לאחר 3 שנים: חומסקי רוכש את חלקו של רגב שיפרוש מ-GO
כמעט 3 שנים לאחר שקבוצת אדלר חומסקי נכנסה לשותפות עם חברת השיווק הדיגיטלי GO, הקשר בין הצדדים מגיע לסיומו - כך נודע לאייס.
סיום ההתקשרות בין הצדדים הגיעה לאחר מחלוקת, מסחרית ומקצועית בין אייל חומסקי ואדיר רגב שהחזיקו בשותפות בחברת הגג שהוקמה לטובת המיזוג ותחתיה נוהלה הפעילות של GO ואדלר חומסקי בתל אביב ששויכה יותר למשרד הפרסום ובנתניה שהייתה מנגד קשורה יותר לרגב.
לאייס נודע כי רגב וחומסקי הגיעו למבוי סתום ביחסים ביניהם. יחסים שהגיעו לנקודה בה השניים הבינו שמדובר בפערים שלא ניתנים לגישור כשהם חלוקים על הדרך בה יש לנהל את הפעילות המשותפת, עד לנקודה שבה השותפות בין הצדדים כמעט והגיעה להתדיינות משפטית. לאייס נודע עוד, כי סיום השותפות ייצא רשמית לפועל ברכישת חלקו של רגב בחברה על ידי חומסקי - הליך שבו הצדדים נתונים כעת.
מנגד, בסביבת אדלר חומסקי מסבירים לאייס כי סיום ההתקשרות בין רגב לאדלר חומסקי היא מימוש סעיף שהיה מוסכם על שני הצדדים, במסגרתו למשרד הפרסום שהחזיק ב-85% מהחברה לעומת 15% שהיו בידיו של רגב הייתה שמורה הזכות לרכוש את חלקו בשותפות. למעשה, מסבירים בסביבת המשרד, מדובר במימוש של תחנת יציאה שהייתה ידועה מראש ומעוגנת במנגנון מקובל על שני הצדדים.
כזכור, בשנת 2016, אז החלה השותפות בין GO לקבוצת אדלר חומסקי, זו האחרונה החליטה לשים את כל כובד משקלה האסטרטגי על עולם הדיגיטל, שהיה ועודנו הצומח ביותר בעולמות הפרסום ושבו דריסה הרגל של אדלר חומסקי לא הייתה חזקה דיו בהשוואה למשרדי הפרסום הגדולים המתחרים בו בצמרת ענף הפרסום.
מעבר להחלטה להפוך באמצעות הרכישה לשחקן מרכזי בתחום הדיגיטל, תוך התבססות על יכולות מוכחות של GO בתחומי הפרפורמנס והדאטה, החבירה ל-GO השלימה לחומסקי את הפאזל מבחינת פורטפוליו הלקוחות שלו, שכן GO טיפלה בדיגיטל של בזק ופלאפון, מהלקוחות הבולטים של משרד הפרסום וכן בקבוצת סמל"ת (שלאחרונה עברה ל-LEAD) ועוד.
"בפועל", אומר לאייס, גורם המעורה בפרטים, "חומסקי ניהל את החברה הזאת והפעילות שלה לבדו בשנה האחרונה". עם רכישת חלקו של רגב, הוא צפוי לצאת מתמונת החברה לחלוטין ולהשאיר את כל פעילותה בידי אדלר חומסקי לרבות כל הלקוחות והעובדים. הפעילות של GO-אדלר חומסקי מנוהלת באמצעות 2 חברות נפרדות, בנתניה ובתל אביב. את GO נתניה מנהל דובי ספקטור ובראש הפעילות בתל אביב תחת השם אינטרקאשן, במשרדי אדלר חומסקי עומד דוד סלמן. כל חברה עומדת בפני עצמה עם לקוחות משלה ועל פי מקורות אייס, בחצי שנה האחרונה רגב כבר לא היה פעיל ובשנה שלפני כן שימש כשותף יועץ שלא לקח חלק בפעילות היומיומית.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
תגובות
אדיר רגב אמר לאייס בתגובה: "מאשר שנפרדנו בגלל חילוקי דעות על ערכים, שיטות ניהול, ודברים מקצועיים".
אייל חומסקי אמר לאייס: "אנחנו מאוד מעריכים את אדיר ומאוד מעריכים את תרומתו. אנחנו בטוחים שכמו שדיברנו בינינו, נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".
- 4.אדיר אתה ענק קדימה לדבר הבא (ל"ת)הבא בתור הוא סוס 27/03/2019 07:07הגב לתגובה זו
- 3.אדלר חירבנו גם את זה (ל"ת)מאדיר רגב לדוד סלמן. 25/03/2019 20:02הגב לתגובה זו
- 2.בלי מנהיג בלי ידע (ל"ת)אדלר קנו שלד של חברה 24/03/2019 20:27הגב לתגובה זו
- 1.עובד בGo היום 24/03/2019 14:11הגב לתגובה זורק כסף מעניין אותם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
