שבוע לבחירות: ארץ נהדרת מובילה את הטבלה עם 19.2%
שבוע לבחירות - ובצל "ההכרזות הדרמטיות:" והירי בדרום, ארץ נהדרת (קשת 12) מובילה את טבלת הרייטינג היומית עם 19.2% בקרב הקהל היהודי ו-491 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בשבוע שעבר חזרה 'ארץ' לעונת בחירות - עם 20.4%.
מולה שודרה מה אתם הייתם עושים (רשת 13) שהניבה 8.1% (235K), ואילו סליחה על השאלה (כאן 11) הסתפקה ב-2.5% (71K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 11.7%, 'הצינור' (רשת 13) - 5.4%, 'טיול שורשים' (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.8%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.3%, שש עם עודד בן עמי - 9.7%, במהלך ההכרזה של ראש הממשלה בנימין נתניהו על סיפוח עמק הירדן.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.1%, שש עם אמנון לוי - 4.1%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.7%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.5%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5.3%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.8%.
העולם היום (כאן 11) זכתה ב-1%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה נתון גבוה של 18.8% (478K),
ובפער גדול מחדשות 13 שניפקה 7.9% (221K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.7% (101K).
תעמולת בחירות:
קשת 12: 6.9%,
רשת 13: 3.8%
כאן 11: 0.8%.
- 3.אלעד 11/09/2019 11:50הגב לתגובה זוגם בממשלה רואים היטב את הרייטינג הכל-כך עלוב שלכם. רואים את המהדורה המרכזית הפאתטית, שביום כל כך דרמטי, אחרי הצהרת נתניהו, שבוע לבחירות, מביאה 3.7%, שזאת ממש בדיחה. רואים את הרייטינג של שאר התכניות, שמסתובב סביב 1% (כן, אחוז אחד!!!), ומבינים שעל זה אי אפשר להמשיך לזרוק 750 מיליון ש"ח בשנה, רק כדי שאפשר יהיה לצ'פר את המקורבים. תבינו, הסוף שלכם הרבה יותר קרוב מאשר אתם מעלים על דעתכם. לומר שאנחנו מצטערים על זה? ממש לא.
- 2.מה יהיה עם התאגיד? יאללה הביתה (ל"ת)נו באמת 11/09/2019 11:44הגב לתגובה זו
- 1.מה יהיה עם שעמומון 13? (ל"ת)סילבר 11/09/2019 11:09הגב לתגובה זו
- 'סילבר' גם אתה משעמם אותנו. כל יום כותב פה אותו דבר.. (ל"ת)א' 11/09/2019 15:42הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
