מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: צילום מסך רשת
רייטינג

המערכת זינקה ב-70% - אבל חתונה ממבט ראשון שולטת

אחרי 7.7% בהשקה, זינקה התכנית של חיימוביץ' ל-12.3%, אבל גם 'חתונה' התחזקה ל-20%. חיוכים בקשת בגלל רצועת הבוקר, דמעות בעשר בגלל החדשות
אלכסנדר כץ | (2)

אחרי נתון ההשקה הנמוך של השבוע שעבר עם 7.7%, המערכת (רשת 13) עם מיקי חיימוביץ' מתאוששת ומטפסת ל-12.3% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית. לאחר מכן שודר משדר מיוחד של 'המערכת – ללא סוכר' שניפק 9.2%.

 

מנגד גם חתונה ממבט ראשון (קשת 12) התחזקה ועלתה מ-17.4% ל-19.6%. משדר מיוחד של חדשות עשר לסיכום שנת 2017 הניב 4.4%, ואילו זמן אמת (כאן 11) רק חצי נקודה פחות - עם 3.9%.

 

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) קיבלה 10.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 6.3%, 'הצנרת' (רשת 13) ניפקה 5.8%, 'הצינור' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.7%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) קיבלה 3.8%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 3.1%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 2.9%.

 

בגזרת הבוקר: לראשונה קרב תלת-ראשי צמוד מאד ברמת עשירית האחוז – כאשר קצת נחת אצל אנשי קשת. 'הבוקר של קשת' (קשת 12) קיבלה 2.7%, בדיוק כמו 'העולם הבוקר' (רשת 13). 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ירדה למקום ה-3 עם 2.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.8%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) בפער גדול יחסית עם 11.1%. מנגד רשמה 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) עם 6.1%, 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 5.4% ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 1.7%.

 

בגזרת החדשות: חדשות 2 בקשת עם נתון גבוה של 14.6% ובפער גדול מאותה מהדורה ברשת – עם 9%. 'חדשות עשר' עם שפל של שנים - 6.4%, 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 3.8%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יניב 28/12/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    מורידים חזק את ערוץ 10. אין צורך לצפות בשונאים ומשניאים. חסרה אצלם אהבת חינם. שלחו אותם לערוץ כאן 11. ממילא איש לא צופה בו.
  • 1.
    דרוקר מוריד חזק את ערוץ 10. (ל"ת)
    צפוני מובהק 28/12/2017 05:07
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.