השקת smart: ארד תקשורת ביח"צ, Believe בפרסום
חברת טריפל סי בחרה לאחרונה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת לנהל את תקציב יחסי הציבור שלה לקראת השקת מיזם הטלוויזיה החדש שלה smart. השירות יושק רשמית ביום חמישי הקרוב, בשיתוף עם חברת התוכן וונוטייז, והחברה תפעל להחדרת השירות באמצעות מערך יחסי ציבור, וגם קמפיין פרסומי שצפוי לעלות בקרוב באמצעות משרד הפרסום Believe של גולן נוחיאן.
טריפל סי תציע ללקוחות שרותי טלוויזיה חכמים בתמורה ל-50 שקלים בחודש. הערוצים כוללים את ערוצי עידן פלוס, 10 ערוצים בינ"ל, וחבילות ערוצים בערבית, רוסית ולילדים. כמו כן יוצעו ללקוחות שירותי VOD, כולל סרטים חדשים בתשלום נוסף. ואולם השירות סובל בשלב הראשוני שלו ממחסור בשידורי ספורט, מה שעשוי להוות מכשול בפני לקוחות לעבור אליו.
מיזם smart נכנס לשוק רותח - שכולל את חברות הטלוויזיה הרב ערוצית הוותיקות HOT ו-yes, ואת סלקום TV שהושקה לפני כשנתיים, ומשרתת נכון לסוף 2016 כ-122 אלף בתי אב. על השוק תסתער בקרוב גם פרטנר עם מיזם הטלוויזיה שלה, וגם נטפליקס מהווה תחרות לשחקניות הישראליות.
בשוק כזה, smart צריכה לבצע חדירה אגרסיבית. היא שכרה את שירותי ארד תקשורת שבבעלות איל ויובל ארד, אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בשוק, שמטפל בכ-50 לקוחות, בהם אגד, קבוצת סנו, מיטב דש, קבוצת תיגבור, ועוד.
Believe של נוחיאן מטפל מזה תקופה ארוכה בחברת האם של smart - טריפל סי, וכעת גם ייקח על עצמו את קמפיין ההשקה שצפוי לעלות לאוויר בקרוב.
- 2.נדב 25/04/2017 16:09הגב לתגובה זויובל לך לעבוד בעבודה אמיתית. תפסיק לרכב על ההצלחה של אחיך. ככה זה אחים קטנים.... במקום לעשות לבד, רוכבים על הגדולים
- שרון 26/04/2017 12:09הגב לתגובה זומי שאין לו מושג אולי כדאי שישתוק...
- אורן 26/04/2017 17:27תלמד מאחיך, בעל העסק איך לא לפעול. תפסיק להיות נלהב מידי כי אתה שקוף וזה מביך
- 1.גיא 24/04/2017 15:06הגב לתגובה זואין כבר מותג כזה? לא יודע... מצלצל לי מוכר... כנראה שאני מדמיין! לא יכול להיות שמותג יקרא לעצמו בשם שכבר קיים

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
