אבי בן טל
צילום: ירון ברנר
פרסום ראשון

מתהדק הקשר ידיעות-ynet: סדרת מינויי בכירים בקבוצה

מי שצפוי להיות מנכ"ל קבוצת ידיעות, אבי בן טל, החליט על סדרת המינויים, בין היתר של רוני זילברברג לסמנכ"ל המכירות, וברק קלמנוביץ' לראש מערך הדיגיטל. ויש עוד שמות
אלכסנדר כץ | (4)

כצעד נוסף לחיזוק הקשר בין ידיעות אחרונות ל-ynet, לאחר איחוד חלק מהמערכות והמעבר לבניין אחד בראשון לציון, החליט מנכ"ל ynet ומי שצפוי להתמנות למנכ"ל קבוצת ידיעות אחרונות, אבי בן טל, על סדרה של מינויים חדשה. מעבר למנויים עצמם, הפרק המעניין הוא כי בפועל בן טל כבר אחראי על הקבוצה, וזה רק נראה כעניין של זמן עד שיקבע מנוי זה כקבוע.

 

בכל מקרה, לאייס נודע כי רוני זילברברג, שהיה המנהל המסחרי של ידיעות אחרונות, מונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות. כמו כן, סמנכ"ל המסחר של ידיעות אינטרנט, ברק קלמנוביץ', יתמנה לראש מערך הדיגיטל של הקבוצה ובתפקידו החדש יהיה אחראי על הובלת מיזמים דיגיטליים ומהלכים מסחריים טכנולוגיית בקבוצה.

 

המנהלת המסחרית של ynet, גל גורן, תמונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות אינטרנט. ענבל סימנטוב, מנהלת מחלקת המודעות של ידיעות אחרונות, תהיה סמנכ"ל אסטרטגיה בקבוצה. אירית בר לרנר, מנהלת שיתופי הפעולה האסטרטגיים ב-ynet, תמונה לראש חטיבת התוכן הממותג של קבוצת ידיעות אחרונות.

 

2 מינויים נוספים הם של שרון שלמון, מנהלת המערכת כיום, שתהיה סמנכ"ל מערכת ynet, ויוכי לזר, מנהלת המנויים במגזינים, שתהיה סמנכ"ל ידיעות מנויים.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אני כאן רק לשאלה 01/02/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    לאן נעלם האיש העלוב הזה?
  • 3.
    האמת 30/01/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    שמאל אשכנזי קיצוני .
  • 2.
    אליס 29/01/2017 21:35
    הגב לתגובה זו
    וגם לשים מישהי מסחרית בראש התוכן. טיפשים ״סמנכ״ל מערכת ynet" זה שם נרדף לכלבה שדרכה על אנשים טובים ותקעה סכין בגב
  • 1.
    לשעברניק 29/01/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    עד מתי יתנו לאישה הזאת עוד ועוד כוח במקום הזה? באמת? אפס כישרון, אפס תיחכום, אפס יחסי אנוש, והכי עצוב - אפס הבנה במקצוע העיתונות. לטקמא עוד היה ערך כלשהו עד שטיף והאישה הזאת גזלו ממנו את המעט טוב שהיה בו. עצוב לראות את זה קורה ולהבין שלהנהלה לא אכפת שיש שם ריק מהלך. בהצלחה לחברים שנשארו שם
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.