עמית שגיא
צילום: סיון פרג'
פרסום ראשון

לאחר פחות משנה: מנכ"ל GO עמית שגיא פורש ועובר לזאפ

שגיא מונה לתפקיד מנכ"ל GO במרץ 2016 לאחר שבתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל השיווק של בית ההשקעות אקסלנס למשך 4.5 שנים
משה בנימין | (5)

לאחר פחות משנה בתפקידו, עמית שגיא, מנכ"ל סוכנות הפרסום GO שנמצאת בבעלות אדיר רגב ואדלר חומסקי פורש מתפקידו. שגיא פורש לטובת תפקיד סמנכ"ל השיווק של קבוצת זאפ - כך נודע לאייס.

שגיא מונה לתפקיד מנכ"ל GO במרץ 2016 לאחר שבתפקידו הקודם שימש כסמנכ"ל השיווק של בית ההשקעות אקסלנס למשך 4.5 שנים. שגיא הצטרף לחברת הפרסום ונכנס למשבצת המנכ"ל כשהוא מחליף את הבעלים והמייסד אדיר רגב שהחזיק בתפקיד, כדי שזה יתפנה לניהול ופיתוח היבטי התוכן והטכנולוגיה של החברה. נכון לעכשיו טרם ידוע מי יהיה מחליפו של רגב ב-GO.

כזכור, אדלר חומסקי ו-GO נכנסו לשותפות ביוני 2016, במיזם שינהל את תקציבי הלקוחות של שני המשרדים. יחד עם זאת, GO וחברת מדיה-קום אינטראקשיין מקבוצת אדלר-חומסקי שמרו על עצמאותן הן מבחינה עסקית והן מבחינת מבנה הבעלות.

ב-GO אישרו את הפרטים. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אחד שמכיר 12/06/2019 10:58
    הגב לתגובה זו
    מלך אמיתי
  • 4.
    המשקיף 18/12/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    עד מתי בטלנים יעלוזו?
  • 3.
    GO ואדלר 2 חברות במשבר ואובדן דרך (ל"ת)
    לא מפתיע 18/12/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותח! בהצלחה (ל"ת)
    ג׳וני 16/12/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    המון בהצלחה עמית!!!! (ל"ת)
    טרולו 15/12/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.