המשרד מהצפון עושה זאת שוב: פרסומת של 'אדיקט' נבחרה לאחת הטובות בעולם ב-bestadsontv
הבחירות השבועיות/חודשיות של בלוגים ואתרי פרסום המדרגים את העבודות הטובות בעולם במגוון קטגוריות, עדיין מחמיאות למשרדי פרסום מסביב לעולם, כולל ישראל. כשמדובר במשרד קטן שלא נמנה על השחקנים הגדלים של התעשייה, וגם לא ממוקם בלב הפועם שלה - בתל אביב - אלא בחיפה, בחירה שכזו במהלך פרסום לאחד הטובים בעולם היא הישג מרשים למדי.
מי שעשה זאת בעבר ועושה זאת שוב הוא משרד הפרסום 'אדיקט' - Addict בבעלותו וניהולו הקריאייטיבי של אורן מאיר, לשעבר בגיתם BBDO, שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי. הפעם מדובר בעבודת רדיו של המשרד שנבחרה לאחת מה-6 הטובות ביותר בחודש החולף, בכל העולם, באתר הפרסום Bestadsontv הוותיק. בקמפיין הרדיו, עבור "עמותת אוויר נקי" ביום ללא עישון הבינלאומי נשמע קול רובוטי שמכפיל מספרים עד לפאנץ' בסיום התשדיר.
זו לא הפעם הראשונה שהמשרד זוכה להכרה בינלאומית. בפעם הקודמת, ובאכסניה אפילו גדולה יותר, באתר הפרסום Creativity, אז זה היה עבור כרטיסי הביקור האכילים תחת השם: "הטעם השישי".
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי: אורן מאיר
קריאייטיב: קרן בייטלמן
מנהל קריאייטיב דיגיטל: אוהד צרום
סאונד: אלי אלון/ ישי רזיאל
מנהל פרויקט - דיגיטל: רועי גרינפלד
עיצוב סאונד: אלי אלון
מנהל לקוחות: אייל בלכמן
- 6.פרסום אדיקט 26/06/2016 14:19הגב לתגובה זותשדיר מודעות חזק ומסר משכנע עד מחנק בגרון.כל הכבוד לאדיקט
- 5.אלון 26/06/2016 13:50הגב לתגובה זושוב פרסומת גאונית מבית היוצר .כל הכבוד לכם. חכם ובועט. אתם ההוכחה שדגים קטנים יכולים לאכול דגים גדולים
- 4.ניצי 26/06/2016 12:40הגב לתגובה זוכמו תמיד. אורן הטוב ביותר!
- 3.אורן והצוות - אתם תותחים (ל"ת)עמית 26/06/2016 12:04הגב לתגובה זו
- 2.shampo (ל"ת)חיפאי 26/06/2016 11:57הגב לתגובה זו
- 1.ניר נוי 26/06/2016 11:56הגב לתגובה זועל אדיקט ישראל נכתב הפרסומת "חומוס עושים באהבה או לא עושים בכלל" הזו אבל אורן מאיר פירגן אותה ל"חומוס אחלה" בעיקרון הפרסומת הולכת ככה "פרסומת עושים באהבה או לא עושים בכלל"!! אורן תמשיך כך - יש לאן להעלות !
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
