workey
צילום: יח"צ
TV

הסטארט-אפ שלא יעזור לכם לאהוב את העבודה: צפו בסדרת הסרטים המצחיקה של workey

סטארט-אפ חדש בשם workey מנסה לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בתחום ההיי-טק לחברות המגייסות. סדרת סרטים שמלווה את ההשקה מציגה את האמת הכואבת: אף אחד לא אוהב לעבוד. הפתרון: workey ימצאו לכם מקום עבודה גרוע קצת פחות
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה workey טל מנקס
בשוק השמות העבודה, התחרות הבסיסית היא מי יגרום לנו להאמין (גם אם זה אומר לשקר לעצמנו) שהעבודה הבאה שמחכה למעבר לפינה היא משאת נפשנו. סטארט-אפ חדש בשם workey שמטרתו לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בהיי טק לבין החברות המגייסות (וכך לייתר את חברות ההשמה) מנסה גם הוא את מזלו אבל עושה את זה בדרך אמיתית, שנונה ומצחיקה מאוד בעזרת הקופירייטר טל מנקס. סדרת סרטים חדשה שמלווה את ההשקה של workey בנויה על הקונספט שאומר "עבודה זה לא נעים ולא כיף, אבל עם workey תוכל למצוא מקום עבודה גרוע קצת פחות". הסרטים ההומוריסטיים מציגים עובדים שמתעבים את העבודה או את הבוס כש-workey נכנס לתמונה כפתרון, רק שבשונה ממקומות אחרים, workey לא מוכר לעובדים את האשלייה שבעבודה החדשה תסתובבו עם חיוך כל היום, תרגישו מסופקים או בכלל תשמחו לקום בבוקר. אולי, במקרה הטוב יותר תשנאו את העבודה קצת פחות מהרגיל.   כאמור, מאחורי הקמפיין עומד הקופירייטר מנקס, לשעבר קופירייטר בכיר במקאן ומי שעמד מאחורי קמפיינים משרד הקליטה, Yes, "הארץ", בנק לאומי ועוד. בשנים האחרונות מנקס עובד כפרלינס ולדבריו מדובר "בקמפיין אמיץ שמסתכל למציאות בעיניים. אף אחד לא מדבר על זה, אבל כולם חושבים שעבודה זה לא כיף, אז ב-workey מנסים לעשות את זה הכי כיף בגדר האפשר. מדובר בפרסומות שונות בנוף בישירות שלהן ובאמינות שלהן. מאד אמיץ מצד חברה שרוצה לסדר לך מקום עבודה, לצחוק על מקומות עבודה, זה סוג של הפוך על הפוך. בשונה מפרסומות של טמפונים לדוגמה, שמנסות למכור לך טמפונים על ידי זה שהן מציגות כמה כיף להיות במחזור. אנחנו באים ואומרים עבודה זה לא תמיד כיף, לא תמיד פרחים ופרפרים, וההצגה הקומית הזו של המציאות, הפרודיה, היא אמיצה בעיני".  
הבוקר

גם אתם ככה ביום ראשון בבוקר?אם כן תעשו share אם לא תייגו חברים שלכם שזה סיפור חייהם!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
המשרד

אויי יום קשה במשרד? גם עליכם עבר יום כזה לאחרונה? ספרו לנו על היום הזה או תייגו חבר שעבר עליו יום כזה :)

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
הבוס

מה אתם חושבים על הבוס שלכם? מקווים שלא את זה :)תייגו בוסים מעולים שנתקלתם בהם במהלך הדרך!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
מה זה workey: הסטארט-אפ הוקם על ידי בן ראובני, יוצא 8200 ו-XIV, ועמיחי שרייבר, לשעבר XIV ו-Mobileye. עוד שותפים במיזם דני שטיינברג, יוצא 8200 ו-Verint, שמשמש VP Marketing & Business Development ורועי ראובני לשעבר ה-Art גורו של Fiverr, שאחראי על עיצוב המוצר. הסטארט-אפ מבוסס על אלגוריתם ייחודי שמשתמש בחוכמת ההמונים ובניתוח כמויות גדולות של מידע על מנת לסייע למועמדים ולמעסיקים בהייטק להגיע זה לזה בדרך יעילה וממוקדת. עד כה גייסה החברה השקעת SEED של 1.6 מיליון דולר בהובלת Magma Venture Capital.   

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נאחס 15/12/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    שים שקופית סיום של אולג'ובס והפרסומת תחזיק. איפה השיתוף, החברים... כל הבידול של הסטארטאפ? עם כל הכבוד לכישרון, צריך בקרה.
  • 1.
    טל 30/11/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    טל מראה שוב שהאנשים הכי מוכשרים נשארים מחוץ למשרדי הפרסום , כפרילנס.... שימו לב על איזה פרסומות הוא חתום.... שלא זכור שהוא קיבל עליהן את הקרדיט אלא אחרים דווקא....\שאפו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.