הדחתו של מייקל מניבה 35.1% ל'אח הגדול'; ירידה למהדורות שישי בערוצים 2 ו-10
הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) קיבלה 30.9%, ומידי אחריה האח הגדול (קשת, ערוץ 2) עם הדחתו של מייקל, הניבה 35.1%, כ-2 נקודות פחות מהפרק בשבוע שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
מנגד, גב האומה (ערוץ 10) ירדה לנתון חד-ספרתי של 9%, ואחר כך המשיך ערוץ 10 בשידורים חוזרים - של פרק ההשקה הכפול של בני ערובה עם 3.5% בלבד, ושל שי בשידור שהסתפק ב-1.5%.
תכנית הלייט-נייט היום בלילה (קשת, ערוץ 2) עם גורי אלפי קיבלה 17.3%, ו'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) רשמה 23.3%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.2%. בערוץ 1 – 'חדשות השבת' קיבלה 5.3%, ו'רואים עולם' עם 4.8%.
יום ו'
'הכוכב הבא' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 17.5%, ואחריה לקט של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 16%. מנגד, 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם נתון פושר במיוחד של 5.8%.
הסדרה התסריטאי (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.8%, שידור חוזר של 'היום בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניב 5.9%, 'פרופיל 64' (ערוץ 10) קיבלה 2.9%, והסרט 'רחובות ברוקלין' (ערוץ 10) עם 1.2% בלבד.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - מהדורה מוקדמת' (חדשות 2) הניבה 8.6%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 5.1% ו'יומן - מהדורה מוקדמת' (ערוץ 1) עם 2.8%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) ירדה ביותר מ-2.5 נקודות בשבוע – מ-16.8% ל-14.1%, אבל גם אצל המתחרים המצב בעייתי - 'שישי' (ערוץ 10) איבדה כמעט 2 נקודות מ-8.4% ל-6.6%. 'יומן' (ערוץ 1) דווקא התחזקה מ-2.6% ל-3.5%.
יום ה'
משחקי האח (קשת, ערוץ 2) קיבלה 27.6% ומיד אחריה ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) עם 31.4%, בדומה לשבוע שעבר אז רשמה 31.7%. מנגד, שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) ירדה בנקודה ל-8.5%, והצינור (ערוץ 10) עם 6%. הסדרה שטיסל עם הנתון הגבוה ביותר שלה מאז החלה להיות משודרת בערוץ 1 - 4.3%, דווקא אחרי ש'מבט' רשמה נתון נמוך אליו נתייחס בהמשך.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) רשמה 20%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.5%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 22%, מול 11.9% ל'חדשות 10' ורק 3% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 1.דני 14/02/2016 18:29הגב לתגובה זועוד כותרות...

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
