אדיר מילר חוזר בסדרת מתיחות בקמפיין לקופת חולים מכבי
שנתיים לאחר שהסירה קמפיין בכיכובו של אדיר מילר, בשל סערה ציבורית, קופת חולים מכבי חוזרת לקונספט המתיחות בכיכובו של מילר, הפרזנטור של הקופה. הפעם, תודות ללקח שנלמד מהעבר, מילר אינו מותח את המטופלים, אלא את עובדי מכבי - נציגי השירות של הקופה במוקד הטלפוני.
סדרת הסרטים תחת הכותרת "אדיר מילר מאלתר מכבי 2" שמאחוריה עומד משרד הפרסום יהושע TBWA ממשיכה כאמור את הסדרה הקודמת שעלתה בפברואר 2016, אז מילר תפס את כסא נציג השירות של הקופה וענה לטלפונים של מטופלי מכבי. הקמפיין כולל 6 סרטים שבהם מילר מתחזה ל-6 דמויות שונות, ביניהן אדם שהבעיה שלו היא סיפורים ללא פואנטה, אדם שרואה הכל מטושטש, בליין שצריך אישור מחלה לעבודה ועוד.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- ערב אדיר לחזרה של צומת מילר; פערים גדולים בגזרת הבוקר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 6.שווק דיגיטלי של שנת 2000 (ל"ת)מיושן 03/01/2019 18:19הגב לתגובה זו
- 5.אדיר מילר אתה גאון!!! נגע בך האלוהיים (ל"ת)טל 03/01/2019 17:33הגב לתגובה זו
- 4.ראובן 03/01/2019 15:56הגב לתגובה זובדיחות קרש משנות ה-80. פשוט יהודה ברקן של שנות ה-2000. מעייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
- 3.תתעוררו השנה היא 2019 (ל"ת)אני 03/01/2019 14:35הגב לתגובה זו
- 2.מלך!!! פשוט גאון איך מכלום הוא מייצר הומור (ל"ת)חיים 03/01/2019 12:45הגב לתגובה זו
- 1.הוא והחתייאר צביקה הדר יצאו מכל החורים. תתפנו, קשישים (ל"ת)נמאס 03/01/2019 12:35הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
