שאול אמסטרדמסקי עוזב את כלכליסט - לטובת תאגיד השידור
תחומי העיסוק המרכזיים שלו הם הפנסיה - ולזכותו שלל חשיפות בנושא. בימים אלה סיים לצלם סרט יחד עם נעמה סיקולר. ב-2013 קיבל את פרס סוקולוב לעיתונות כתובה.יום מרגש והופך בטן. הודעתי היום לעורכים שלי בכלכליסט שאני עוזב אחרי כמעט 9 שנים מדהימות ויוצאות דופן, ועובר לתאגיד השידור הישראלי @Hataagid
— Shaul Amsterdamski (@amsterdamski2) 12 ביולי 2016
השאלה שעולה כעת היא עניין גיוסו של עודד שחר, ראש הדסק הכלכלי של ערוץ 1. עם שחר התנהלו מגעים, אולם לדברי גורמים, שחר הבין כי הרוח אינה נושבת לכיוונו. גיוסו של אמסטרדמסקי ושלל התארים שהוא יקבל בתאגיד, מצביע על כך שגם בתאגיד לא נלחמו על שחר, עיתונאי מוערך מאד שזכה אף הוא בפרס סוקולוב. את תגובתו של עודד שחר לא ניתן היה להשיג.
שאול אמסטרדמסקי מסר: "אני מתרגש מאוד מהתפקיד החדש ושמח על ההזדמנות הנדירה ליצור עולם עיתונאי חדש שיעבוד ויספר סיפורים עיתונאיים בכל הפלטפורמות האפשריות. תודה רבה לכל האנשים המדהימים ויוצאי הדופן שהיתה לי הזכות לעבוד איתם בכלכליסט. אני מודה להם מעומק הלב על האמון הגדול וההזדמנויות שהם נתנו לי לאורך הדרך".
מנהלת חטיבת החדשות של התאגיד, שלומית אברהם גלוברזון, מסרה: "אני שמחה על הצטרפותו של אמסטרדמסקי, מבכירי העתונאים הכלכליים בישראל לחטיבת החדשות בתאגיד. התאגיד רואה זכות וחובה לעסוק בנושאים הכלכליים לטובת כלל הציבור, ושאול הוא האדם הנכון והראוי ביותר להוביל מאמץ זה, ללא פשרות וללא הנחות".
- 10.כתב שהוכיח את היושרה והאמינות שלו, בהצלחה. (ל"ת)בנצי 17/07/2016 12:26הגב לתגובה זו
- 9.כלכלן 15/07/2016 19:54הגב לתגובה זועיתון של בורות כלכלית.
- 8.ל - 6 - ריגשת אותי ושימחת אותי...תודה! (ל"ת)ע. 14/07/2016 10:04הגב לתגובה זו
- 7.מבפנים 13/07/2016 22:33הגב לתגובה זוישדר מה שיכתיבו לו ממשרדי ראש הממשלה והאוצר.אמסטרדמסקי עבד היטב בכלכליסט וגם ברשת ב. בתאגיד, שיאכל מידו של האוצר, לא יוכל לבקר באמת גורמי שלטון וטייקונים, כי עצמאות לא תהיה שם.
- 6.נ. גומל 13/07/2016 17:27הגב לתגובה זומהיכרות של עשרות שנים עם עודד שחר ועם איכות עבודתו בגלי צהל וברשות השידור - הימנעות מגיוסו ל"תאגיד" השידור היא אחת מן השתיים:- 1.ביצוע תכתיב ממשלתי לראשי ה"תאגיד" כדי להיפטר מן ההצלפות שלו בממשלה ובמדיניותה. 2. ביצוע תכתיב ממשלתי לראשי ה"תאגיד" כדי להיפטר מן ההצלפות שלו בממשלה ובמדיניותה. (מחק את המיותר...). לעודד עצמו אני לא דואג; שיהיה לו בהצלחה.
- 5.לא עברת לנהל חברת ביטוח????? (ל"ת)נתי 13/07/2016 17:18הגב לתגובה זו
- 4.למה אין ציטוט מעורכי כלכליסט? (ל"ת)ראשלצי 13/07/2016 10:26הגב לתגובה זו
- 3.שני 12/07/2016 23:35הגב לתגובה זועיתונאי משכמו ומעלה
- 2.אור 12/07/2016 22:47הגב לתגובה זוהיא הרי הולכת להקים 'חדשות הבידור' ולא חטיבת חדשות אמיתית לוחמנית ונשכנית.
- 1.מינוי ראוי! המשיכו כך ואל תכנעו ללחצי מודחי הרשות (ל"ת)שי 12/07/2016 21:00הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
