לידיעת אברי גלעד: עמנואל אלבז-פלפס תגיש בערוץ 'כנסת'
כתבת החוץ של חדשות 13, עמנואל אלבז-פלפס, מצטרפת לערוץ כנסת – כך נודע לאייס. אלבז-פלפס תגיש את תכנית חדשות החוץ 'משחק חוץ' אותו הגיש עד לאחרונה ניצן הורוביץ, שחזר לפוליטיקה וניצח בשבוע שעבר בפריימריז על ראשות מרצ. היא תמשיך בעבודתה בחדשות 13.
'משחק חוץ' היא תכנית מגזין חדשות החוץ של ערוץ כנסת, המביאה לצופים את הסיפורים המרכזיים בעולם בהקשרים האקטואליים הישראליים. התכנית נבנתה כחלק מלוח השידורים החדש של הערוץ עם תחילת הפעלתו על ידי קבוצת RGE באוגוסט 2018.
שמה של אלבז-פלפס עלה רק לאחרונה לכותרות, לאחר שהתעמתה בשידור בתכנית הבוקר של רשת 13, עם אברי גלעד שטען לגל שריפות של כנסיות על ידי מוסלמים, בעקבות השריפה בקתדרלת נוטרדאם. לפני כשבוע וחצי פורסם ראיון עם אברי גלעד ב-7 לילות של ידיעות אחרונות, בו אמר כי "היא (עמנואל אלבז-פלפס, א"כ) ונדב איל... בצד הלא נכון של ההיסטוריה... הם איבדו כל יכולת לחשיפה עצמית". בעקבות כך, פרסמה פוסט ארוך שנפתח במשפט "עובדות חשובות לי, לאברי גלעד כנראה שלא", ומקעקע את טענותיו של גלעד.
פלפס משמשת במשך שנים ככתבת חדשות, הן בעיתונות הכתובה והן בטלוויזיה, רוב הזמן בחדשות עשר (שהפכה לחדשות 13, א"כ). בין הישגיה - סדרת הכתבות "נמלטים" שהצביעה על הפרצה בחוק השבות המאפשרת לעבריינים יהודים מרחבי העולם לעלות לישראל, לאמץ זהות חדשה ולהסתתר מרשויות החוק; סדרת הכתבות "מבחן בגזענות" שעסקה בדעות הקדומות שמשפיעות על החברה הישראלית; הסרט שיצרה ב-2017 עם ארי פינס "העוקץ של המאה" במסגרת תכנית התחקירים 'זמן אמת' בכאן 11; ועוד.
- אברי גלעד עוזב רשמית את ערוץ 13 ומסביר מה קרה שגרם לו לעזוב ל-12
- אחרי הדשדוש הארוך: מה קרה אמש לרצועת שבע של רשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בערוץ הכנסת אישרו את הפרטים, ומסרו: "משחק חוץ של ערוץ הכנסת היא תכנית חדשות החוץ הטובה ביותר כיום. אנחנו שמחים מאוד שעמנואל אלבז-פלפס, עיתונאית צעירה ומרשימה, מחליפה את ניצן הורביץ, עיתונאי מהשורה הראשונה שחזר לפוליטיקה."
- 6.דודו 04/07/2019 14:46הגב לתגובה זובצד הלא נכון של ההיסטוריה...
- 5.אביי בן רבא 04/07/2019 11:33הגב לתגובה זומדוע אתם עוסקים כל הזמן בעימותים ? די לנו במלחמות היהודים , הבו לנו קצת שקט !
- 4.רחל 02/07/2019 16:49הגב לתגובה זומהממת שיהיה המון בהצלחה ??
- 3.יחזקאל 02/07/2019 14:54הגב לתגובה זורכש מצוין ,בהצלחה לעמנואל ושמח שממשיכה בערוץ 13.
- 2.איזה מבטא יש לה....שתהיה בריאה (ל"ת)ארכימדס 02/07/2019 14:41הגב לתגובה זו
- 1.אני מאד אוהב ומעריך את עמנואל ומאחל לה בהצלחה!!! (ל"ת)א' 02/07/2019 13:59הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
