חתונה ממבט ראשון התקבל על ידי קשת
צילום: אסף תמם

מפרקי איזיווד מוכרים פרסום בחתונה ממבט ראשון למרבה במחיר

המפרק מנסה לגייס כל שקל לקופת חברת ארגון החתונות, שחתמה על עסקת ברטר עם קשת. כעת המפרק קיבל לידיו את נכסי הפרסום עליהם סוכמו, ומנסה למכור אותם במכרז
משה בנימין | (1)

בעוד שהעונה השנייה של חתונה ממבט ראשון נמצאת בשיאה ומציגה נתוני רייטינג נאים, משרד עורכי הדין גונן קסטנבאום ושות' מנסה למכור זכויות פרסום בריאליטי באמצעות מכרז שפרסם באתר יפעת מכרזים. לא בכל יום, משרד עורכי דין משמש כמוכר מדיה לתכנית בפריים טיים, ואכן, מדובר במקרה חריג שנולד בעקבות קריסתה של חברת ארגון ותכנון החתונות איזיווד.

איזיווד, שהייתה השם החם בעולם החתונות, קרסה לפני מספר חודשים, וחובותיה נעמדים על פי דוח של המפרק שלה עו"ד גונן קסטנבאום, בכ-8.5 מיליון שקלים לבנקים, גנים ואולמות אירועים, ספקים, עובדים ולקוחות.

מאידך, עולה כי איזיווד חתמה על עסקה עם קשת לשיתוף פעולה בתכנית הריאליטי 'חתונה ממבט ראשון'. במסגרת עסקת ברטר, נטלה על עצמה חברת איזווד הפקה של 6 חתונות בפרקי בעונה השנייה של התכנית, ובהמשך אז נדרשה על ידי קשת להפיק חתונה נוספת.

 

כסף לא עבר בעסקה הזאת, ואולם תמורת ארגון החתונות, אמורה הייתה איזיווד לקבל רצועות פרסום של 10 שניות כל אחת, ופרסום פרירולים באתר mako ובנכסים הדיגיטליים של קשת. על פי דוח המפרק, שווי העסקה עומד על יותר מ-400 אלף שקל פלוס מע"מ.

משרדו של קסטנבאום מונה לפני כחצי שנה למפרקה של החברה, שעם קריסתה, נמנו על נכסיה השונים גם זכויות פרסום אלו, וכעת, למפרסמים השונים וחברות המדיה, מוצעים למכירה במכרז הזכות לחסות מסחרית עם פרס, ופרסום במתכונת פרירול ב-mako. 

"נכון להיום, כתב עו"ד קסנטנבאום בדוח שהוגש בדצמבר לבית המשפט, "איזיווד השלימה את הפקת כל 7 החתונות, אך לא קיבלה כלל את תמורה", וזאת משום שבאותה עת העונה טרם שודרה, והתנהלו מגעים בין הצדדים להמרת ההסכם בכסף, הצעה שכל הנראה לא יצאה לפועל. כעת 'חתונה ממבט ראשון' נמצאת בעיצומה של העונה השנייה.

 

בהודעה שפרסם המפרק, נכתב: "מתוקף תפקידו כמנהל מיוחד של החברות (EasyWed)... (הוא מזמין, מ"ב, א"כ) להציע הצעות לרכישת זכויות פרסום של החברות מכוח הסכם בין החברות לבין חברת קשת 12 לרכישת מוצרים פרסומיים במסגרת התכנית חתונה ממבט ראשון עונה מספר 2 ובאתר mako כמפורט להלן: פרסום מסך בתכנית: 20 VTR פרס עם סגיר מסחרי בן 10 שניות (10 מתוכם ישובצו ראשונים במארז והשאר ברוטציה) כולל הפניה מהמסך למתחם פעילות של התכנית באתר mako". כמו כן נכתב ומוצע למכירה "פרסום בערוץ שהוקם לתכנית באתר mako ובו מוצע תוכן וקידום במרשתת, בסלולר וברשתות חברתיות. 100 אלף פרירולים באתר mako".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אז רציתי חתונה 26/05/2019 18:07
    הגב לתגובה זו
    מיליונים של שקלים בשנה דרך דיבדנדים שההנהלה(שבעצם זה רק הוא) החליטה שמגיעה לו למרות השכר הגבוהה שהוא קיבל ולמרות שהחברה נמצאת בובות של מיליוני שקלים. העורך דין מזכיר את הצד של העסקים שיכולים לרשום את ההפסד הזה בתור נוצאת חוב אבוד ולעומת זה הזוגות לא יכולים לעשות כלום.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.