למרות שמקפצת החדשות נחלשה - המרוץ למיליון עלתה
המרוץ למיליון רשמה נתון גבוה ביחס לפרקים הקודמים, ובלי הרבה תחרות מצד המתחרים בערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הריאליטי של רשת הניב את הנתון הגבוה ביותר שלו בחודשיים האחרונים - 28% מול 26.4% ביום שלישי שעבר, למרות שההגשה של מהדורת החדשות אתמול הייתה חלשה מזו של שבוע שעבר.
לאחר התכנית שודרה המונית של טילטיל (רשת, ערוץ 2) עם נתון שיא של 19.1%. מנגד, מוסף ברקוד (ערוץ 10) רשם 9.5% ואחריו 'בדמותה' (ערוץ 10) עם 7.3%.
שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.3% ואחריו 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.9%. רפי רשף אינטימי (ערוץ 10) זכתה ב-5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.5%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 10.3%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 8.5% ו'אייל גולן קורא לכם' (ערוץ 24) עם 2.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתונים פושרים של 16.3%, פחות מ-6 נקודות יותר מ'חדשות 10' עם 10.6%. 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3%.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
