GO: שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות הדיגיטל
שגיא איצקוביץ' וכפיר ראובני רז מצטרפים לסוכנות השיווק הדיגיטלי GO. איצקוביץ' שהגיע מאדלר חומסקי, ורז לשעבר במקאן תל אביב מונו בהתאמה לסמנכ"ל אסטרטגיה ומנהל הקריאייטיב הראשי.
בסוכנות שמוחזקת בבעלות משותפת של אדיר רגב ואייל חומסקי ומעסיקה כיום כ-85 עובדים מציינים כי "המינויים החדשים מיועדים לתת מענה שלם יותר ללקוחות הסוכנות שמנהלים כיום אקו-סיסטם דיגיטלי רחב שמשלב את עולמות המותג והפרפורמנס".
איצקוביץ (37) מרצה לשיווק ופרסום ובעל ותק של 10 שנים בתחום האסטרטגיה. החל את דרכו כפלנר באדלר חומסקי, כאשר במשך 5 שנים טיפל במגוון לקוחות המשרד, ביניהם: בזק, בנק הפועלים, פלאפון, בזק בינלאומי, P&G ושטראוס. בנוסף, היה שותף לזכייה ביותר מ-20 פרסי אפי, ובגיוס תקציבים. בנוסף, הקים בשיתוף עם עידן ניידיץ את מחלקת התוכן והסושיאל בסוכנות.
ראובני רז (40) החל את דרכו בתחום הפרסום לפני 15 שנים. בין השאר שימש כארט דירקטור בכיר בבאומן בר ריבנאי, מנהל קראייטיב בכיר למשך 6 שנים במקאן, מקאן ואלי ומקאן טק. בין הקמפיינים הבולטים עליהם היה אחראי בלטו: תותית קוטקס, כוחו של חיבוק / האגיס, חריף או חובה של ביסלי אסם, אפי פלטינום עבור שפה תקשורתית לאבן קיסר ועוד. בשנה האחרונה שימש כמנהל קראיטיב ומנהל סטודיו ui/ux בחברת ההייטק Appnext.
דובי ספקטור, מנכ"ל GO : "הצטרפותם של שגיא וכפיר הוא צעד נוסף וחשוב בהתפתחות של GO כסוכנות שנותנת מענה שלם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. אסטרטגיה, קראייטיב ויכולות מדיה ודאטה מתקדמות הן השילוב המנצח שמביא בסופו של יום לתוצאות עסקיות טובות יותר".
- 2.יש תחלופה בגו כמו תחנת אוטובוס בגואה (ל"ת)בובו 12/02/2019 22:05הגב לתגובה זו
- 1.מה ההבדל בין GO לאינטראקשן? לא מיזגו אותם? (ל"ת)מה קורה באדלר? 12/02/2019 15:24הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
