Pornhub
צילום: יח"צ
TV

תפסיקו לדמיין: אתר הפורנו Pornhub חוגג עשור בפרסומת

הרעיון המרכזי סובב סביב סצנות מדומיינות במוחם ההוזה המשופע בתכנים פורנוגרפיים של גברים ונשים
משה בנימין |
נושאים בכתבה pornhub

אתר הפורנו Pornhub שנהנה מ-75 מיליון מבקרים (!!!) מדי יום מציין עשור להקמתו עם פרסומת חדשה שעלתה לאוויר בימים האחרונים. החברה נזהרת מלהציג בפרסומת תכנים בוטים מדי, כפי שניתן למצוא באתר, ובמקום מעדיפה לעשות זאת במרומז.

לא שהפרסומת אינה מתובלת כולה ברמיזות מיניות, אך כשמדובר באתר הפורנו המצליח בעולם ניתן להגדירה כמתונה וסולידית. הרעיון המרכזי סובב סביב סצנות מדומיינות במוחם ההוזה המשופע בתכנים פורנוגרפיים של גברים ונשים. הסלוגן שחותם את הפרסומת שם את הדגש על קטגוריית ה"פורנו חובבים" עם כיתוב שאומר: "עם המבחר הגדול ביותר של סרטי חובבים, כל אחד יכול להיות כוכב פורנו".

לדוגמה, גבר צעיר בחנות מאפים שמדמיין את המוכרת מבצעת מין אוראלי בבגט, או אשה שחושבת שהיא רואה אורגיה בזמן שהיא מביטה בשני גברים ללא חולצה מחזיקים בספה ברחוב. סצינה נוספת מתרחת בשיעור יוגה שבו אחת המשתתפות מדמיינת את המדריך עם אחת המתעמלות בזמן שהוא מעביר הוראות תמימות.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.