שאול אמסטרדמסקי עוזב את כלכליסט - לטובת תאגיד השידור
תחומי העיסוק המרכזיים שלו הם הפנסיה - ולזכותו שלל חשיפות בנושא. בימים אלה סיים לצלם סרט יחד עם נעמה סיקולר. ב-2013 קיבל את פרס סוקולוב לעיתונות כתובה.יום מרגש והופך בטן. הודעתי היום לעורכים שלי בכלכליסט שאני עוזב אחרי כמעט 9 שנים מדהימות ויוצאות דופן, ועובר לתאגיד השידור הישראלי @Hataagid
— Shaul Amsterdamski (@amsterdamski2) 12 ביולי 2016

- 10.כתב שהוכיח את היושרה והאמינות שלו, בהצלחה. (ל"ת)בנצי 17/07/2016 12:26הגב לתגובה זו
- 9.כלכלן 15/07/2016 19:54הגב לתגובה זועיתון של בורות כלכלית.
- 8.ל - 6 - ריגשת אותי ושימחת אותי...תודה! (ל"ת)ע. 14/07/2016 10:04הגב לתגובה זו
- 7.מבפנים 13/07/2016 22:33הגב לתגובה זוישדר מה שיכתיבו לו ממשרדי ראש הממשלה והאוצר.אמסטרדמסקי עבד היטב בכלכליסט וגם ברשת ב. בתאגיד, שיאכל מידו של האוצר, לא יוכל לבקר באמת גורמי שלטון וטייקונים, כי עצמאות לא תהיה שם.
- 6.נ. גומל 13/07/2016 17:27הגב לתגובה זומהיכרות של עשרות שנים עם עודד שחר ועם איכות עבודתו בגלי צהל וברשות השידור - הימנעות מגיוסו ל"תאגיד" השידור היא אחת מן השתיים:- 1.ביצוע תכתיב ממשלתי לראשי ה"תאגיד" כדי להיפטר מן ההצלפות שלו בממשלה ובמדיניותה. 2. ביצוע תכתיב ממשלתי לראשי ה"תאגיד" כדי להיפטר מן ההצלפות שלו בממשלה ובמדיניותה. (מחק את המיותר...). לעודד עצמו אני לא דואג; שיהיה לו בהצלחה.
- 5.לא עברת לנהל חברת ביטוח????? (ל"ת)נתי 13/07/2016 17:18הגב לתגובה זו
- 4.למה אין ציטוט מעורכי כלכליסט? (ל"ת)ראשלצי 13/07/2016 10:26הגב לתגובה זו
- 3.שני 12/07/2016 23:35הגב לתגובה זועיתונאי משכמו ומעלה
- 2.אור 12/07/2016 22:47הגב לתגובה זוהיא הרי הולכת להקים 'חדשות הבידור' ולא חטיבת חדשות אמיתית לוחמנית ונשכנית.
- 1.מינוי ראוי! המשיכו כך ואל תכנעו ללחצי מודחי הרשות (ל"ת)שי 12/07/2016 21:00הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.