האח הגדול
צילום: קשת, ערוץ 2
רייטינג

הדחתו של מייקל מניבה 35.1% ל'אח הגדול'; ירידה למהדורות שישי בערוצים 2 ו-10

'האח' ירדה ב-2 נק' ביחס לשבוע שעבר, 'גב האומה' עם נתון חד-ספרתי. בשישי: רייטינג נמוך ל'שי בשידור'. בחמישי: 'ארץ נהדרת' חזקה
אלכסנדר כץ | (1)

הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) קיבלה 30.9%, ומידי אחריה האח הגדול (קשת, ערוץ 2) עם הדחתו של מייקל, הניבה 35.1%, כ-2 נקודות פחות מהפרק בשבוע שעבר – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

מנגד, גב האומה (ערוץ 10) ירדה לנתון חד-ספרתי של 9%, ואחר כך המשיך ערוץ 10 בשידורים חוזרים - של פרק ההשקה הכפול של בני ערובה עם 3.5% בלבד, ושל שי בשידור שהסתפק ב-1.5%.

 

תכנית הלייט-נייט היום בלילה (קשת, ערוץ 2) עם גורי אלפי קיבלה 17.3%, ו'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) רשמה 23.3%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.2%. בערוץ 1 – 'חדשות השבת' קיבלה 5.3%, ו'רואים עולם' עם 4.8%.

 

 

יום ו'

 

 

'הכוכב הבא'  (קשת, ערוץ 2) קיבלה 17.5%, ואחריה לקט של 'ארץ נהדרת'  (קשת, ערוץ 2) עם 16%. מנגד, 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם נתון פושר במיוחד של 5.8%.

 

הסדרה התסריטאי  (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.8%, שידור חוזר של 'היום בלילה'  (קשת, ערוץ 2) הניב 5.9%, 'פרופיל 64' (ערוץ 10) קיבלה 2.9%, והסרט 'רחובות ברוקלין' (ערוץ 10) עם 1.2% בלבד.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - מהדורה מוקדמת'  (חדשות 2) הניבה 8.6%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 5.1% ו'יומן - מהדורה מוקדמת' (ערוץ 1) עם 2.8%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) ירדה ביותר מ-2.5 נקודות בשבוע – מ-16.8% ל-14.1%, אבל גם אצל המתחרים המצב בעייתי - 'שישי' (ערוץ 10) איבדה כמעט 2 נקודות מ-8.4% ל-6.6%. 'יומן' (ערוץ 1) דווקא התחזקה מ-2.6% ל-3.5%.

 

 

יום ה'

 

 

משחקי האח (קשת, ערוץ 2) קיבלה 27.6% ומיד אחריה ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) עם 31.4%, בדומה לשבוע שעבר אז רשמה 31.7%. מנגד, שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) ירדה בנקודה ל-8.5%, והצינור (ערוץ 10) עם 6%. הסדרה שטיסל עם הנתון הגבוה ביותר שלה מאז החלה להיות משודרת בערוץ 1 - 4.3%, דווקא אחרי ש'מבט' רשמה נתון נמוך אליו נתייחס בהמשך.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) רשמה 20%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.5%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 1.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.7%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 22%, מול 11.9% ל'חדשות 10' ורק 3% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דני 14/02/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    עוד כותרות...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״