חתונה ממבט ראשון
צילום: אירית זום 18
רייטינג

חתונה ממבט ראשון עם 20.9%, רשת ועשר מתחזקות

3 הערוצים המסחריים רשמו התחזקות קלה ברייטינג בפריים. 'חדשות 2' בקשת בפער גדול מאותה מהדורה ברשת
אלכסנדר כץ | (2)

חתונה ממבט ראשון (קשת 12) היא הלהיט הנוכחי של החורף, עם נתוני צפייה גבוהים. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית הניבה אתמול 20.9% (מול 19.8% לפני שבוע), וניצחה את X פקטור (רשת 13) שניפקה 16.7%, גם כן עם התחזקות של כנקודה.

 

התכנית גב האומה (ערוץ עשר) התחזקה קלות מ-5.9% ל-6.7%, ואילו תכנית התחקירים על המשמר (כאן 11) עם לינוי בר גפן הסתפקה ב-1.6%.

 

'הצנרת' (רשת 13) הניבה 11.4%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) רשמה 9.5%, 'חי בלילה' (קשת 13) הניבה 6.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-5.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) קיבלה 3.8%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) ניפקה שיא רייטינג מאז הפיצול של 4.6%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.7%, '

 

בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.3%, מול 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) שקיבלה 2.8%, וניצחה את 'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.1%. מנגד רשמה 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) התחזקות קלה ל-6.2%, 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) הניבה 5.7%, ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 1.9%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' בקשת קיבלה 14.2%, בפער גדול מאותה מהדורה ברשת – עם 8.3%. למרות זאת רשת מנצחת את 'חדשות עשר' עם 7.5%. מדורת 'חדשות הערב' (כאן 1) עם 4.2%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גב האומה תוכנית גרועה. חיבת לעוף. (ל"ת)
    מיקי 30/11/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    700 מיליון ש"ח וחלקים עשרונים של רייטיניג (ל"ת)
    אני 29/11/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.