במגרש של הגדולים: תקציב הפרסום של 'קל אוטו' עובר לבלאנקו
משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון מעלה הילוך ומצרף לשורותיו את תקציב קבוצת קל אוטו שיגדיל משמעותית את מחזורי הפעילות - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום JWT ישראל לצד משרדים קטנים יותר שטיפלו ב-BTL ועוד. בשבועות האחרונים ניהלה החברה סבב פגישות עם משרדים שכלל מכרז פנימי מתחת לרדאר שכלל גם הצגת מצגות. 'בלאנקו' שגבר על המתחרים יחזיק בתקציב לבדו ובמסגרת זו יטפל במלוא תחומי הפעילות וביניהם גיבוש האסטרטגיה, ניהול מערך המדיה, הדיגיטל והסושיאל. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-13 מיליון שקלים בשנה במחירים ריאליים.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של החברה נחתך בשנת 2018 לעומת שנים קודמות. ב-2016 וב-2017 עמד התקציב על כ-24 מיליון שקל במחירי מחירון. לעומת זאת, התקציב עד כה, חודש לפני תום שנת 2018 עומד על כ-12 מיליון שקלים. תמהיל המדיה של החברה בשנת 2018 לא כלל את הטלוויזיה והתחלק בין הדיגיטל (24%), עיתונות (9%) ובעיקר ברדיו עם כ-60% מהפעילות.
קל אוטו בבעלותו של שמוליק קליין שמכהן גם כיו"ר מנוהלת על ידי המנכ"ל אבי צור, לשעבר מנכ"ל צ'מפיון מוטורס ולובינסקי. הקבוצה היא מהגדולות בענף הרכב בישראל ומתמחה במתן פתרונות תחבורה במספר חטיבות: ליסינג פרטי ועסקי, מכירת רכב - 0 ק"מ ויד ראשונה, השכרת רכב וטרייד אין. כמו כן מציעה החברה פתרונות בתחום ההובלה והלוגיסטיקה לעסקים גדולים וקטנים ומפעילה את אתר Car bay, לרכישת רכבים אונליין.
אבי צור, מנכ"ל הקבוצה: "קבוצת קל אוטו עוברת שורה של תהליכים בעולמות התפעול השירות והטכנולוגיה אשר ימצבו אותה כאחת מהקבוצות החזקות בתחום הרכב והתחבורה. אנו נערכים שיווקית ותקשורתית כדי להציג את מגוון השירותים החדשים לקהל הלקוחות".
אביתר סדון, מנכ"ל בלאנקו: "שוק הרכב בישראל עובר בשנים האחרונות שינויים שהופכים אותו למאתגר ותחרותי. המסע הצרכני עובר שינויים מהירים ויש צורך להוביל את התהליכים הללו הן בהיבט התדמיתי והן בהיבט הדיגיטלי. אני רוצה להגיד תודה לחברי ההנהלה של קבוצת קל אוטו על האמון והבחירה במשרד להוביל יחד איתם את האתגרים העתידים לבוא".
- 7.טובי 27/01/2019 15:40הגב לתגובה זואחלה שילוב
- 6.אביתר - כבוד! (ל"ת)ליהי 03/01/2019 23:44הגב לתגובה זו
- 5.ספק מתוסכל 29/10/2018 23:54הגב לתגובה זוקל אוטומ היא חברה עם מוסר תשלומים גרוע, וכך יעידו לא מעט ספקים שאני מכירה. שומר נפשו - ירחק!!!
- 4.ביל 29/10/2018 17:21הגב לתגובה זובקרוב תפגשו את אבי צור...
- אלי 31/10/2018 18:06הגב לתגובה זוכאשר 'כוכבים' שוקעים לכיוון באר שבע הם נעשים צנועים יותר....
- 3.יפה מאוד. בהחלט תקציב מכובד. (ל"ת)טמיר 29/10/2018 16:03הגב לתגובה זו
- 2.בנץ 29/10/2018 13:18הגב לתגובה זודמבינסקי עוד מנסה להנשים את הגוויה הזו?
- 1.א.א 29/10/2018 12:37הגב לתגובה זומדהים ךראות חברה צעירה מצליחה. העבודהקשה מקצועית וערכית עם אמונה ובטחון מצליחים אמונה
- אנחנו אמורים להרכיב בעצמנו מהמילים שכתבת משפט? (ל"ת)שבצנא 29/10/2018 14:42הגב לתגובה זו

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.