TV

הסטארט-אפ שלא יעזור לכם לאהוב את העבודה: צפו בסדרת הסרטים המצחיקה של workey

סטארט-אפ חדש בשם workey מנסה לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בתחום ההיי-טק לחברות המגייסות. סדרת סרטים שמלווה את ההשקה מציגה את האמת הכואבת: אף אחד לא אוהב לעבוד. הפתרון: workey ימצאו לכם מקום עבודה גרוע קצת פחות
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה workey טל מנקס
בשוק השמות העבודה, התחרות הבסיסית היא מי יגרום לנו להאמין (גם אם זה אומר לשקר לעצמנו) שהעבודה הבאה שמחכה למעבר לפינה היא משאת נפשנו. סטארט-אפ חדש בשם workey שמטרתו לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בהיי טק לבין החברות המגייסות (וכך לייתר את חברות ההשמה) מנסה גם הוא את מזלו אבל עושה את זה בדרך אמיתית, שנונה ומצחיקה מאוד בעזרת הקופירייטר טל מנקס. סדרת סרטים חדשה שמלווה את ההשקה של workey בנויה על הקונספט שאומר "עבודה זה לא נעים ולא כיף, אבל עם workey תוכל למצוא מקום עבודה גרוע קצת פחות". הסרטים ההומוריסטיים מציגים עובדים שמתעבים את העבודה או את הבוס כש-workey נכנס לתמונה כפתרון, רק שבשונה ממקומות אחרים, workey לא מוכר לעובדים את האשלייה שבעבודה החדשה תסתובבו עם חיוך כל היום, תרגישו מסופקים או בכלל תשמחו לקום בבוקר. אולי, במקרה הטוב יותר תשנאו את העבודה קצת פחות מהרגיל.   כאמור, מאחורי הקמפיין עומד הקופירייטר מנקס, לשעבר קופירייטר בכיר במקאן ומי שעמד מאחורי קמפיינים משרד הקליטה, Yes, "הארץ", בנק לאומי ועוד. בשנים האחרונות מנקס עובד כפרלינס ולדבריו מדובר "בקמפיין אמיץ שמסתכל למציאות בעיניים. אף אחד לא מדבר על זה, אבל כולם חושבים שעבודה זה לא כיף, אז ב-workey מנסים לעשות את זה הכי כיף בגדר האפשר. מדובר בפרסומות שונות בנוף בישירות שלהן ובאמינות שלהן. מאד אמיץ מצד חברה שרוצה לסדר לך מקום עבודה, לצחוק על מקומות עבודה, זה סוג של הפוך על הפוך. בשונה מפרסומות של טמפונים לדוגמה, שמנסות למכור לך טמפונים על ידי זה שהן מציגות כמה כיף להיות במחזור. אנחנו באים ואומרים עבודה זה לא תמיד כיף, לא תמיד פרחים ופרפרים, וההצגה הקומית הזו של המציאות, הפרודיה, היא אמיצה בעיני".  
הבוקר

גם אתם ככה ביום ראשון בבוקר?אם כן תעשו share אם לא תייגו חברים שלכם שזה סיפור חייהם!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
המשרד

אויי יום קשה במשרד? גם עליכם עבר יום כזה לאחרונה? ספרו לנו על היום הזה או תייגו חבר שעבר עליו יום כזה :)

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
הבוס

מה אתם חושבים על הבוס שלכם? מקווים שלא את זה :)תייגו בוסים מעולים שנתקלתם בהם במהלך הדרך!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
מה זה workey: הסטארט-אפ הוקם על ידי בן ראובני, יוצא 8200 ו-XIV, ועמיחי שרייבר, לשעבר XIV ו-Mobileye. עוד שותפים במיזם דני שטיינברג, יוצא 8200 ו-Verint, שמשמש VP Marketing & Business Development ורועי ראובני לשעבר ה-Art גורו של Fiverr, שאחראי על עיצוב המוצר. הסטארט-אפ מבוסס על אלגוריתם ייחודי שמשתמש בחוכמת ההמונים ובניתוח כמויות גדולות של מידע על מנת לסייע למועמדים ולמעסיקים בהייטק להגיע זה לזה בדרך יעילה וממוקדת. עד כה גייסה החברה השקעת SEED של 1.6 מיליון דולר בהובלת Magma Venture Capital.   

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נאחס 15/12/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    שים שקופית סיום של אולג'ובס והפרסומת תחזיק. איפה השיתוף, החברים... כל הבידול של הסטארטאפ? עם כל הכבוד לכישרון, צריך בקרה.
  • 1.
    טל 30/11/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    טל מראה שוב שהאנשים הכי מוכשרים נשארים מחוץ למשרדי הפרסום , כפרילנס.... שימו לב על איזה פרסומות הוא חתום.... שלא זכור שהוא קיבל עליהן את הקרדיט אלא אחרים דווקא....\שאפו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.