'המרוץ' מנצחת את 'מאסטר' - אבל המגמה היא לכיוון קשת 12
ככל שנוקפים הימים אחרי הפיצול בערוץ 2, נראה שאפשר להתחיל לזהות מגמות לגבי רצף הערוצים החדש – קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר (אפיק 14). המגמה הראשונה והמרכזית: על רקע הגידול בסך הצפייה בפריים-טיים ערוצי הברודקאסט, נראה שהקהל מעדיף בפריים טיים את קשת על רשת בצורה מובהקת.
המגמה השנייה: מהדורת חדשות 2 זוכה לצפייה גבוהה הרבה יותר בערוץ 12 מאשר ב-13, שמפסיד בכל ערב לערוץ עשר. המגמה השלישית: גיא פינס הוא מהעסקאות הטובות של קשת בשנים האחרונות. המגמה הרביעית: רשת אוכלת בלי מלח את קשת בבוקר.
ולנתוני סוף השבוע: יום שבת
המרוץ למיליון (רשת 13) הצליחה לנצח את קשת 12 ששידרה את מאסטר שף - 18.1% למרוץ מול 15.6% למאסטר. ברביעי האחרון הפסידה 'המרוץ' ל'ארץ נהדרת' כשקיבלה 17.7%. בערוץ עשר (14) גב האומה עם 5.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: בעשר המטה המרכזי עם 3.8% מול פגוש את העיתונות ברשת 13 עם 7.9%.
- המרוץ למיליון מובילה; חדשות השבת ברשת עקפו את קשת
- שבת ב-14:00 בצהריים: כמעט 10% לסופר קלאסיקו ב-ONE
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: מהדורת קשת 12 עם 11% זהה למהדורת רשת 13 עם 11% גם לה. הערוץ 10 המגזין עם 7.9% ובכאן 11 חדשות השבת עם 4.7%.
יום ו'
2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת 12) הניבו 12.5% ו-12.8%, טוב מהפריים של רשת בתקופה שלפני הפיצול. מנגד קיבלה התכנית של צביקה הדר מחר שבת (רשת 13) פחות ממחצית מקשת - 5.8%. שי בשידור (ערוץ עשר) ניפקה 4.8%. 'בואו לאכול איתי' (כאן 11) עם 1.5% בלבד.
'איזה צחוק' (קשת 12) הניבה 7.1%, 'נבסו - מאחורי הקלעים' (רשת 13) הסתפקה ב-3.9%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) עם 3.2%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ עשר) עם 2.1%.
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 4.9% מול 'חדשות הבוקר' (קשת 12) שלא קיימת – 1.8% בלבד. 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של המשדר 'השידור האחרון' (קשת 12) קיבל 5.6%, ואחריו 'אולפן שישי - סיכום השבוע' (חדשות 2) עם 6.4%. מנגד השקת התכנית 'דידי בשישי (רשת 13) עם 5.3%, ו'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 5.5%.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' בקשת 12 עם 8.8%, מול 5.7% ל'אולפן שישי' ברשת 13 – פער של כ-3 נקודות. 'שישי' (ערוץ עשר) מנצחת את רשת עם 7.7%, רק נקודה פער מקשת. 'חדשות השבוע' (כאן 11) עם 2.5%.
יום ה'
התכנית חתונה ממבט ראשון (קשת 12) רשמה נתון נאה של 19.2%, מול 12.1% בלבד ל-X פקטור (רשת 13). בהמשך קיבלה הסדרה המדרשה (רשת 13) 8.5%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) ניפקה 10.1%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 5.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 10.3% ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2) עם 9.9%. רשת 13 מתקשה להתמודד עם זה כש'לפני החדשות' הרחק מאחור עם 4.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות קשת 12' קיבלה 12.2%, מול 7.8% ל'חדשות רשת 13'. מדובר כזכור על אותה מהדורת חדשות. המהדורה ברשת מפסידה למהדורת 'חדשות עשר' שקיבלה 9.9% נהדרים מבחינה, בעוד ערב ללא פרסומות, ולמעשה מבין השעות 19:30 ל-21:20 לא שודרו כלל ברייקים בערוץ עשר. 'חדשות הערב' (כאן 11) עם 3.6%.
- 7.רותי ג. 13/11/2017 15:12הגב לתגובה זולתשומת לבכם - ביום ו' משודרת בקשת מ-6:00 בבוקר ועד השעה 10:00 "הבוקר של קשת" עם גלית גוטמן ויואב לימור ואתם כלל לא התייחסתם לרצועה זו, אלא ציינתם "חדשות הבוקר" (קשת 12), שכלל אינה משודרת בימי ו' !!!, לא מפרסמים נתון וירטואלי מבלי לבדוק !!!
- 6.אבי 06/11/2017 09:05הגב לתגובה זורשת עדיפים בהרבה
- 5.זיוה 05/11/2017 19:28הגב לתגובה זוהבחורה זחוחה ברמות, ילדותית, לא מקצועית ומיותרת!!!
- 4.ערוצים מתאבדים 05/11/2017 18:22הגב לתגובה זוחייבים מיזוג לפני שגופי השידור ימשיכו להקיא עוד דם ובעיקר דם רע. בלי פרסומות עשר מרוויחה לטווח הקצר אבל מי ירצה לפרסם אצל מי שיש לו רייטינג טוב רק כשהוא לא משדר פרסומות? הם בדרך להתרסקות. מיזוג עם רשת עכשיו. אמנם יכאב לוותר על חברת החדשות הטובה ביותר בארץ אבל גם לחדשות עשר יש חומר אנושי לא רע. אחרת בצורה הזאת אנחנו הולכים מהר מאוד למצוא את עצמנו עם 11 ו-12 בלבד
- 3.ניב רסקין לא עובר מסך. גם מזוהה כשמאלני. ימיו ספורים בקשת (ל"ת)מדונה 05/11/2017 14:08הגב לתגובה זו
- 2.OCD 05/11/2017 10:36הגב לתגובה זוזה הולך להיות הנושא הכי חם כרגע. ואתם מדווחים עליו בצורה מבולגנת. אולי הגיע הזמן לטבלאות מסודרות?
- 1.מן 05/11/2017 09:58הגב לתגובה זופרסומת על עמוד שלם בידיעות אחרונות של סוף שבוע על האודישן של רושפלד מסביר את הפאניקה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.