חתונה ממבט ראשון התקבל על ידי קשת
צילום: אסף תמם

מפרקי איזיווד מוכרים פרסום בחתונה ממבט ראשון למרבה במחיר

המפרק מנסה לגייס כל שקל לקופת חברת ארגון החתונות, שחתמה על עסקת ברטר עם קשת. כעת המפרק קיבל לידיו את נכסי הפרסום עליהם סוכמו, ומנסה למכור אותם במכרז
משה בנימין | (1)

בעוד שהעונה השנייה של חתונה ממבט ראשון נמצאת בשיאה ומציגה נתוני רייטינג נאים, משרד עורכי הדין גונן קסטנבאום ושות' מנסה למכור זכויות פרסום בריאליטי באמצעות מכרז שפרסם באתר יפעת מכרזים. לא בכל יום, משרד עורכי דין משמש כמוכר מדיה לתכנית בפריים טיים, ואכן, מדובר במקרה חריג שנולד בעקבות קריסתה של חברת ארגון ותכנון החתונות איזיווד.

איזיווד, שהייתה השם החם בעולם החתונות, קרסה לפני מספר חודשים, וחובותיה נעמדים על פי דוח של המפרק שלה עו"ד גונן קסטנבאום, בכ-8.5 מיליון שקלים לבנקים, גנים ואולמות אירועים, ספקים, עובדים ולקוחות.

מאידך, עולה כי איזיווד חתמה על עסקה עם קשת לשיתוף פעולה בתכנית הריאליטי 'חתונה ממבט ראשון'. במסגרת עסקת ברטר, נטלה על עצמה חברת איזווד הפקה של 6 חתונות בפרקי בעונה השנייה של התכנית, ובהמשך אז נדרשה על ידי קשת להפיק חתונה נוספת.

 

כסף לא עבר בעסקה הזאת, ואולם תמורת ארגון החתונות, אמורה הייתה איזיווד לקבל רצועות פרסום של 10 שניות כל אחת, ופרסום פרירולים באתר mako ובנכסים הדיגיטליים של קשת. על פי דוח המפרק, שווי העסקה עומד על יותר מ-400 אלף שקל פלוס מע"מ.

משרדו של קסטנבאום מונה לפני כחצי שנה למפרקה של החברה, שעם קריסתה, נמנו על נכסיה השונים גם זכויות פרסום אלו, וכעת, למפרסמים השונים וחברות המדיה, מוצעים למכירה במכרז הזכות לחסות מסחרית עם פרס, ופרסום במתכונת פרירול ב-mako. 

"נכון להיום, כתב עו"ד קסנטנבאום בדוח שהוגש בדצמבר לבית המשפט, "איזיווד השלימה את הפקת כל 7 החתונות, אך לא קיבלה כלל את תמורה", וזאת משום שבאותה עת העונה טרם שודרה, והתנהלו מגעים בין הצדדים להמרת ההסכם בכסף, הצעה שכל הנראה לא יצאה לפועל. כעת 'חתונה ממבט ראשון' נמצאת בעיצומה של העונה השנייה.

 

בהודעה שפרסם המפרק, נכתב: "מתוקף תפקידו כמנהל מיוחד של החברות (EasyWed)... (הוא מזמין, מ"ב, א"כ) להציע הצעות לרכישת זכויות פרסום של החברות מכוח הסכם בין החברות לבין חברת קשת 12 לרכישת מוצרים פרסומיים במסגרת התכנית חתונה ממבט ראשון עונה מספר 2 ובאתר mako כמפורט להלן: פרסום מסך בתכנית: 20 VTR פרס עם סגיר מסחרי בן 10 שניות (10 מתוכם ישובצו ראשונים במארז והשאר ברוטציה) כולל הפניה מהמסך למתחם פעילות של התכנית באתר mako". כמו כן נכתב ומוצע למכירה "פרסום בערוץ שהוקם לתכנית באתר mako ובו מוצע תוכן וקידום במרשתת, בסלולר וברשתות חברתיות. 100 אלף פרירולים באתר mako".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אז רציתי חתונה 26/05/2019 18:07
    הגב לתגובה זו
    מיליונים של שקלים בשנה דרך דיבדנדים שההנהלה(שבעצם זה רק הוא) החליטה שמגיעה לו למרות השכר הגבוהה שהוא קיבל ולמרות שהחברה נמצאת בובות של מיליוני שקלים. העורך דין מזכיר את הצד של העסקים שיכולים לרשום את ההפסד הזה בתור נוצאת חוב אבוד ולעומת זה הזוגות לא יכולים לעשות כלום.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.