
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV
לעומק התודעה משיק את השעון החכם של וואווי בקמפיין עולמי
משרד הפרסום זוכה להבעת אמון מהענקית הסינית עם משימה חדשה - השקת השעון החכם של החברה בקמפיין בינלאומי. רק לאחרונה צירף לרשימת לקוחותיו תקציב בינלאומי נוסף בשווי פעילות של כ-15 מיליון אירו
משרד הפרסום לעומק התודעה שמטפל בתקציב הפרסום של חברת וואווי, יצרנית מכשירי הסלולר, בעשרות שווקים באירופה, מחזק את האחיזה בתקציב וזוכה להבעת אמון מהענקית הסינית עם משימה חדשה - השקת השעון החכם של החברה בקמפיין בינלאומי נרחב, בכל השווקים שבהן פועלת החברה מסביב לעולם. משרד הפרסום שרק לאחרונה צירף לרשימת לקוחותיו תקציב בינלאומי נוסף בשווי פעילות של כ-15 מיליון אירו, מלווה את וואווי מאז 2015 אז קיבל לידיו את משימת החדירה לשוק הישראלי. לאור ההצלחה בשוק המקומי, לצד כימיה מוצלחת עם נציגי החברה מסין, המשרד החל לקבל משימות השקה ביעדים נוספים עד לפריסה גלובלית ברוב השווקים באירופה. לזכות המשרד עומדת גם העובדה שליהק לקמפיין את גל גדות עוד בטרם הפכה לסנסצייה עולמית ועם פרסומה הרב הצליח לקטוף את פרות ההשקעה ב"מותג" שהפך מאז לוונדר-וומן.
מצפייה בסרטון אפשר לראות שמדובר בפרסום שמרני-אינפורמטיבי שמשאיר את כל הפוקוס למוצר ועומד בקנה אחד עם דרישות הלקוח. מנגד, בהשקה שמיועדת לכל העולם בעת ובעונה אחת נראה שהבחירה בקמפיין סולידי שמדבר בשפה תקשורתית שכל שוק וקהל בעולם יכול "להבין".
- 1.נמנמתי (ל"ת)רועי 26/10/2018 16:25הגב לתגובה זו