מצטרפים ל-GO. מימין: כפיר ראובני רז ושגיא איצקוביץ'
צילום: יח"צ

GO: שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות הדיגיטל

איצקוביץ' שמגיע מאדלר מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה. ראובני רז שעבד עד לאחרונה בחברת הייטק ימונה למנהל הקריאייטיב הראשי
משה בנימין | (2)

שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות השיווק הדיגיטלי GO. איצקוביץ' שהגיע מאדלר חומסקי, ורז לשעבר במקאן תל אביב מונו בהתאמה לסמנכ"ל אסטרטגיה ומנהל הקריאייטיב הראשי.

בסוכנות שמוחזקת בבעלות משותפת של אדיר רגב ואייל חומסקי ומעסיקה כיום כ-85 עובדים מציינים כי "המינויים החדשים מיועדים לתת מענה שלם יותר ללקוחות הסוכנות שמנהלים כיום אקו-סיסטם דיגיטלי רחב שמשלב את עולמות המותג והפרפורמנס". 

איצקוביץ (37) מרצה לשיווק ופרסום ובעל ותק של 10 שנים בתחום האסטרטגיה. החל את דרכו כפלנר באדלר חומסקי, כאשר במשך 5 שנים טיפל במגוון לקוחות המשרד, ביניהם: בזק, בנק הפועלים, פלאפון, בזק בינלאומי, P&G ושטראוס. בנוסף, היה שותף לזכייה ביותר מ-20 פרסי אפי, ובגיוס תקציבים. בנוסף, הקים בשיתוף עם עידן ניידיץ את מחלקת התוכן והסושיאל בסוכנות.

ראובני רז (40) החל את דרכו בתחום הפרסום לפני 15 שנים. בין השאר שימש כארט דירקטור בכיר בבאומן בר ריבנאי, מנהל קראייטיב בכיר למשך 6 שנים במקאן, מקאן ואלי ומקאן טק. בין הקמפיינים הבולטים עליהם היה אחראי בלטו: תותית קוטקס, כוחו של חיבוק / האגיס, חריף או חובה של ביסלי אסם, אפי פלטינום עבור שפה תקשורתית לאבן קיסר ועוד. בשנה האחרונה שימש כמנהל קראיטיב ומנהל סטודיו ui/ux בחברת ההייטק Appnext.

דובי ספקטור, מנכ"ל GO : "הצטרפותם של שגיא וכפיר הוא צעד נוסף וחשוב בהתפתחות של GO כסוכנות שנותנת מענה שלם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. אסטרטגיה, קראייטיב ויכולות מדיה ודאטה מתקדמות הן השילוב המנצח שמביא בסופו של יום לתוצאות עסקיות טובות יותר".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יש תחלופה בגו כמו תחנת אוטובוס בגואה (ל"ת)
    בובו 12/02/2019 22:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מה ההבדל בין GO לאינטראקשן? לא מיזגו אותם? (ל"ת)
    מה קורה באדלר? 12/02/2019 15:24
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.