השקת smart: ארד תקשורת ביח"צ, Believe בפרסום
חברת טריפל סי בחרה לאחרונה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת לנהל את תקציב יחסי הציבור שלה לקראת השקת מיזם הטלוויזיה החדש שלה smart. השירות יושק רשמית ביום חמישי הקרוב, בשיתוף עם חברת התוכן וונוטייז, והחברה תפעל להחדרת השירות באמצעות מערך יחסי ציבור, וגם קמפיין פרסומי שצפוי לעלות בקרוב באמצעות משרד הפרסום Believe של גולן נוחיאן.
טריפל סי תציע ללקוחות שרותי טלוויזיה חכמים בתמורה ל-50 שקלים בחודש. הערוצים כוללים את ערוצי עידן פלוס, 10 ערוצים בינ"ל, וחבילות ערוצים בערבית, רוסית ולילדים. כמו כן יוצעו ללקוחות שירותי VOD, כולל סרטים חדשים בתשלום נוסף. ואולם השירות סובל בשלב הראשוני שלו ממחסור בשידורי ספורט, מה שעשוי להוות מכשול בפני לקוחות לעבור אליו.
מיזם smart נכנס לשוק רותח - שכולל את חברות הטלוויזיה הרב ערוצית הוותיקות HOT ו-yes, ואת סלקום TV שהושקה לפני כשנתיים, ומשרתת נכון לסוף 2016 כ-122 אלף בתי אב. על השוק תסתער בקרוב גם פרטנר עם מיזם הטלוויזיה שלה, וגם נטפליקס מהווה תחרות לשחקניות הישראליות.
בשוק כזה, smart צריכה לבצע חדירה אגרסיבית. היא שכרה את שירותי ארד תקשורת שבבעלות איל ויובל ארד, אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בשוק, שמטפל בכ-50 לקוחות, בהם אגד, קבוצת סנו, מיטב דש, קבוצת תיגבור, ועוד.
Believe של נוחיאן מטפל מזה תקופה ארוכה בחברת האם של smart - טריפל סי, וכעת גם ייקח על עצמו את קמפיין ההשקה שצפוי לעלות לאוויר בקרוב.
- 2.נדב 25/04/2017 16:09הגב לתגובה זויובל לך לעבוד בעבודה אמיתית. תפסיק לרכב על ההצלחה של אחיך. ככה זה אחים קטנים.... במקום לעשות לבד, רוכבים על הגדולים
- שרון 26/04/2017 12:09הגב לתגובה זומי שאין לו מושג אולי כדאי שישתוק...
- אורן 26/04/2017 17:27תלמד מאחיך, בעל העסק איך לא לפעול. תפסיק להיות נלהב מידי כי אתה שקוף וזה מביך
- 1.גיא 24/04/2017 15:06הגב לתגובה זואין כבר מותג כזה? לא יודע... מצלצל לי מוכר... כנראה שאני מדמיין! לא יכול להיות שמותג יקרא לעצמו בשם שכבר קיים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
