הדחתו של מייקל מניבה 35.1% ל'אח הגדול'; ירידה למהדורות שישי בערוצים 2 ו-10
הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) קיבלה 30.9%, ומידי אחריה האח הגדול (קשת, ערוץ 2) עם הדחתו של מייקל, הניבה 35.1%, כ-2 נקודות פחות מהפרק בשבוע שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
מנגד, גב האומה (ערוץ 10) ירדה לנתון חד-ספרתי של 9%, ואחר כך המשיך ערוץ 10 בשידורים חוזרים - של פרק ההשקה הכפול של בני ערובה עם 3.5% בלבד, ושל שי בשידור שהסתפק ב-1.5%.
תכנית הלייט-נייט היום בלילה (קשת, ערוץ 2) עם גורי אלפי קיבלה 17.3%, ו'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) רשמה 23.3%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.2%. בערוץ 1 – 'חדשות השבת' קיבלה 5.3%, ו'רואים עולם' עם 4.8%.
יום ו'
'הכוכב הבא' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 17.5%, ואחריה לקט של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) עם 16%. מנגד, 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם נתון פושר במיוחד של 5.8%.
הסדרה התסריטאי (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.8%, שידור חוזר של 'היום בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניב 5.9%, 'פרופיל 64' (ערוץ 10) קיבלה 2.9%, והסרט 'רחובות ברוקלין' (ערוץ 10) עם 1.2% בלבד.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - מהדורה מוקדמת' (חדשות 2) הניבה 8.6%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 5.1% ו'יומן - מהדורה מוקדמת' (ערוץ 1) עם 2.8%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) ירדה ביותר מ-2.5 נקודות בשבוע – מ-16.8% ל-14.1%, אבל גם אצל המתחרים המצב בעייתי - 'שישי' (ערוץ 10) איבדה כמעט 2 נקודות מ-8.4% ל-6.6%. 'יומן' (ערוץ 1) דווקא התחזקה מ-2.6% ל-3.5%.
יום ה'
משחקי האח (קשת, ערוץ 2) קיבלה 27.6% ומיד אחריה ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) עם 31.4%, בדומה לשבוע שעבר אז רשמה 31.7%. מנגד, שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) ירדה בנקודה ל-8.5%, והצינור (ערוץ 10) עם 6%. הסדרה שטיסל עם הנתון הגבוה ביותר שלה מאז החלה להיות משודרת בערוץ 1 - 4.3%, דווקא אחרי ש'מבט' רשמה נתון נמוך אליו נתייחס בהמשך.
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) רשמה 20%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.5%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 22%, מול 11.9% ל'חדשות 10' ורק 3% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 1.דני 14/02/2016 18:29הגב לתגובה זועוד כותרות...

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.