גילי מאי
צילום: אפרת גל און

המחליף של אסף אזולאי: גילי מאי מונה למנכ"ל BBDO IM

מאי מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר
משה בנימין | (2)

שבועיים בלבד לאחר פרישת אסף אזולאי מניהול BBDO IM ומעברו למשרת ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, חברת הייעוץ האסטרטגי של קבוצת גיתם BBDO מודיעה על מחליפו - גילי מאי

מאי (34) מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר. כראש מטה, הוביל מאי החלטות ממשלה, תהליכים כלכליים אסטרטגיים וכן היה שותף לקידום התכנית הכלכלית ותקציב המדינה. במסגרת תפקידו הוא ניהל את העבודה מול שרי ומשרדי הממשלה, חברות ישראליות ובינ"ל וכן הוביל מהלכים בינ"ל לקידום ישראל בתחום הכלכלה.

בעברו כיהן מאי כראש מטה מנכ"ל משרד הכלכלה ומרכז ועדת המזון הממשלתית ("ועדת קדמי"), ובין היתר היה חבר הצוות להקמת מרכזי מו"פ פיננסים בישראל. בנוסף, כיהן בתפקיד יועצו הפרלמנטארי של ח"כ נחמן שי ושל ח"כ נדיה חילו ז"ל. הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה בהתמחות במימון וניהול סיכונים.

עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם שעומד מאחורי מינויו של מאי: "גילי מביא עמו את הידע, הניסיון והכישרון כדי לעמוד בראש חברת הייעוץ האסטרטגי המובילה בישראל. אני בטוח שהניסיון שצבר בעבודתו לצד מנהיגי הכלכלה הישראלית והבינ"ל, בשילוב עם הבנת המורכבות של חברות וארגונים בעולם החדש, יביאו את IM לגבהים חדשים נוספים. לצד צוות עובדים מיומן ומנוסה שבראשם יו"ר החברה, משה תאומים, אין לי ספק כי IM תמשיך להוביל בתחום הייעוץ האסטרטגי ואני מברך את גילי על הצטרפותו למשפחת גיתם".

על אזולאי שפרש לאחר 6 שנים ב-BBDO IM אמר הר-טוב: "אסף הוביל את BBDO IM להיות החברה המובילה בישראל ועשה זאת בכישרון רב, בעבודה קשה וביצירתיות רבה. בחירת בנק הפועלים באסף ומינויו לראש מטה השיווק היא הוכחה נוספת לאמון ולתפיסה שיש כלפי החברה שלנו ואנשיה. נמשיך לעבוד עם אסף בצמידות בתפקידו החדש".

BBDO IM הוקמה על ידי יו"ר החברה משה (מושיק) תאומים כחברת "בוטיק" המספקת ייעוץ אסטרטגי וניהול של הזירה הציבורית עבור חברות וארגונים בארץ ובחו"ל. תאומים ממשיך לייעץ במסגרתה לרבים מראשי המשק וגורמים ציבורים. לצד זאת מנהלת החברה פרויקטים שיווקיים בכלים יצירתיים ובקנה מידה גדול. החברה אינה נוהגת לפרסם את רשימת לקוחותיה, אך ביניהם נמנים בנק הפועלים, מובילאיי, סיסקו, כתר, gett, תנובה, Wix, הקרן לידידות, מכון הייצוא וכן גופים ממשלתיים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אוראל 22/02/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    תגידו, אתם חיים בסרט?
  • 1.
    יוסף 21/02/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    איש משכמו ומעלה הרטוב
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״