אסף הראל
צילום: ערוץ 10
רייטינג

גם ערוץ 10 נכנס לגזרת הלייט-נייט: תכנית הלילה של אסף הראל הושקה עם 3%

התכנית ששודרה סמוך לחצות, ולא תתחרה ראש בראש בזו של גורי אלפי שהושקה בשבוע שעבר. 'הישרדות' ירדה ב-2 נק', המפגש בין ירושלים למכבי הניב 6%
אלכסנדר כץ | (4)

הישרדות (רשת, ערוץ 2) שומרת על רייטינג גבוה, ואולם על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי היא ירדה ב-2 נקודות ביחס לראשון שעבר, וקיבלה אמש 32.1%.

 

השעשועון לעוף על המיליון (ערוץ 10) שומר על יציבות עם 10%, ואילו המשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב בליגת העל בכדורסל (ערוץ 1) קיבלה 6% נאים, ואולם לא מדוברב שיא לכדורסל, בו מחזיק עדיין הדרבי התל אביבי האחרון, שקיבל 7.3%.

 

שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 13.5%, בנות הזהב (ערוץ 10) קיבלה 8.6%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 8.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 6.6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.6%.

 

השקתה של תכנית הלייט-נייט החדשה של ערוץ 10 - לילה טוב עם אסף הראל קיבלה 3%, מספר ימים לאחר השקתה של תכנית הלייט-נייט של גורי אלפי, ש-3 הפרקים הראשונים נעו בין 10% ל-20%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: שיא רייטינג ל'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 15.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם נתון גבוה מאד של 18.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' ממשיכה לשמור על נתוני צפייה בהמשך למרדף אחרי המחבל מתל אביב, והמהדורה המרכזית קיבלה 28.1%, מול 11.4% ל'חדשות 10' ו-5.6% ל'במט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אפרים 28/06/2016 00:11
    הגב לתגובה זו
    אסף, איזה יופי הצגת את הדברים. I couldn't agree with you more . איזה יופי לשמוע מישהו שאומר את כל האמת כמות שהיא. המשך כך.
  • 3.
    דניאל 15/01/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    בדיחות קרש. לא מענינים. יותר מבזים את עצמם.
  • 2.
    זה אמור להיות ג'ימי פאלון הישראלי?! אבוי לנו... (ל"ת)
    אחד 04/01/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רוני 04/01/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    היללט נייט של מדינת תל אביב בלבד ,אסף הראל לא יצליח כל עוד הוא וגורי אלפי מייצגים תל אביביות בלבד... כבר לא מעניין לראות בדיחות קרש אגב כולל את גב האומה....
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.