שבוע לבחירות: ארץ נהדרת מובילה את הטבלה עם 19.2%
שבוע לבחירות - ובצל "ההכרזות הדרמטיות:" והירי בדרום, ארץ נהדרת (קשת 12) מובילה את טבלת הרייטינג היומית עם 19.2% בקרב הקהל היהודי ו-491 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בשבוע שעבר חזרה 'ארץ' לעונת בחירות - עם 20.4%.
מולה שודרה מה אתם הייתם עושים (רשת 13) שהניבה 8.1% (235K), ואילו סליחה על השאלה (כאן 11) הסתפקה ב-2.5% (71K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 11.7%, 'הצינור' (רשת 13) - 5.4%, 'טיול שורשים' (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.8%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.3%, שש עם עודד בן עמי - 9.7%, במהלך ההכרזה של ראש הממשלה בנימין נתניהו על סיפוח עמק הירדן.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.1%, שש עם אמנון לוי - 4.1%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.7%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.5%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5.3%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.8%.
העולם היום (כאן 11) זכתה ב-1%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה נתון גבוה של 18.8% (478K),
ובפער גדול מחדשות 13 שניפקה 7.9% (221K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.7% (101K).
תעמולת בחירות:
קשת 12: 6.9%,
רשת 13: 3.8%
כאן 11: 0.8%.
- 3.אלעד 11/09/2019 11:50הגב לתגובה זוגם בממשלה רואים היטב את הרייטינג הכל-כך עלוב שלכם. רואים את המהדורה המרכזית הפאתטית, שביום כל כך דרמטי, אחרי הצהרת נתניהו, שבוע לבחירות, מביאה 3.7%, שזאת ממש בדיחה. רואים את הרייטינג של שאר התכניות, שמסתובב סביב 1% (כן, אחוז אחד!!!), ומבינים שעל זה אי אפשר להמשיך לזרוק 750 מיליון ש"ח בשנה, רק כדי שאפשר יהיה לצ'פר את המקורבים. תבינו, הסוף שלכם הרבה יותר קרוב מאשר אתם מעלים על דעתכם. לומר שאנחנו מצטערים על זה? ממש לא.
- 2.מה יהיה עם התאגיד? יאללה הביתה (ל"ת)נו באמת 11/09/2019 11:44הגב לתגובה זו
- 1.מה יהיה עם שעמומון 13? (ל"ת)סילבר 11/09/2019 11:09הגב לתגובה זו
- 'סילבר' גם אתה משעמם אותנו. כל יום כותב פה אותו דבר.. (ל"ת)א' 11/09/2019 15:42הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
