פרסום ראשון

השקת smart: ארד תקשורת ביח"צ, Believe בפרסום

החברה נערכת להחדרת השירות לשוק סוער שכולל 2 שחקניות חזקות - שמאבדות לקוחות לסלקום TV ונטפליקס, ומתחרה חדשה בדמות פרטנר שצפויה להשיק שירות TV בקרוב
אלכסנדר כץ | (4)

חברת טריפל סי בחרה לאחרונה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת לנהל את תקציב יחסי הציבור שלה לקראת השקת מיזם הטלוויזיה החדש שלה smart. השירות יושק רשמית ביום חמישי הקרוב, בשיתוף עם חברת התוכן וונוטייז, והחברה תפעל להחדרת השירות באמצעות מערך יחסי ציבור, וגם קמפיין פרסומי שצפוי לעלות בקרוב באמצעות משרד הפרסום Believe של גולן נוחיאן.

טריפל סי תציע ללקוחות שרותי טלוויזיה חכמים בתמורה ל-50 שקלים בחודש. הערוצים כוללים את ערוצי עידן פלוס, 10 ערוצים בינ"ל, וחבילות ערוצים בערבית, רוסית ולילדים. כמו כן יוצעו ללקוחות שירותי VOD, כולל סרטים חדשים בתשלום נוסף. ואולם השירות סובל בשלב הראשוני שלו ממחסור בשידורי ספורט, מה שעשוי להוות מכשול בפני לקוחות לעבור אליו. 

מיזם smart נכנס לשוק רותח - שכולל את חברות הטלוויזיה הרב ערוצית הוותיקות HOT ו-yes, ואת סלקום TV שהושקה לפני כשנתיים, ומשרתת נכון לסוף 2016 כ-122 אלף בתי אב. על השוק תסתער בקרוב גם פרטנר עם מיזם הטלוויזיה שלה, וגם נטפליקס מהווה תחרות לשחקניות הישראליות. 

בשוק כזה, smart צריכה לבצע חדירה אגרסיבית. היא שכרה את שירותי ארד תקשורת שבבעלות איל ויובל ארד, אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בשוק, שמטפל בכ-50 לקוחות, בהם אגד, קבוצת סנו, מיטב דש, קבוצת תיגבור, ועוד. 

Believe של נוחיאן מטפל מזה תקופה ארוכה בחברת האם של smart - טריפל סי, וכעת גם ייקח על עצמו את קמפיין ההשקה שצפוי לעלות לאוויר בקרוב.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נדב 25/04/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    יובל לך לעבוד בעבודה אמיתית. תפסיק לרכב על ההצלחה של אחיך. ככה זה אחים קטנים.... במקום לעשות לבד, רוכבים על הגדולים
  • שרון 26/04/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    מי שאין לו מושג אולי כדאי שישתוק...
  • אורן 26/04/2017 17:27
    תלמד מאחיך, בעל העסק איך לא לפעול. תפסיק להיות נלהב מידי כי אתה שקוף וזה מביך
  • 1.
    גיא 24/04/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    אין כבר מותג כזה? לא יודע... מצלצל לי מוכר... כנראה שאני מדמיין! לא יכול להיות שמותג יקרא לעצמו בשם שכבר קיים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.