המחליף של אסף אזולאי: גילי מאי מונה למנכ"ל BBDO IM
שבועיים בלבד לאחר פרישת אסף אזולאי מניהול BBDO IM ומעברו למשרת ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, חברת הייעוץ האסטרטגי של קבוצת גיתם BBDO מודיעה על מחליפו - גילי מאי.
מאי (34) מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר. כראש מטה, הוביל מאי החלטות ממשלה, תהליכים כלכליים אסטרטגיים וכן היה שותף לקידום התכנית הכלכלית ותקציב המדינה. במסגרת תפקידו הוא ניהל את העבודה מול שרי ומשרדי הממשלה, חברות ישראליות ובינ"ל וכן הוביל מהלכים בינ"ל לקידום ישראל בתחום הכלכלה.
בעברו כיהן מאי כראש מטה מנכ"ל משרד הכלכלה ומרכז ועדת המזון הממשלתית ("ועדת קדמי"), ובין היתר היה חבר הצוות להקמת מרכזי מו"פ פיננסים בישראל. בנוסף, כיהן בתפקיד יועצו הפרלמנטארי של ח"כ נחמן שי ושל ח"כ נדיה חילו ז"ל. הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה בהתמחות במימון וניהול סיכונים.
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם שעומד מאחורי מינויו של מאי: "גילי מביא עמו את הידע, הניסיון והכישרון כדי לעמוד בראש חברת הייעוץ האסטרטגי המובילה בישראל. אני בטוח שהניסיון שצבר בעבודתו לצד מנהיגי הכלכלה הישראלית והבינ"ל, בשילוב עם הבנת המורכבות של חברות וארגונים בעולם החדש, יביאו את IM לגבהים חדשים נוספים. לצד צוות עובדים מיומן ומנוסה שבראשם יו"ר החברה, משה תאומים, אין לי ספק כי IM תמשיך להוביל בתחום הייעוץ האסטרטגי ואני מברך את גילי על הצטרפותו למשפחת גיתם".
על אזולאי שפרש לאחר 6 שנים ב-BBDO IM אמר הר-טוב: "אסף הוביל את BBDO IM להיות החברה המובילה בישראל ועשה זאת בכישרון רב, בעבודה קשה וביצירתיות רבה. בחירת בנק הפועלים באסף ומינויו לראש מטה השיווק היא הוכחה נוספת לאמון ולתפיסה שיש כלפי החברה שלנו ואנשיה. נמשיך לעבוד עם אסף בצמידות בתפקידו החדש".
BBDO IM הוקמה על ידי יו"ר החברה משה (מושיק) תאומים כחברת "בוטיק" המספקת ייעוץ אסטרטגי וניהול של הזירה הציבורית עבור חברות וארגונים בארץ ובחו"ל. תאומים ממשיך לייעץ במסגרתה לרבים מראשי המשק וגורמים ציבורים. לצד זאת מנהלת החברה פרויקטים שיווקיים בכלים יצירתיים ובקנה מידה גדול. החברה אינה נוהגת לפרסם את רשימת לקוחותיה, אך ביניהם נמנים בנק הפועלים, מובילאיי, סיסקו, כתר, gett, תנובה, Wix, הקרן לידידות, מכון הייצוא וכן גופים ממשלתיים.
- 2.אוראל 22/02/2017 17:04הגב לתגובה זותגידו, אתם חיים בסרט?
- 1.יוסף 21/02/2017 12:49הגב לתגובה זואיש משכמו ומעלה הרטוב
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
