אבי בן טל
צילום: ירון ברנר
פרסום ראשון

מתהדק הקשר ידיעות-ynet: סדרת מינויי בכירים בקבוצה

מי שצפוי להיות מנכ"ל קבוצת ידיעות, אבי בן טל, החליט על סדרת המינויים, בין היתר של רוני זילברברג לסמנכ"ל המכירות, וברק קלמנוביץ' לראש מערך הדיגיטל. ויש עוד שמות
אלכסנדר כץ | (4)

כצעד נוסף לחיזוק הקשר בין ידיעות אחרונות ל-ynet, לאחר איחוד חלק מהמערכות והמעבר לבניין אחד בראשון לציון, החליט מנכ"ל ynet ומי שצפוי להתמנות למנכ"ל קבוצת ידיעות אחרונות, אבי בן טל, על סדרה של מינויים חדשה. מעבר למנויים עצמם, הפרק המעניין הוא כי בפועל בן טל כבר אחראי על הקבוצה, וזה רק נראה כעניין של זמן עד שיקבע מנוי זה כקבוע.

 

בכל מקרה, לאייס נודע כי רוני זילברברג, שהיה המנהל המסחרי של ידיעות אחרונות, מונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות. כמו כן, סמנכ"ל המסחר של ידיעות אינטרנט, ברק קלמנוביץ', יתמנה לראש מערך הדיגיטל של הקבוצה ובתפקידו החדש יהיה אחראי על הובלת מיזמים דיגיטליים ומהלכים מסחריים טכנולוגיית בקבוצה.

 

המנהלת המסחרית של ynet, גל גורן, תמונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות אינטרנט. ענבל סימנטוב, מנהלת מחלקת המודעות של ידיעות אחרונות, תהיה סמנכ"ל אסטרטגיה בקבוצה. אירית בר לרנר, מנהלת שיתופי הפעולה האסטרטגיים ב-ynet, תמונה לראש חטיבת התוכן הממותג של קבוצת ידיעות אחרונות.

 

2 מינויים נוספים הם של שרון שלמון, מנהלת המערכת כיום, שתהיה סמנכ"ל מערכת ynet, ויוכי לזר, מנהלת המנויים במגזינים, שתהיה סמנכ"ל ידיעות מנויים.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אני כאן רק לשאלה 01/02/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    לאן נעלם האיש העלוב הזה?
  • 3.
    האמת 30/01/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    שמאל אשכנזי קיצוני .
  • 2.
    אליס 29/01/2017 21:35
    הגב לתגובה זו
    וגם לשים מישהי מסחרית בראש התוכן. טיפשים ״סמנכ״ל מערכת ynet" זה שם נרדף לכלבה שדרכה על אנשים טובים ותקעה סכין בגב
  • 1.
    לשעברניק 29/01/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    עד מתי יתנו לאישה הזאת עוד ועוד כוח במקום הזה? באמת? אפס כישרון, אפס תיחכום, אפס יחסי אנוש, והכי עצוב - אפס הבנה במקצוע העיתונות. לטקמא עוד היה ערך כלשהו עד שטיף והאישה הזאת גזלו ממנו את המעט טוב שהיה בו. עצוב לראות את זה קורה ולהבין שלהנהלה לא אכפת שיש שם ריק מהלך. בהצלחה לחברים שנשארו שם
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״