בתאגיד השידור כאן נערכים: הנה הלוגו החדש של החינוכית
אחרי החלטת בית המשפט לדחות את עתירת עובדי החינוכית לקבלת צו מניעה נגד סגירת התחנה, תסיים עוד פחות מיומיים הטלוויזיה החינוכית את דרכה, כפי שהכרנו אותה ב-52 השנים האחרונות, ותחל בעידן חדש – תחת תאגיד השידור הציבורי כאן.
התחנה שמעסיקה כ-180 עובדי מדינה, ומשויכת היסטורית למשרד החינוך, תחדל להתקיים, אבל תכניה יעברו לתאגיד שיפעיל ערוץ חדש בשם כאן חינוכית, באותו אפיק – ערוץ 23, רק על פי החוק, התחנה החדשה תעסוק אך ורק בתכני ילדים.
אייס מפרסם כעת את הלוגו החדש של כאן חינוכית, ואת הפרומו שישודר בימים הקרובים. התחנה תעשה סוויץ' בלילה שבין שלישי לרביעי, בחצות בדיוק, כשכאן תתחיל לשדר באפיק זה. לוח השידורים של הערוץ החדש יורכב מאותן 11 סדרות שחוזרות מדי יום בפרקים שונים, ומהשבוע השני יתווספו 2 סדרות נוספות. הערכה היא שעד סוף אוגוסט יתקבלו בכאן חומרים נוספים מהחינוכית – שאנשיה סירבו להעביר חלק מהחומרים לפני 15 באוגוסט, מועד סגירת החינוכית הישנה.
לוח השידורים יורכב מתכנים מוכרים, בהם פילו וסופי, ילדי בית העץ, דן ומוזלי, להציל את חיות הבר, שוסטר ושוסטר, החפרנים, חיות במה בהופעה, מה הדיבור, ועוד.
- 9.שמואל 19/08/2018 20:23הגב לתגובה זויש במאגר המון תוכניות עם אופי חינוכי
- 8.הצופה 14/08/2018 22:09הגב לתגובה זומתי יפתח חינוכית חדשה ומה ישודר
- 7.א 14/08/2018 08:09הגב לתגובה זוזה לא בסדר.
- 6.המום 14/08/2018 02:16הגב לתגובה זואל תדאגו, גם הערוץ הזה יכשל ! אמרו שישימו דברים של החינוכית בשלבים הראשונים , לכו תדעו איזה שינוי הם יעשו
- 5.מה זה התכנים הטיפשיים האלה? (ל"ת)אורי 13/08/2018 20:23הגב לתגובה זו
- 4.עמי 13/08/2018 19:36הגב לתגובה זומליארד שקל בשנה עלות התאגיד ..תכנית המרדף וזהו מילארד שקל בשנה
- 3.ג’קסון 13/08/2018 18:30הגב לתגובה זוכמו הלוגו כך כל פארסת הסגירה המיותרת דל גוףפורה ומדהים ורציחתו ע״מ להקים ערוץ שרודף אחרי השקל והרייטינג,ופחות אחרי החינוך. ארורה תהיה ממשלת נתניהו,ארורה לעולם.
- 2.רוקדים על דמם של עובדי החינוכית (ל"ת)רון 13/08/2018 16:25הגב לתגובה זו
- 1.שיר 13/08/2018 15:56הגב לתגובה זופחות בתכנים התכנים יהיו של החינוכית על זה נאמר "לופטגישעפטן"

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.