שאול אמסטרדמסקי עוזב את כלכליסט - לטובת תאגיד השידור
תחומי העיסוק המרכזיים שלו הם הפנסיה - ולזכותו שלל חשיפות בנושא. בימים אלה סיים לצלם סרט יחד עם נעמה סיקולר. ב-2013 קיבל את פרס סוקולוב לעיתונות כתובה.יום מרגש והופך בטן. הודעתי היום לעורכים שלי בכלכליסט שאני עוזב אחרי כמעט 9 שנים מדהימות ויוצאות דופן, ועובר לתאגיד השידור הישראלי @Hataagid
— Shaul Amsterdamski (@amsterdamski2) 12 ביולי 2016
השאלה שעולה כעת היא עניין גיוסו של עודד שחר, ראש הדסק הכלכלי של ערוץ 1. עם שחר התנהלו מגעים, אולם לדברי גורמים, שחר הבין כי הרוח אינה נושבת לכיוונו. גיוסו של אמסטרדמסקי ושלל התארים שהוא יקבל בתאגיד, מצביע על כך שגם בתאגיד לא נלחמו על שחר, עיתונאי מוערך מאד שזכה אף הוא בפרס סוקולוב. את תגובתו של עודד שחר לא ניתן היה להשיג.
שאול אמסטרדמסקי מסר: "אני מתרגש מאוד מהתפקיד החדש ושמח על ההזדמנות הנדירה ליצור עולם עיתונאי חדש שיעבוד ויספר סיפורים עיתונאיים בכל הפלטפורמות האפשריות. תודה רבה לכל האנשים המדהימים ויוצאי הדופן שהיתה לי הזכות לעבוד איתם בכלכליסט. אני מודה להם מעומק הלב על האמון הגדול וההזדמנויות שהם נתנו לי לאורך הדרך".
מנהלת חטיבת החדשות של התאגיד, שלומית אברהם גלוברזון, מסרה: "אני שמחה על הצטרפותו של אמסטרדמסקי, מבכירי העתונאים הכלכליים בישראל לחטיבת החדשות בתאגיד. התאגיד רואה זכות וחובה לעסוק בנושאים הכלכליים לטובת כלל הציבור, ושאול הוא האדם הנכון והראוי ביותר להוביל מאמץ זה, ללא פשרות וללא הנחות".
- 10.כתב שהוכיח את היושרה והאמינות שלו, בהצלחה. (ל"ת)בנצי 17/07/2016 12:26הגב לתגובה זו
- 9.כלכלן 15/07/2016 19:54הגב לתגובה זועיתון של בורות כלכלית.
- 8.ל - 6 - ריגשת אותי ושימחת אותי...תודה! (ל"ת)ע. 14/07/2016 10:04הגב לתגובה זו
- 7.מבפנים 13/07/2016 22:33הגב לתגובה זוישדר מה שיכתיבו לו ממשרדי ראש הממשלה והאוצר.אמסטרדמסקי עבד היטב בכלכליסט וגם ברשת ב. בתאגיד, שיאכל מידו של האוצר, לא יוכל לבקר באמת גורמי שלטון וטייקונים, כי עצמאות לא תהיה שם.
- 6.נ. גומל 13/07/2016 17:27הגב לתגובה זומהיכרות של עשרות שנים עם עודד שחר ועם איכות עבודתו בגלי צהל וברשות השידור - הימנעות מגיוסו ל"תאגיד" השידור היא אחת מן השתיים:- 1.ביצוע תכתיב ממשלתי לראשי ה"תאגיד" כדי להיפטר מן ההצלפות שלו בממשלה ובמדיניותה. 2. ביצוע תכתיב ממשלתי לראשי ה"תאגיד" כדי להיפטר מן ההצלפות שלו בממשלה ובמדיניותה. (מחק את המיותר...). לעודד עצמו אני לא דואג; שיהיה לו בהצלחה.
- 5.לא עברת לנהל חברת ביטוח????? (ל"ת)נתי 13/07/2016 17:18הגב לתגובה זו
- 4.למה אין ציטוט מעורכי כלכליסט? (ל"ת)ראשלצי 13/07/2016 10:26הגב לתגובה זו
- 3.שני 12/07/2016 23:35הגב לתגובה זועיתונאי משכמו ומעלה
- 2.אור 12/07/2016 22:47הגב לתגובה זוהיא הרי הולכת להקים 'חדשות הבידור' ולא חטיבת חדשות אמיתית לוחמנית ונשכנית.
- 1.מינוי ראוי! המשיכו כך ואל תכנעו ללחצי מודחי הרשות (ל"ת)שי 12/07/2016 21:00הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
