אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
צילום: עמוד האינסטגרם של אופירה אסייג

אופירה וברקוביץ' יחליפו את ליאור אשכנזי בקמפיין אלקטרה

אסייג וברקוביץ' מגישים מדי יום את תכנית הספורט ברדיו תל אביב לצד תכנית אירוח שהחלו להגיש השנה מדי שישי בקשת
משה בנימין | (10)

חילופי משמרות בקמפיין הפרסום של אלקטרה מזגנים. לאחר מספר שנים שבהן שימש השחקן ליאור אשכנזי כפרזנטור המותג, הוא יפנה את מקומו לטובת אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'.

אסייג וברקוביץ' מגישים ביחד מדי יום את תכנית הספורט של רדיו תל אביב ותכנית אירוח בימי שישי בקשת 12. בעונה הנוכחית של 'ארץ נהדרת' המשודרת בקשת, הם גם זכו לדמויות משלהם - מה שהעלה את מניותיהם מבחינת התודעה בקרב הציבור בישראל.

לאייס נודע כי ברקוביץ' ואסייג צפויים לדובב בקולם דמויות של בובות שיעמדו במרכז השפה התקשורתית החדשה של המותג שתושק לקראת הקיץ הקרוב - עונת השיא של הפרסום בקטגוריית המזגנים.  תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה מטופל במשרד הפרסום אדלר חומסקי ומנגד מותגי המתחרים מוחזקים על ידי מקאן תל אביב שמטפל בטורנדו, בקמפיין שאותו מובילה רותם סלע ותדיראן שלאחרונה סיימה את ההתקשרות עם ראובני פרידן והודיעה שתעבוד עם פרילנסרים באופליין ו-dsay בדיגיטל.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    א 16/05/2018 18:46
    הגב לתגובה זו
    בחברות הפרסום יושבים אנשים שמכירים מה עובד על העמך גובים מליונים מה קשור סלבס למזגן טוב מגוחך אבל הם חוגגים מהכסף של הקונים ממש מעגל מפגר
  • 8.
    איזו פרסומת פגז. לא מפסיק לצחוק אלופים (ל"ת)
    אופיר מאנה 16/05/2018 00:34
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אפי 14/03/2018 13:47
    הגב לתגובה זו
    אופריה וברקו: פרצופה של המדינה קולני וולגרי העדר אלגנטיות
  • 6.
    רועי 12/03/2018 21:18
    הגב לתגובה זו
    כנראה שזה מה שאלקטרה רוצים לשדר על המותג שלהם
  • 5.
    דינה 11/03/2018 19:46
    הגב לתגובה זו
    אני שמחה מאוד. ליאור אשכנזי מאוס. שמאלן קיצוני .
  • שלומי 02/04/2018 14:40
    הגב לתגובה זו
    לא יפה ככה,זה כמו שיגידו עליך ימני סתום בראש.....איך זה?? בוא נדבר בשפה נקיה. מועדים לשמחה.
  • 4.
    מורידים את ליאור בגלל פוקסטרוט...היידה רגב... (ל"ת)
    אלי 11/03/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    טעות - לא מוסיף כבוד לרשת! (ל"ת)
    דני 11/03/2018 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דודי 11/03/2018 13:39
    הגב לתגובה זו
    להקים מחאה שתחרים הערוץ שבו הם משדרים מי שהם מפרסמים... דיי לרדידות השיח ההתלהמות... כל מי שבשל הרייטינג מוכן לתת לנו הזבל הזה יוחרם
  • 1.
    מודג 11/03/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
    בחיים לא אקנה יותר אלקטרה. ברקוביץ שהיה כדורגלן די מוצלח ורק אח"כ נחשפה וולגריותו ויהירותו יחד עם אסייג המהנהנת לכל הבליו, בהחלט יכולים למכור קרח לאסקימוסים אבל לא מזגנים לישראל (שלא לדבר על כך שכל איש תקשורת ועתונאי מחלטר ומחרטט איזה מוצר ככה מהצד).
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?

ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות. 

איפה התוכן המקורי בפריים טיים?

אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113  אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.