קבוצת פרפל משיקה את Kueez - פלטפורמת משחקי סושיאל
לצד סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי, השותפים בפרפל נכנסים לתחום חדש של משחקי סושיאל אונליין המבוססים על פרופילי הפייסבוק של הגולשים. הפלטפורמה שאותה הקימו אורי מנדי, אור כצנלסון ודניאל טוני (מחזיקי המניות העיקריים לצד שאר השותפים בפרפל) נקראת Kueez.com ופועלת ב-8 שפות ובכ-200 מדינות.
הפלטפורמה של Kueez הושקה בארץ לפני כחודש וחצי, לאחר חודשים של הרצה ופעילות רחבה בעולם. לדברי השותפים, "החברה מציגה מספרים יפים של עשרות מיליוני דפים נצפים בחודש ברחבי העולם (מתוכם כמה מיליונים בישראל), כמות של כ-6 עמודים לגולש בממוצע ו'באונס רייט' הנמוך מ-20% באופן שוטף".
Kueez לעזריאלי
במקביל לפעילות הגולשים במשחקים, החברה השיקה לאחרונה שירות חדש של משחקים ממותגים ללקוחות, המאפשר להם לייצר אינטראקציה ומעורבות גולשים גבוהה עם המותג. מספר לקוחות כבר החלו לעבוד עם החברה, וביניהם, קרולינה למקה, פנסוניק, עזריאלי ועוד.
אורי מנדי, שותף בקוויז ומנכ"ל פרפל מסר לאייס: "בנינו כאן פלטפורמה מנצחת לכל הצדדים, כאשר הגולשים מקבלים רמה גבוהה של תוכן וכיף ואילו המפרסמים מקבלים חשיפה איכותית ואינטראקציה ייחודית עם קהל המטרה שלהם".
- 1.תחום מסריח. 502K לייקים מזוייפים. אחלה דרך להתחיל. (ל"ת)סאחיבבלטה 14/06/2017 19:57הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.