7% ושווה כסף כמעט הכפילה את הנתון מאמש עם 8.5%.
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
- "חברות הדירוג מזהירות מהמחאה ולא מהרפורמה המשפטית"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות החדשות
- 3.אורי 08/01/2020 10:55הגב לתגובה זולא ברור למה מתעקשים על הדמויות המביכות האלה
- למה? כי העמך מתים על השיט הזה. המספרים מדברים בעד עצמם. (ל"ת)די ברור 09/01/2020 11:20הגב לתגובה זו
- 2.נילי 08/01/2020 10:16הגב לתגובה זואןהד הפועל חיפה מ א וס י ם
- 1.אלעד 08/01/2020 10:08הגב לתגובה זומהדורת החדשות המרכזית בתאגיד לא מצליחה להגיע ל - 4%. איזה ביזיון!!! וזה הערוץ שמעסיק כתבים ועורכים שאין להם מושג בתחום, וזורק את יעקב אחימאיר, כי הוא כבר לא מתאים להם לקונספציה. זה שידור ציבורי??? מה הוא משדר, תכניות ראליטי ואוכל? טיול אחרי צבא? המרדף? זו טלויזיה "איכותית"? אנחנו מתנחמים רק בדבר אחד - אם תקום ממשלה, חרב הקיצוצים תונחת על התאגיד, ובצדק!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.