פרסום ראשון

בתאגיד השידור כאן נערכים: הנה הלוגו החדש של החינוכית

כך ייראה הלוגו החדש של ערוץ הילדים החדש שיושק בשלישי בחצות - על חורבות החינוכית שתיסגר. וגם: הפרומו שיילווה את ההשקה, ואיזה תכניות יהיו בלוח
אלכסנדר כץ | (9)

אחרי החלטת בית המשפט לדחות את עתירת עובדי החינוכית לקבלת צו מניעה נגד סגירת התחנה, תסיים עוד פחות מיומיים הטלוויזיה החינוכית את דרכה, כפי שהכרנו אותה ב-52 השנים האחרונות, ותחל בעידן חדש – תחת תאגיד השידור הציבורי כאן.

 

התחנה שמעסיקה כ-180 עובדי מדינה, ומשויכת היסטורית למשרד החינוך, תחדל להתקיים, אבל תכניה יעברו לתאגיד שיפעיל ערוץ חדש בשם כאן חינוכית, באותו אפיק – ערוץ 23, רק על פי החוק, התחנה החדשה תעסוק אך ורק בתכני ילדים.

 

 

אייס מפרסם כעת את הלוגו החדש של כאן חינוכית, ואת הפרומו שישודר בימים הקרובים. התחנה תעשה סוויץ' בלילה שבין שלישי לרביעי, בחצות בדיוק, כשכאן תתחיל לשדר באפיק זה. לוח השידורים של הערוץ החדש יורכב מאותן 11 סדרות שחוזרות מדי יום בפרקים שונים, ומהשבוע השני יתווספו 2 סדרות נוספות. הערכה היא שעד סוף אוגוסט יתקבלו בכאן חומרים נוספים מהחינוכית – שאנשיה סירבו להעביר חלק מהחומרים לפני 15 באוגוסט, מועד סגירת החינוכית הישנה.

 

לוח השידורים יורכב מתכנים מוכרים, בהם פילו וסופי, ילדי בית העץ, דן ומוזלי, להציל את חיות הבר, שוסטר ושוסטר, החפרנים, חיות במה בהופעה, מה הדיבור, ועוד.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    שמואל 19/08/2018 20:23
    הגב לתגובה זו
    יש במאגר המון תוכניות עם אופי חינוכי
  • 8.
    הצופה 14/08/2018 22:09
    הגב לתגובה זו
    מתי יפתח חינוכית חדשה ומה ישודר
  • 7.
    א 14/08/2018 08:09
    הגב לתגובה זו
    זה לא בסדר.
  • 6.
    המום 14/08/2018 02:16
    הגב לתגובה זו
    אל תדאגו, גם הערוץ הזה יכשל ! אמרו שישימו דברים של החינוכית בשלבים הראשונים , לכו תדעו איזה שינוי הם יעשו
  • 5.
    מה זה התכנים הטיפשיים האלה? (ל"ת)
    אורי 13/08/2018 20:23
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עמי 13/08/2018 19:36
    הגב לתגובה זו
    מליארד שקל בשנה עלות התאגיד ..תכנית המרדף וזהו מילארד שקל בשנה
  • 3.
    ג’קסון 13/08/2018 18:30
    הגב לתגובה זו
    כמו הלוגו כך כל פארסת הסגירה המיותרת דל גוףפורה ומדהים ורציחתו ע״מ להקים ערוץ שרודף אחרי השקל והרייטינג,ופחות אחרי החינוך. ארורה תהיה ממשלת נתניהו,ארורה לעולם.
  • 2.
    רוקדים על דמם של עובדי החינוכית (ל"ת)
    רון 13/08/2018 16:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שיר 13/08/2018 15:56
    הגב לתגובה זו
    פחות בתכנים התכנים יהיו של החינוכית על זה נאמר "לופטגישעפטן"
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.