אסף כשר
צילום: עמוד הפייסבוק של אסף כשר
פרסום ראשון

לאחר 5 שנים בערוץ הספורט: עורך החדשות אסף כשר פורש

כשר סוגר במצטבר 16 שנים בערוץ הספורט, בשני סיבובים. בראשון למשך 11 שנים עד למעבר ל-HOT ו-5 שנים מאז שב לערוץ
משה בנימין | (10)

5 שנים לאחר ששב לערוץ הספורט מ-HOT, עורך מהדורות החדשות בערוץ, אסף כשר פורש מתפקידו - כך נודע לאייס. 

כשר (48) סוגר במצטבר 16 שנים בערוץ הספורט, בשני סיבובים. בראשון למשך 11 שנים עד למעבר ל-HOT לעריכת התכנית 'חדשות הבידור' (למשך שנה) ו-5 שנים מאז שב לערוץ. 

בורסת השמות של מחליפי כשר כבר יצאה לדרכה כשבין השמות בולט סגנו, אסף אבולעפיה, עורך בדסק החדשות שעבד תחתיו. עם זאת לאבולעפיה יש מתנגדים מבית בקרב עובדי הערוץ שאינם תומכים במינויו ויעדיפו לראות אדם אחר בתפקיד. מועמד פוטנציאלי נוסף מתוך הערוץ הוא חן לוינקרון עורך משדרי ליגת האלופות. שני שמות נוספים שהוזכרו הם לירן מוסלי וניר קינן, שניהם בעלי ניסיון בתחום. 

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט מסר בתגובה: "אני מודה לאסף על תרומתו הרבה לערוץ הספורט, על הכישרון ועל החברות - מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    רק טוב, אני זוכר אותו עוד מהימים שהיינו מוסעים ע״י (ל"ת)
    גוי של שבת 11/12/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אא 05/03/2018 19:47
    הגב לתגובה זו
    סגנו אסף אבולעפיה צריך להחליפו מועמד משכמו ומעלה חרוץ בעל כישורים ונסיון רב
  • 8.
    ריאלי 04/03/2018 07:51
    הגב לתגובה זו
    האחרון מדור של נפילים ברמת עריכת התוכן בערוץ הספורט. סביר להניח שיצטרף לרשימה של כוכבי תוכן גדולים שגדלו בערוץ.
  • 7.
    אא 02/03/2018 13:24
    הגב לתגובה זו
    התוספת ההזויה על אסף אבולעפיה היא שטות מוחלטת. מאחלים לערוץ הספורט שאיש כזה ימשיך איתם עוד שנים רבות וכדאי שהעסקנות תישאר מחוץ לבית
  • 6.
    אחד מבפנים 28/02/2018 21:28
    הגב לתגובה זו
    לכתוב שיש לאבו מתנגדים מבית זו שטות גמורה! אין מקצוענים כאלה וכאחד שעובד במערכת הזו שנים אני מייחל שהוא יוביל אותנו הלאה.
  • 5.
    אליהו 28/02/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    בטח הולך כי ביקשו ממנו לעבוד וזה לא משהו שהוא יודע לעשות
  • 4.
    כשר אלוף! הכי גבר בעולם (ל"ת)
    חבר יקר 28/02/2018 18:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שמחת זקנתי, מי חוץ מסבתא שלו שמע עליו (ל"ת)
    הנרי העשירי 28/02/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רק ברן! (ל"ת)
    ילדה טובה 28/02/2018 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עובד בערוץ 28/02/2018 15:51
    הגב לתגובה זו
    עורך מצוין. נתגעגע, בעיקר לשיחות בדסק, ולימים ביציע העיתונות. תחזור
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.