אסף כשר
צילום: עמוד הפייסבוק של אסף כשר
פרסום ראשון

לאחר 5 שנים בערוץ הספורט: עורך החדשות אסף כשר פורש

כשר סוגר במצטבר 16 שנים בערוץ הספורט, בשני סיבובים. בראשון למשך 11 שנים עד למעבר ל-HOT ו-5 שנים מאז שב לערוץ
משה בנימין | (10)

5 שנים לאחר ששב לערוץ הספורט מ-HOT, עורך מהדורות החדשות בערוץ, אסף כשר פורש מתפקידו - כך נודע לאייס. 

כשר (48) סוגר במצטבר 16 שנים בערוץ הספורט, בשני סיבובים. בראשון למשך 11 שנים עד למעבר ל-HOT לעריכת התכנית 'חדשות הבידור' (למשך שנה) ו-5 שנים מאז שב לערוץ. 

בורסת השמות של מחליפי כשר כבר יצאה לדרכה כשבין השמות בולט סגנו, אסף אבולעפיה, עורך בדסק החדשות שעבד תחתיו. עם זאת לאבולעפיה יש מתנגדים מבית בקרב עובדי הערוץ שאינם תומכים במינויו ויעדיפו לראות אדם אחר בתפקיד. מועמד פוטנציאלי נוסף מתוך הערוץ הוא חן לוינקרון עורך משדרי ליגת האלופות. שני שמות נוספים שהוזכרו הם לירן מוסלי וניר קינן, שניהם בעלי ניסיון בתחום. 

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט מסר בתגובה: "אני מודה לאסף על תרומתו הרבה לערוץ הספורט, על הכישרון ועל החברות - מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    רק טוב, אני זוכר אותו עוד מהימים שהיינו מוסעים ע״י (ל"ת)
    גוי של שבת 11/12/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אא 05/03/2018 19:47
    הגב לתגובה זו
    סגנו אסף אבולעפיה צריך להחליפו מועמד משכמו ומעלה חרוץ בעל כישורים ונסיון רב
  • 8.
    ריאלי 04/03/2018 07:51
    הגב לתגובה זו
    האחרון מדור של נפילים ברמת עריכת התוכן בערוץ הספורט. סביר להניח שיצטרף לרשימה של כוכבי תוכן גדולים שגדלו בערוץ.
  • 7.
    אא 02/03/2018 13:24
    הגב לתגובה זו
    התוספת ההזויה על אסף אבולעפיה היא שטות מוחלטת. מאחלים לערוץ הספורט שאיש כזה ימשיך איתם עוד שנים רבות וכדאי שהעסקנות תישאר מחוץ לבית
  • 6.
    אחד מבפנים 28/02/2018 21:28
    הגב לתגובה זו
    לכתוב שיש לאבו מתנגדים מבית זו שטות גמורה! אין מקצוענים כאלה וכאחד שעובד במערכת הזו שנים אני מייחל שהוא יוביל אותנו הלאה.
  • 5.
    אליהו 28/02/2018 18:40
    הגב לתגובה זו
    בטח הולך כי ביקשו ממנו לעבוד וזה לא משהו שהוא יודע לעשות
  • 4.
    כשר אלוף! הכי גבר בעולם (ל"ת)
    חבר יקר 28/02/2018 18:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שמחת זקנתי, מי חוץ מסבתא שלו שמע עליו (ל"ת)
    הנרי העשירי 28/02/2018 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רק ברן! (ל"ת)
    ילדה טובה 28/02/2018 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עובד בערוץ 28/02/2018 15:51
    הגב לתגובה זו
    עורך מצוין. נתגעגע, בעיקר לשיחות בדסק, ולימים ביציע העיתונות. תחזור
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״