גילי מאי
צילום: אפרת גל און

המחליף של אסף אזולאי: גילי מאי מונה למנכ"ל BBDO IM

מאי מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר
משה בנימין | (2)

שבועיים בלבד לאחר פרישת אסף אזולאי מניהול BBDO IM ומעברו למשרת ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, חברת הייעוץ האסטרטגי של קבוצת גיתם BBDO מודיעה על מחליפו - גילי מאי

מאי (34) מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר. כראש מטה, הוביל מאי החלטות ממשלה, תהליכים כלכליים אסטרטגיים וכן היה שותף לקידום התכנית הכלכלית ותקציב המדינה. במסגרת תפקידו הוא ניהל את העבודה מול שרי ומשרדי הממשלה, חברות ישראליות ובינ"ל וכן הוביל מהלכים בינ"ל לקידום ישראל בתחום הכלכלה.

בעברו כיהן מאי כראש מטה מנכ"ל משרד הכלכלה ומרכז ועדת המזון הממשלתית ("ועדת קדמי"), ובין היתר היה חבר הצוות להקמת מרכזי מו"פ פיננסים בישראל. בנוסף, כיהן בתפקיד יועצו הפרלמנטארי של ח"כ נחמן שי ושל ח"כ נדיה חילו ז"ל. הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה בהתמחות במימון וניהול סיכונים.

עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם שעומד מאחורי מינויו של מאי: "גילי מביא עמו את הידע, הניסיון והכישרון כדי לעמוד בראש חברת הייעוץ האסטרטגי המובילה בישראל. אני בטוח שהניסיון שצבר בעבודתו לצד מנהיגי הכלכלה הישראלית והבינ"ל, בשילוב עם הבנת המורכבות של חברות וארגונים בעולם החדש, יביאו את IM לגבהים חדשים נוספים. לצד צוות עובדים מיומן ומנוסה שבראשם יו"ר החברה, משה תאומים, אין לי ספק כי IM תמשיך להוביל בתחום הייעוץ האסטרטגי ואני מברך את גילי על הצטרפותו למשפחת גיתם".

על אזולאי שפרש לאחר 6 שנים ב-BBDO IM אמר הר-טוב: "אסף הוביל את BBDO IM להיות החברה המובילה בישראל ועשה זאת בכישרון רב, בעבודה קשה וביצירתיות רבה. בחירת בנק הפועלים באסף ומינויו לראש מטה השיווק היא הוכחה נוספת לאמון ולתפיסה שיש כלפי החברה שלנו ואנשיה. נמשיך לעבוד עם אסף בצמידות בתפקידו החדש".

BBDO IM הוקמה על ידי יו"ר החברה משה (מושיק) תאומים כחברת "בוטיק" המספקת ייעוץ אסטרטגי וניהול של הזירה הציבורית עבור חברות וארגונים בארץ ובחו"ל. תאומים ממשיך לייעץ במסגרתה לרבים מראשי המשק וגורמים ציבורים. לצד זאת מנהלת החברה פרויקטים שיווקיים בכלים יצירתיים ובקנה מידה גדול. החברה אינה נוהגת לפרסם את רשימת לקוחותיה, אך ביניהם נמנים בנק הפועלים, מובילאיי, סיסקו, כתר, gett, תנובה, Wix, הקרן לידידות, מכון הייצוא וכן גופים ממשלתיים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אוראל 22/02/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    תגידו, אתם חיים בסרט?
  • 1.
    יוסף 21/02/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    איש משכמו ומעלה הרטוב
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.