70 שנות פרסום אל על מקאן
צילום: יח"צ

70 שנות פרסום: קבלו את המודעה המנצחת ואת חביבת הקהל

מבין עשרות מודעות הווינטאג' למותגים בני זמננו, נבחרה אחת על ידי שופטים והשנייה על ידי הקהל. אז הנה הזוכים המאושרים
אלכסנדר כץ | (1)

תחרות '70 שנות פרסום' של עיתון מעריב בשיתוף אתר אייס, הגיעה לסיומה, ויש זוכים. בתחרות לקחו חלק עשרות מותגים שהפיקו מודעות וינטאג' מקוריות, בחלקן נרשמה יצירתיות ומקוריות.   מודעת "דרושות טיסות" של אל על בהפקת מקאן אריקסון נבחרה כמודעה המנצחת ברוב קולות השופטים, ומודעת "בן גוריון" של ראובני פרידן ל-HOT נבחרה על ידי הגולשים במסלול "חביבת הקהל".

 

פרס ראשון למודעה הנבחרת של מקאן ואל על (לפי בחירת השופטים בהתאם לתקנון) - 2 כרטיסים זוגיים לגמר הליגה האירופית בכדורגל, כולל טיסות ולינה. פרס שני למודעת "חביבת הקהל" של ראובני פרידן ו-HOT (המודעה שקיבלה את הכי הרבה לייקים) - שובר למסעדת הדסון, בסך כולל של 1,250 שקלים.   במסגרת התחרות שנערכה בשבועות האחרונים, הוזמנו פרסומאים ומפרסמים להפיק מודעת פרסום עבור המותגים אתם הם עובדים, בדרך שתקשר את המסרים העכשוויים של המותג תוך התבססות על "שפה פרסומית" היסטורית, ולמעשה ליצור מודעת וינטג'.  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    וכמה מביך להוריד מודעה זוכה עם שגיאת כתיב (ל"ת)
    אבשלום קור 17/04/2018 23:14
    הגב לתגובה זו