אייל קיציס - מועדון לילה
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

מקיצים מהחלום: ערב פושר במועדון לילה, שנות ה-80 בעלייה

428 אלף צפו אתמול בתכנית של ארז טל בקשת לעומת 424 אלף בסיטקום של שלום אסייג ברשת. את הנתון היומי הגבוה ביותר רשמו החדשות 12 
עינת שחק | (4)

אתמול שוב ראש בראש צמוד בפריים טיים בין קשת לרשת: מועדון לילה (קשת 12) הובילה את הרצועה אך עם נתון נמוך יחסית של 16.5% (428K) כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. שנות ה-80 (רשת 13) התחזקה ל-14.5% בקרב בתי האב היהודיים, ורשמה נתון צמוד למתחרה בקרב משקי בית מכלל האוכלוסייה - 424K. פרק נוסף בשידור חוזר של שנות ה-80 (רשת 13) רשם 11.6% (359K), טיול אחרי צבא (כאן 11) 4.7% (138K) ואבא משתדל באותו הערוץ עם 2.8% (67K). 

ברצועת הלייט נייט, בקשת 12 חי בלילה הובילה עם 10.6%, ולאחר מכן נקסט עם נתון נאה של 8.1%. ברשת 13, הצינור ניפקה 7.9% והיום שהיה עם 5.1%. 

ברצועת הבוקר

חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.4%,

העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.6%. 

בגזרת הפרה פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף התחזקה מאתמול ל-8.1%, שש עם עודד בן עמי התחזקה ל- 10.7% ונתון זהה גם לגיא פינס. תכנית חיסכון הניבה 14.1%.

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון התחזקה מאתמול ל-4.5%, שש עם אמנון לוי התחזקה ל-5.7%, לפני החדשות עם 7.7% ושווה כסף כמעט הכפילה את הנתון מאמש עם 8.5%.

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אורי 08/01/2020 10:55
    הגב לתגובה זו
    לא ברור למה מתעקשים על הדמויות המביכות האלה
  • למה? כי העמך מתים על השיט הזה. המספרים מדברים בעד עצמם. (ל"ת)
    די ברור 09/01/2020 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נילי 08/01/2020 10:16
    הגב לתגובה זו
    אןהד הפועל חיפה מ א וס י ם
  • 1.
    אלעד 08/01/2020 10:08
    הגב לתגובה זו
    מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד לא מצליחה להגיע ל - 4%. איזה ביזיון!!! וזה הערוץ שמעסיק כתבים ועורכים שאין להם מושג בתחום, וזורק את יעקב אחימאיר, כי הוא כבר לא מתאים להם לקונספציה. זה שידור ציבורי??? מה הוא משדר, תכניות ראליטי ואוכל? טיול אחרי צבא? המרדף? זו טלויזיה "איכותית"? אנחנו מתנחמים רק בדבר אחד - אם תקום ממשלה, חרב הקיצוצים תונחת על התאגיד, ובצדק!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.