עושות חשבון חזרה עם 8.1%; רק 10.3% ושפל ל-X פקטור
לקט של חתונה ממבט ראשון (קשת 12) קיבל 14.8%, והצליח לנצח בקלות את X פקטור (רשת 13) שרשמה נתון שפל של 10.3% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
פרק פתיחת העונה של עושות חשבון (ערוץ עשר) עם הרכש החדש טליה פלד קינן, בפער לא גדול מ-X פקטור - עם 8.1% נאים מאד, בעיקר ביחס לנתוני הפריים-טיים החלשים מאז הפיצול בערוץ 2. תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) הסתפקה ב-1.7%, הרבה פחות ממשחק ליגת העל בין מכבי תל אביב למכבי נתניה (ערוץ הספורט) שרשם 3.9%.
'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) הניבה 7.1%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-6.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 5.2%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 4.9%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 3.8%, ו'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) שאירחה את הזמרת דיקלה, קיבלה רק 1.1%.
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה 3.7%, 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) הניבה 2.7%, ו'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.5%. 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) ניפקה 5.3%, מעל 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) שהסתפקה ב-4.1%, 'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.6% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.1%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: חדשות 2 בקשת קיבלה 13.1%, בפער גדול מחדשות 2 ברשת עם 8.3%. 'חדשות עשר' ניפקה 8.1%, ו'חדשות הערב' (כאן 11) עם 3.6%.
- 5.להחזיר את "משפחה חורגת"!!!! (ל"ת)התוכנית הכי טובה 10/01/2018 23:14הגב לתגובה זו
- 4.ממש קוסם 10/01/2018 13:46הגב לתגובה זובמשך 56 שנות חיי אכלתי אלפי מנות פלאפל . יצא לי לאכול את הBEST שב BEST . לא אגיד את שמו כי לצערי הרב הוא כבר שנים לא קיים , אבל אין לי ספק שזה היה הפלאפל הכי אלוהי שנוצר אי פעם . אדם בשם נעים , יהודי ממוצא עיראקי , עם עגלה , מצנפת של טבח , יצר מאכל אלוהי . אח"כ היו הפלאפל של מורדכי בפ"ת ( שלצערי זה כבר לא מה שהיה ) ( ופלאפל חתוכה בפ"ת שגם הוא כבר לא מה שהיה ) הפלאפל של הקוסם הוא אחד הגרועים והלא טעימים שאכלתי . מפוצץ בכוסברה שהורסכל זכר לעובדה שמדובר בקציצה מחומוס... ועדיין , הוא (כמו אתמול בעושות חשבון ) זוכה במקום הראשון . לי אישית תמיד היה ברור שההיפסטרים בתקשורת ,פשוט מאוד לא אכלו פלאפל טעים אמיתי ומכאן השטות הזו עד שהסתבר ש"הקוסם" פשוט משלם ליחצני"ם .. גם אתמול - זה מה שראיתם ! הפלאפל של הקוסם הוא ללא ספק אחד הגרועים . התקשורת שוב מתגלה כיצור שעושה הכל בשביל כסף ! במקומות אחרים מכנים את זה : זנות
- 3.לי 10/01/2018 13:35הגב לתגובה זוכאחד שגדל על פלאפל ולמד מזמן שאוסף התחקירניות "המבהילות" שבאינספור פרומואים מבטיחות לנו שמאכילים אותנו רעל ! ( השיא הקודם היה -סלטים מוכנים לא בריאים .......וואי וואי וואי ...U DONTSAY ....)בכל זאת משיעמום צפיתי ... ושוב המסקנה . אין פלא שביבי הונה חיים שלמים שלו וצאצאיו על שיסוי בתקשורת . מצאו איזה חיידק באיזה דוכן פלאפל מחולון ועליו הבטיחו לנו במשך יותר משבוע ששלעולמי עולם לא נעז לחלום על פלאפל ...איזו עליבות ! איזו חבורה של נשים חלולות השתלטה על התקשורת ומיום ליום מחזקת את מה שהיה ברור לדור של אבינו . תישארו במטבח , או תהיו מורות , מנהלות בי"ס - גג! לחשוב שבF16 של חי"א יושבות נשים - מבהיל !
- 2.אני מציע לרשת להחזיר את צחוק מהעבודה ותראו עלייה בניקוד (ל"ת)מיקי 10/01/2018 12:19הגב לתגובה זו
- 1.לדעתי הסיבה העיקרית היא גב' רפאלי ,שתרד לי מהמסכים כבר! (ל"ת)הצלף 10/01/2018 10:52הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.