אדיר מילר חוזר בסדרת מתיחות בקמפיין לקופת חולים מכבי
שנתיים לאחר שהסירה קמפיין בכיכובו של אדיר מילר, בשל סערה ציבורית, קופת חולים מכבי חוזרת לקונספט המתיחות בכיכובו של מילר, הפרזנטור של הקופה. הפעם, תודות ללקח שנלמד מהעבר, מילר אינו מותח את המטופלים, אלא את עובדי מכבי - נציגי השירות של הקופה במוקד הטלפוני.
סדרת הסרטים תחת הכותרת "אדיר מילר מאלתר מכבי 2" שמאחוריה עומד משרד הפרסום יהושע TBWA ממשיכה כאמור את הסדרה הקודמת שעלתה בפברואר 2016, אז מילר תפס את כסא נציג השירות של הקופה וענה לטלפונים של מטופלי מכבי. הקמפיין כולל 6 סרטים שבהם מילר מתחזה ל-6 דמויות שונות, ביניהן אדם שהבעיה שלו היא סיפורים ללא פואנטה, אדם שרואה הכל מטושטש, בליין שצריך אישור מחלה לעבודה ועוד.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- ערב אדיר לחזרה של צומת מילר; פערים גדולים בגזרת הבוקר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 6.שווק דיגיטלי של שנת 2000 (ל"ת)מיושן 03/01/2019 18:19הגב לתגובה זו
- 5.אדיר מילר אתה גאון!!! נגע בך האלוהיים (ל"ת)טל 03/01/2019 17:33הגב לתגובה זו
- 4.ראובן 03/01/2019 15:56הגב לתגובה זובדיחות קרש משנות ה-80. פשוט יהודה ברקן של שנות ה-2000. מעייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
- 3.תתעוררו השנה היא 2019 (ל"ת)אני 03/01/2019 14:35הגב לתגובה זו
- 2.מלך!!! פשוט גאון איך מכלום הוא מייצר הומור (ל"ת)חיים 03/01/2019 12:45הגב לתגובה זו
- 1.הוא והחתייאר צביקה הדר יצאו מכל החורים. תתפנו, קשישים (ל"ת)נמאס 03/01/2019 12:35הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.