הפועל באר שבע מכבי תל אביב
צילום: ישי נאמן, באדיבות אתר ישראל ספורט
רייטינג

ב"ש ניצחה גם את שליין: משחק העונה עקף את גב האומה

9.6% למשחק נגד מכבי מול 9.5% לערוץ 10. 'אוטואוכל' מובילה את הערב, אבל נחלשה. יום ו': 3.6 נק' פער בין 'אולפן שישי' ל'שישי'. יום ה': 10.1% לסוף העונה של 'פנים אמיתיות'
אלכסנדר כץ | (1)

ערב תלת ראשי במוצ"ש. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי משחקי השף אוטואוכל (רשת, ערוץ 2) קיבלה 22.4%, ירידה של 2 נקודות ביחס למוצ"ש שעבר. גם גב האומה נחלשה (ערוץ 10) נחלשה קלות – בנקודה, ל-9.5%, והפסידה למשחק העונה בו ניצחה הפועל באר שבע את מכבי תל אביב (ערוץ הספורט), התמודדות שהניבה 9.6%, ומשכה לפחות חלק מהצופים שנטשו את ערוצים 2 ו-10.

 

הסדרה נבסו (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לנפק נתונים נאים עם 20.5%, שידור חוזר של 'מחר שבת' (רשת, ערוץ 2) עם 11.1%, 'לה פמיליה' (ערוץ 10) רשמה 7.1%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) ניפק 5.4%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 2.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) הניבה 7.2% מול 3.7% ל'המטה' (ערוץ 10).

 

בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 19.1%, 'המגזין' (ערוץ 10) הניבה 7.9%. חדשות השבת' (ערוץ 1) רשמה 3.8%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 3.9%.

 

יום ו'

 

תכנית הראיונות של צביקה הדר, מחר שבת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 14.1%, התחזקות של כמעט נקודה ביחס לתכנית האחרונה. שי בשידור (ערוץ 10) נחלשה ב-6 עשיריות הנקודה ל-7.7%.

 

'המועדון' (רשת, ערוץ 2) הניבה 10.5%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.7%, שידור חוזר של 'תראו מי שואל' (ערוץ 10) ניפק 3.6%, ואחריו הסרט 'הבוגד' (ערוץ 10) עם 2.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - סיכום שבוע' (חדשות 2) רשמה 9.7%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) שניפקה 5.2%. 'זה הסוד שלי 2017'  (ערוץ 1) עם אבי נוסבאום רשמה 2.4%, ואחריה המהדורה המוקדמת של 'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 3.9%.

 

בגזרת החדשות: רק 3.6 נקודות פער בין 2 המהדורות, מול 6 ביום שישי שבוע לפני כן. 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה הסתפקה ב-12.4%, מול 8.8% ל'שישי' (ערוץ 10). 'יומן' (ערוץ 1) עם 3.7%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

 

יום ה'

 

'משחקי השף אוטואוכל' (רשת, ערוץ 2) רשמה 21.3%, דומה לפרק שבוע לפני כן. אחריה הסדרה 'נבסו' (רשת, ערוץ 2) עם 19.9%, התחזקות של 10% ביחס לפרק שבוע לפני כן. מנגד רשמה פנים אמיתיות (ערוץ 10) בפרק סיום העונה, 10.1%, עם ממוצע עונתי של 12%, התחזקות של 13% ביחס לעונה הקודמת.

 

הסדרה החברים של נאור (ערוץ 10) הסתפקה ב-7.9%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) רשמה 11.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 6.1%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 5.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.7%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 7.4%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 18.2% ו'חדשות 10' עם 9.6% - בערב פושר מאד מבחינת המהדורות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גור 02/04/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    התייחסתם לתכנית של אבי נוסבאום, אבל לא ציינתם משום מה את הרייטינג שלה...
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.