יהושע TBWA במהלך ייחודי לער"ן - כרית דמעות שחושפת מסר
משרד הפרסום יהושע TBWA המטפל בתקציב הפרסום של ער"ן, עמותת "עזרה ראשונה נפשית" יצא השבוע במהלך 'פיזיטלי' מעניין (פיזיקלי ודיגיטלי) להגברת המודעות למצוקות בני נוער שבמסגרתו הוצגה ציפית חדשנית שבמגע עם מים/דמעות חושפת מסר מעודד.
במסר שנחשף על הכרית נכתב "עמותת ערן פה בשבילך גם עכשיו" עם מספר הטלפון של מרכז המתנדבים של ער"ן. במשרד הפרסום מסבירים, כי "אחת הבעיות העיקריות של אלפי בני נוער בישראל היא המצוקות החברתיות והאחרות מהן הם סובלים (חרם, שיימינג, בעיות חברתיות ומשפחתיות אחרות). מצוקות אלה מביאות את בני הנוער להסתגר בחדרם, לאטום עצמם מהסביבה מלווים בתחושה שאין להם אוזן קשבת ועם מי לדבר".
המהלך שולב בסרטון עם מוזיקה מקורית של עברי לידר ויצא לדרכו בפייסבוק, גם כן בדרך ייחודית. תמונה של כרית שעלתה בפוסט בעמוד הפייסבוק של ער"ן נחשפה בהדרגה עם המסר שעליה לפי היקף מעורבות הגולשים - ככל שהפוסט קיבל יותר לייקים בוכים ותגובות של אימוג'י דומע, כך הוא הלך ונחשף. עמותה ומשרד הפרסום ייצרו וחילקו עשרות ציפיות מיוחדות להורים נבחרים (מובילי דעה) ברחבי הארץ עם בקשה שישתפו את המסר ויקדמו אותו.
- פיצוץ במתקן LNG בארה"ב מקפיץ את מחירי הגז הטבעי באירופה ב-15%
- איך נפסיק לפחד ונתחיל לאהוב את האנרגיה הגרעינית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.דמני 20/02/2019 19:41הגב לתגובה זואפילו לא ברמת יחצ
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
