Kueez
צילום: יח"צ/ צילום מסך

קבוצת פרפל משיקה את Kueez - פלטפורמת משחקי סושיאל

פלטפורמת Kueez הושקה לפני כחודש וחצי לאחר הרצה ופעילות רחבה בעולם. "הגולשים מקבלים רמה גבוהה של תוכן וכיף ואילו המפרסמים חשיפה איכותית ואינטראקציה ייחודית"
משה בנימין | (1)

לצד סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי, השותפים בפרפל נכנסים לתחום חדש של משחקי סושיאל אונליין המבוססים על פרופילי הפייסבוק של הגולשים. הפלטפורמה שאותה הקימו אורי מנדי, אור כצנלסון ודניאל טוני (מחזיקי המניות העיקריים לצד שאר השותפים בפרפל) נקראת Kueez.com ופועלת ב-8 שפות ובכ-200 מדינות. 

הפלטפורמה של Kueez הושקה בארץ לפני כחודש וחצי, לאחר חודשים של הרצה ופעילות רחבה בעולם. לדברי השותפים, "החברה מציגה מספרים יפים של עשרות מיליוני דפים נצפים בחודש ברחבי העולם (מתוכם כמה מיליונים בישראל), כמות של כ-6 עמודים לגולש בממוצע ו'באונס רייט' הנמוך מ-20% באופן שוטף".

Kueez לעזריאלי

במקביל לפעילות הגולשים במשחקים, החברה השיקה לאחרונה שירות חדש של משחקים ממותגים ללקוחות, המאפשר להם לייצר אינטראקציה ומעורבות גולשים גבוהה עם המותג. מספר לקוחות כבר החלו לעבוד עם החברה, וביניהם, קרולינה למקה, פנסוניק, עזריאלי ועוד.

אורי מנדי, שותף בקוויז ומנכ"ל פרפל מסר לאייס: "בנינו כאן פלטפורמה מנצחת לכל הצדדים, כאשר הגולשים מקבלים רמה גבוהה של תוכן וכיף ואילו המפרסמים מקבלים חשיפה איכותית ואינטראקציה ייחודית עם קהל המטרה שלהם".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תחום מסריח. 502K לייקים מזוייפים. אחלה דרך להתחיל. (ל"ת)
    סאחיבבלטה 14/06/2017 19:57
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.