עושה עלייה: הערוץ JBS היהודי אמריקאי התחיל לשדר בישראל
ערוץ האינטרנט היהודי-אמריקאי JBS עושה עלייה, ובימים האחרונים מתאפשרת הצפייה בו גם בישראל. מדובר על ערוץ ללא מטרות רווח, ללא פרסומות ומתבסס על תרומות.
על פי דיווחי אנשיו, הערוץ מגיע לכ-40 מיליון משקי בית בארה"ב, מבלי שהוא משודר כלל בפלטפורמת כבלים או לוויין, אלא רק באמצעות האינטרנט. גם בישראל הוא ישודר באינטרנט ובאמצעות מכשיר הסטימר של Roku, ולא באף אחת מפלטפורמות הטלוויזיה הרב ערוציות.
ערוץ JBS (Jewish Broadcasting Service) משדר 24 שעות ביממה תכניות העוסקות בקהילה היהודית, בסוגיות יהודיות ובישראל. הוא זוכה למוניטין טוב בזכות משדרי החדשות והאקטואליה שלו, ומצליח למשוך אליו רשימה נאה של מרואיינים ישראלים כגון ארי שביט, קרוליין גליק, יוסי קליין הלוי, דניאל גורדיס ואיזי לייבלר, המבטאים מגוון דעות בציבוריות הישראלית.
הערוץ גם משדר תכניות תרבות הכוללות מגוון רחב של לימודי יהדות, ואף תכנים בתחום הבידור.
הערוץ לא משויך מוסדית או דתית לאף זרם, והכוונה שלו לפנות לקהילה היהודית בכללותה. ואולם לא בטוח שהזרם האורתודוכסי בישראל ירווה נחת למשל מדרשות יום כיפור שיועברו בשידור חי מבית הכנסת המרכזי של הקהילה הרפורמית בניו יורק.
הערוץ גם משדר מכנסים חשובים של הקהילה היהודית אמריקאית, כגון כנס איפא"ק, הוועד היהודי-אמריקני והאסיפה הכללית של הקהילות היהודיות.
הנשיא המייסד ומנכ"ל JBS הוא הרב מארק ס. גולוב, שנבחר על ידי מגזין ניוזוויק לאחד מ-50 הרבנים המשפיעים ביותר בארה"ב, בשל פעילותו בערוץ היהודי. "כולנו ב-JBS נרגשים במיוחד להביא את הטלוויזיה היהודית בשפה האנגלית אל מדינת ישראל", מסר הרב גולוב. "JBS משקף את תחושת החיבור העמוק עם מדינת ישראל ואת הגאווה שאמריקנים רבים כל כך חשים כלפי המדינה היהודית. אנחנו מקווים ש-JBS יוכיח את עצמו כמקור נפלא של מידע, השכלה, העשרה ובידור עבור כל מי שיצפו בו".
לדבריו, "אנחנו מקווים ש-JBS, שמהווה גשר טלוויזיוני שמחבר בין הקהילות היהודיות בישראל ובארה"ב, יהפוך לחלק מהדיונים הנערכים אודות האתגרים הרבים שעמם אנו מתמודדים כיום במסגרת החיים היהודיים".
דבריו של הרב גולוב מגיעים דווקא על רקע התרחקות בין יהדות אמריקה לישראל, והביקורת שסופג ראש הממשלה נתניהו בארה"ב על מדיניות הממשלה, והתנהלותה בפרשת הסדרי התפילה לרפורמים ולקונסרבטיביים בכותל המערבי, 2 הזרמים היהודים הגדולים בקרב יהדות ארה"ב.
מנכ"ל JCS לשעבר גבי רוזנברג, הוא אחד מבכירי הערוץ היהודי. לדבריו, "ל-JBS תפקיד מרכזי בחייהם של מי שמתעניין ביהדות ובישראל בקרב יהודים ולא יהודים בעולם כולו. בימים אלה, לאור האירועים בעולם, ל-JBS נודעת חשיבות יתר ואני מתכוון לעשות את כל שלעיל ידי להמשיך ולתרום להצלחת הערוץ בארה"ב בישראל ובעולם כולו".

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
