בפלאפון לא שוכחים את התמיכה שקיבלו מגלובס: יו"ר ועד העובדים בטור לאייס
בדרכי רצופת הפקקים לביתו של אליעזר פישמן בסביון, על מנת להשתתף בהפגנה של חברי הוועד של גלובס המוחים על פיטורי 60 מעובדי העיתון, עלו וצצו בזיכרוני רגעים ואירועים ממאבק ההתאגדות פורץ הדרך שניהלנו בחברת פלאפון לפני כ-3 שנים על זכותנו הבסיסית והלגיטימית להקים ועד.
בין היתר נזכרתי איך לכל אורך המאבק קיבלנו פעם אחר פעם גב תקשורתי מאותו עיתון כלכלי ורוד המיועד בדרך קבע לאנשי עסקים ומנכ"לים של חברות גדולות. אין לראות זאת כדבר מובן מאליו. המחאה החברתית של 2011 גרמה להרחבת הפריזמה הכלכלית גם בקרב עיתונאים ועורכים, עם שחקן חדש במשוואה שעד אז באופן אבסורדי לא נלקח בחשבון - העובדים עצמם.
אורי יוגב, המכהן כיום כיו"ר רשות החברות הממשלתיות, התראיין לפני כעשור עת נפרד מתפקידו כממונה על השכר במשרד האוצר, וטען כי "הצלחנו לקדם את המהפכה הדרמטית מכולן - שבירת העבודה המאורגנת בישראל". אומנם "חזונו" של יוגב לא קרם עור וגידים, אך בישראל, חשוב לזכור, מספר העובדים המאוגדים נמוך מ-40%. לכן, זוהי רק התחלתו של המאבק.
ייתכן שהדעה הרווחת היא שבמקום עבודה כמו גלובס המספק שכר מכובד, יוקרה מקצועית ועוד שלל הטבות, אין צורך בוועד עובדים מיוזע. אלא שהמציאות, בין השאר גלי פיטורים ומשברים כלכליים, מורכבת הרבה יותר ומחייבת את מתן היכולת להתאגד והגברת המודעות ליכולת הזאת.
- האמת על אליעזר פישמן - ולמה הוא ימשיך להיות מודל לחיקוי?
- חייו ומותו של אליעזר פישמן - הטייקון שאיבד נכסיו, אבל לא את חבריו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם עד כה התרגלנו בעיקר למאבקי עובדים עם צמיגים בוערים, מגאפון רועש ומפעל נעול באזורי הפריפריה הרחוקים, באחרונה אנו עדים גם למאבקים במתכונת שונה. אט אט קמות יוזמות התאגדות מסוג חדש: ועדי עובדים של צעירים, משכילים, מאזור המרכז שמבינים כי המאבק נגד רמיסת זכויות והלנת שכר אינו נחלתם הבלעדית של עובדי מפעלים קשי־יום - המאבק הזה רלוונטי, יותר מתמיד, גם בעיתון כלכלי מוביל.
אחטא לאמת אם אומר שמאות מפגינים מחו מול ביתו של פישמן – בסך הכל היו במקום עשרות בודדות של מוחים, אבל עדיין היה בה משהו מרגש. נציגים של ועדי עובדים מתחום הסלולר, התשתיות, התחבורה ועוד הגיעו להפגין נגד פיטורים שלא נוגעים להם ישירות. כתף מול כתף עם עובדי גלובס. סולידריות בישראל 2015 היא כבר מזמן לא מילה גסה.
ברק לוי הוא יו"ר ועד העובדים בפלאפון
- 2.יניב 24/12/2015 21:04הגב לתגובה זוכשאתה הולך עם האמת שלך אתה יודע שאתה תנצח כל דבר זה יקח יום זה קח שבועיים זה יקח שנה וזה יקח גם שלוש שנים אבל אתה תגיע למטרה שלך כי את האמת אי אפשר לסלף,אי אפשר לשנות ככה זה היה וככה זה יהיה תמיד ברק תמיד הלך עם האמת שלו לי ויתורים בלי קיצור דרך ובסוף פגשנו ועד חזק עם לויאליות אדירה מחד גיסא אך גם עקרונות צדק ושאיפה לעתיד ורוד לעובדי פלאפון מאידך גיסא וכך צמח לו ועד חזק ואמיתי בפלאפון חברי גלובוס היקרים אל תוותרו תאמינו בעצמכם ובאמת שלכם והסכם הקיבוצי יהיה מנת חלקכם בקרוב מאוד בהצלחה חברים
- 1.משה עטאר 24/12/2015 20:45הגב לתגובה זו״פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש כי הוא עם ומתחיל ללכת ״ משפט זה ליווה אותנו לאורך כל מהלך ההתאגדות בחברת פלאפון והיווה לנו ממש סוג של הימנון אבל בהחלט יש בו בכדי להסביר לכם על אדם שקם בבוקר והחליט לשים סוף לעבדות המודרנית והאדם הזה הוא ברק לוי ונכון להיום זה כבר לא רק פלאפון זה כל התאגדות שרוקמת עור וגידים ועל אחת כמה וכמה גם הבעת הסולידריות עם עובדי גלובס הנפלאים שבימים קשים היו שם לצידנו ועל כל כל הכבוד ושאפו עובדי גלובס המאבק שלכם צודק ערכי וישר ואנחנו עובדי פלאפון לצידכם

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
