מתהדק הקשר ידיעות-ynet: סדרת מינויי בכירים בקבוצה
כצעד נוסף לחיזוק הקשר בין ידיעות אחרונות ל-ynet, לאחר איחוד חלק מהמערכות והמעבר לבניין אחד בראשון לציון, החליט מנכ"ל ynet ומי שצפוי להתמנות למנכ"ל קבוצת ידיעות אחרונות, אבי בן טל, על סדרה של מינויים חדשה. מעבר למנויים עצמם, הפרק המעניין הוא כי בפועל בן טל כבר אחראי על הקבוצה, וזה רק נראה כעניין של זמן עד שיקבע מנוי זה כקבוע.
בכל מקרה, לאייס נודע כי רוני זילברברג, שהיה המנהל המסחרי של ידיעות אחרונות, מונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות. כמו כן, סמנכ"ל המסחר של ידיעות אינטרנט, ברק קלמנוביץ', יתמנה לראש מערך הדיגיטל של הקבוצה ובתפקידו החדש יהיה אחראי על הובלת מיזמים דיגיטליים ומהלכים מסחריים טכנולוגיית בקבוצה.
המנהלת המסחרית של ynet, גל גורן, תמונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות אינטרנט. ענבל סימנטוב, מנהלת מחלקת המודעות של ידיעות אחרונות, תהיה סמנכ"ל אסטרטגיה בקבוצה. אירית בר לרנר, מנהלת שיתופי הפעולה האסטרטגיים ב-ynet, תמונה לראש חטיבת התוכן הממותג של קבוצת ידיעות אחרונות.
2 מינויים נוספים הם של שרון שלמון, מנהלת המערכת כיום, שתהיה סמנכ"ל מערכת ynet, ויוכי לזר, מנהלת המנויים במגזינים, שתהיה סמנכ"ל ידיעות מנויים.
- אדם שתביעתו נדחתה ניסה להגישה בבית משפט אחר - מה נפסק?
- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.אני כאן רק לשאלה 01/02/2017 11:26הגב לתגובה זולאן נעלם האיש העלוב הזה?
- 3.האמת 30/01/2017 09:49הגב לתגובה זושמאל אשכנזי קיצוני .
- 2.אליס 29/01/2017 21:35הגב לתגובה זווגם לשים מישהי מסחרית בראש התוכן. טיפשים ״סמנכ״ל מערכת ynet" זה שם נרדף לכלבה שדרכה על אנשים טובים ותקעה סכין בגב
- 1.לשעברניק 29/01/2017 16:14הגב לתגובה זועד מתי יתנו לאישה הזאת עוד ועוד כוח במקום הזה? באמת? אפס כישרון, אפס תיחכום, אפס יחסי אנוש, והכי עצוב - אפס הבנה במקצוע העיתונות. לטקמא עוד היה ערך כלשהו עד שטיף והאישה הזאת גזלו ממנו את המעט טוב שהיה בו. עצוב לראות את זה קורה ולהבין שלהנהלה לא אכפת שיש שם ריק מהלך. בהצלחה לחברים שנשארו שם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
