השקת smart: ארד תקשורת ביח"צ, Believe בפרסום
חברת טריפל סי בחרה לאחרונה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת לנהל את תקציב יחסי הציבור שלה לקראת השקת מיזם הטלוויזיה החדש שלה smart. השירות יושק רשמית ביום חמישי הקרוב, בשיתוף עם חברת התוכן וונוטייז, והחברה תפעל להחדרת השירות באמצעות מערך יחסי ציבור, וגם קמפיין פרסומי שצפוי לעלות בקרוב באמצעות משרד הפרסום Believe של גולן נוחיאן.
טריפל סי תציע ללקוחות שרותי טלוויזיה חכמים בתמורה ל-50 שקלים בחודש. הערוצים כוללים את ערוצי עידן פלוס, 10 ערוצים בינ"ל, וחבילות ערוצים בערבית, רוסית ולילדים. כמו כן יוצעו ללקוחות שירותי VOD, כולל סרטים חדשים בתשלום נוסף. ואולם השירות סובל בשלב הראשוני שלו ממחסור בשידורי ספורט, מה שעשוי להוות מכשול בפני לקוחות לעבור אליו.
מיזם smart נכנס לשוק רותח - שכולל את חברות הטלוויזיה הרב ערוצית הוותיקות HOT ו-yes, ואת סלקום TV שהושקה לפני כשנתיים, ומשרתת נכון לסוף 2016 כ-122 אלף בתי אב. על השוק תסתער בקרוב גם פרטנר עם מיזם הטלוויזיה שלה, וגם נטפליקס מהווה תחרות לשחקניות הישראליות.
בשוק כזה, smart צריכה לבצע חדירה אגרסיבית. היא שכרה את שירותי ארד תקשורת שבבעלות איל ויובל ארד, אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בשוק, שמטפל בכ-50 לקוחות, בהם אגד, קבוצת סנו, מיטב דש, קבוצת תיגבור, ועוד.
Believe של נוחיאן מטפל מזה תקופה ארוכה בחברת האם של smart - טריפל סי, וכעת גם ייקח על עצמו את קמפיין ההשקה שצפוי לעלות לאוויר בקרוב.
- 2.נדב 25/04/2017 16:09הגב לתגובה זויובל לך לעבוד בעבודה אמיתית. תפסיק לרכב על ההצלחה של אחיך. ככה זה אחים קטנים.... במקום לעשות לבד, רוכבים על הגדולים
- שרון 26/04/2017 12:09הגב לתגובה זומי שאין לו מושג אולי כדאי שישתוק...
- אורן 26/04/2017 17:27תלמד מאחיך, בעל העסק איך לא לפעול. תפסיק להיות נלהב מידי כי אתה שקוף וזה מביך
- 1.גיא 24/04/2017 15:06הגב לתגובה זואין כבר מותג כזה? לא יודע... מצלצל לי מוכר... כנראה שאני מדמיין! לא יכול להיות שמותג יקרא לעצמו בשם שכבר קיים
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
