יוצאים לשטח: מכרז על תקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים
רשות הטבע והגנים מוציאה את תקציב הפרסום למכרז. בשנים האחרונות מטפל בתקציב משרד הפרסום גיתם BBDO שפוי להתמודד גם במכרז החדש.
במסמכי המכרז מציינת הרשות כי המכרז הוא "למתן שירותי פרסום, קד"ם, יעוץ אסטרטגי וטיפול במדיה דיגיטלית בהקשרי תוכן עבור הרשות". ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לשנה עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות, שנה אחת בכל פעם.
תנאי הסף הכספיים להתמודדות במכרז אינם גבוהים ו/או מגבילים, אך משרדים רבים צפויים למצוא עצמם מחוץ למכרז בעקבות סעיפים אחרים. בין הדרישות: ניסיון במתן שירותי פרסום לציבור הכללי במהלך 5 השנים האחרונות; נסיון בפרסום במגזר הדתי-לאומי ובמגזר החרדי, או לחלופין גוף בעל התקשרות עם משרד בעל הניסיון כאמור, או לחלופין מציע המתחייב להתקשר עם משרד כאמור עד למועד הפרזנטציה; מחזור כספי של לפחות 10 מיליון שקל בממוצע לכל שנה ב-3 השנים האחרונות; לפחות שני לקוחות שהם גופים ציבוריים בהם טיפל המועמד בשנים האחרונות ועוד.
ועדת המכרזים של רשות הטבע והגנים תדרג את ההצעות שעמדו בתנאי הסף על פי ניקוד משוקלל של המחיר המוצע - 40% , ושל איכות ההצעה - 60%. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של הרשות על כ-13 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.תמשיך לתת בראש לגלובס (ל"ת)סחטיין על הסקופים 28/12/2016 14:37הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
