מצילים את פוצקר. גיתם לרשות הטבע והגנים
צילום: יח"צ

רגע לפני המכרז: גיתם במהלך רשת חדש לרשות הטבע והגנים

הקמפיין, עבור העלאת מודעות למניעת הכחדה של בעלי חיים מציב במרכזו את צב הים "פוצקר"
משה בנימין | (3)

3 חודשים לאחר שרשות הטבע והגנים הודיעה על כוונתה לצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה, משרד הפרסום גיתם BBDO שמחזיק בתקציב בשנים האחרונות יצא עם מהלך רשת חדש עבור הרשות, שמן הסתם ילווה את המכרז ברקע. 

הקמפיין, עבור העלאת מודעות למניעת הכחדה של בעלי חיים מציב במרכזו את צב הים "פוצקר". צב ים אמיתי שנפצע קשה מרשת דייגים וניצל בזכות המרכז להצלת צבי הים. במשרד מסבירים כי "מאחר ולצערנו לא כל צבי הים ברי מזל כמו פוצקר הוחלט לצאת במהלך יוצא דופן כדי לעורר מודעות וכדי למנוע הכחדה של החיה המופלאה הזו".

במשרד יצרו את "בובת פוצקר" - בובת צב ים פצוע עם פלסטר על היד. בנוסף, המשרד הציב בנמל תל אביב "וונדינג מאשין" - מכונת משחק עם ג'ויסטיק וזרוע הרמה לבובות, הנושאת את שמו של פוצקר וקוראת לעוברים ושבים להציל את הצב.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דרבוקה 16/03/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    המשרד האחרון בענף שעוד תקוע עם האימהות הבלונדיניות עם הפן והילדים המתקתקים תכולי העיניים ומתולתלי בלונד,( ברור שעשיתם קאסט ולא צילמתם רנדומלית, כי צריך אישורים של משרד העבודה) ואל תביאו ילד אתיופי כדי לנפנף בו כי יראו לכם את הזיעה. עכשיו אתם יכולים לשים פס על הטוקבק הזה, או שהוא ייתן רוח גבית למישהו במשרד שיגיד אמרתי לכם, תראו אומרים את זה גם בחוץ.
  • שירן מגיתם 16/03/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    היי לא ליהקנו, אלו אנשים שטיילו בנמל והייתה בחורה נחמדה מטעם ההפקה שדאגה להחתים אותם על ריליסים.
  • דרבוקה 16/03/2017 17:51
    ואם לא אשכנזי מצליח להסתנן לשם, אז הוא והילדים שלו לא מתעניינים במיצבי קריאייטיב שדורשים אמפתיה וחמלה.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.