גיא הוכמן
צילום: רועי ברקוביץ'
פרסום ראשון

הג'וב החדש של הוכמן: הצטרף למחלקת התוכן השיווקי בוואלה

לאחר סערת החרדים ורשת, ועל רקע האפשרות להצטרפותו ככתב שטח של גיא פינס בקשת, גיא הוכמן יהיה עורך הווידאו הראשי של התוכן השיווקי בוואלה, וישתלב בתכנים נוספים באתר
אלכסנדר כץ | (7)
נושאים בכתבה גיא הוכמן וואלה

גיא הוכמן יהיה עורך הווידאו הראשי במחלקת התוכן השיווקי של אתר וואלה - כך נודע לאייס. הוכמן גם צפוי להשתלב בתכנים נוספים של האתר, למשל בכתיבה ובייצור תכנים ויראליים, על רקע הקמת ערוץ Buzzit שכולל תכנים של כוכבי רשת.

 

הוכמן חתום בין היתר על סדרת היוטיוב 'נייס גיא' על צעיר ישראלי טיפוסי שמחפש בחורות, שהניבה יותר מ-10 מיליון צפיות. בהמשך עבר ל-MAKO וכתב טור אישי בשם 'הבן של השכנה' במשך שנתיים וחצי, ויצר סדרת הרשת 'מחפש כיוון'. משם המשיך להנחיית הסדרה-הבת 'אח עד הבית' של האח הגדול, ולרשת הצטרך ככתב שטח של תכניות הזכיינית.

 

את רשת עזב לנוכח הסערה הגדולה שיצר סרטון בו השתתף לפני כמה חודשים, במסגרתו צולם אדם חרדי ששובר את דגל ישראל. חרדים רבים טענו בעקבות כך כי מדובר בקטע מבוים ובפרובוקציה, מה שהוביל לפיטוריו של עורך הכתבה אורי שצ'יגובסקי ושל הוכמן עצמו, אולם אותו קטע זעזע את בניין רשת ברמת החייל. 

לאחרונה צילם פרויקט עבור ערוץ הספורט לכבוד פתיחת עונת הכדורגל החדשה. הוא גם צפוי לשמש ככתב השטח בתכנית החדשה של גיא פינס בזכיינית קשת, שתעלה לאוויר ב-10 בספטמבר.

 

מוואלה לא התקבלה תגובה. הוכמן אישר את הפרטים: "שמח להצטרף לאתר התוכן והחדשות הגדול בישראל. שיהיה לנו בהצלחה". 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ואי סוף סוף מישהו לקח את התפקיד הזה אחרי חודשים.. בטח מיכל קליין בעננים (ל"ת)
    אחד שיודע 20/08/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אחד שיודעת 20/08/2017 08:42
    הגב לתגובה זו
    התחום היחיד שמתפתח ב"וואלה, כל השאר מתפרק.
  • 5.
    הצודק 18/08/2017 04:35
    הגב לתגובה זו
    מי שראה סרטונים שלו יודע מתוך 8 מיליון תושבים הוא כנראה הבחירה האחרונה מבחינת כישרון והגשת וידאו הזוי שנותנים לו לנהל את כל הוידאו
  • 4.
    ומה עם סיוון כהן? 17/08/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    רק בישראל ורק בוואלה וערוץ 10
  • 3.
    עוד ליצן. רק שלא ימציא שם אייטמים. (ל"ת)
    חרטטני בשקל 17/08/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קצת ערכים 17/08/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    לא מכיר אותו אישית, אבל מה שקרה בסרט של החרדים היו צריכים להכניס אותו לכלא ובטח שלא לתת לו מתנות.
  • 1.
    יואל 17/08/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    אחלה נכס לוואלה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.