workey
צילום: יח"צ
TV

הסטארט-אפ שלא יעזור לכם לאהוב את העבודה: צפו בסדרת הסרטים המצחיקה של workey

סטארט-אפ חדש בשם workey מנסה לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בתחום ההיי-טק לחברות המגייסות. סדרת סרטים שמלווה את ההשקה מציגה את האמת הכואבת: אף אחד לא אוהב לעבוד. הפתרון: workey ימצאו לכם מקום עבודה גרוע קצת פחות
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה workey טל מנקס
בשוק השמות העבודה, התחרות הבסיסית היא מי יגרום לנו להאמין (גם אם זה אומר לשקר לעצמנו) שהעבודה הבאה שמחכה למעבר לפינה היא משאת נפשנו. סטארט-אפ חדש בשם workey שמטרתו לחבר ישירות בין מחפשי עבודה בהיי טק לבין החברות המגייסות (וכך לייתר את חברות ההשמה) מנסה גם הוא את מזלו אבל עושה את זה בדרך אמיתית, שנונה ומצחיקה מאוד בעזרת הקופירייטר טל מנקס. סדרת סרטים חדשה שמלווה את ההשקה של workey בנויה על הקונספט שאומר "עבודה זה לא נעים ולא כיף, אבל עם workey תוכל למצוא מקום עבודה גרוע קצת פחות". הסרטים ההומוריסטיים מציגים עובדים שמתעבים את העבודה או את הבוס כש-workey נכנס לתמונה כפתרון, רק שבשונה ממקומות אחרים, workey לא מוכר לעובדים את האשלייה שבעבודה החדשה תסתובבו עם חיוך כל היום, תרגישו מסופקים או בכלל תשמחו לקום בבוקר. אולי, במקרה הטוב יותר תשנאו את העבודה קצת פחות מהרגיל.   כאמור, מאחורי הקמפיין עומד הקופירייטר מנקס, לשעבר קופירייטר בכיר במקאן ומי שעמד מאחורי קמפיינים משרד הקליטה, Yes, "הארץ", בנק לאומי ועוד. בשנים האחרונות מנקס עובד כפרלינס ולדבריו מדובר "בקמפיין אמיץ שמסתכל למציאות בעיניים. אף אחד לא מדבר על זה, אבל כולם חושבים שעבודה זה לא כיף, אז ב-workey מנסים לעשות את זה הכי כיף בגדר האפשר. מדובר בפרסומות שונות בנוף בישירות שלהן ובאמינות שלהן. מאד אמיץ מצד חברה שרוצה לסדר לך מקום עבודה, לצחוק על מקומות עבודה, זה סוג של הפוך על הפוך. בשונה מפרסומות של טמפונים לדוגמה, שמנסות למכור לך טמפונים על ידי זה שהן מציגות כמה כיף להיות במחזור. אנחנו באים ואומרים עבודה זה לא תמיד כיף, לא תמיד פרחים ופרפרים, וההצגה הקומית הזו של המציאות, הפרודיה, היא אמיצה בעיני".  
הבוקר

גם אתם ככה ביום ראשון בבוקר?אם כן תעשו share אם לא תייגו חברים שלכם שזה סיפור חייהם!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
המשרד

אויי יום קשה במשרד? גם עליכם עבר יום כזה לאחרונה? ספרו לנו על היום הזה או תייגו חבר שעבר עליו יום כזה :)

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
 
הבוס

מה אתם חושבים על הבוס שלכם? מקווים שלא את זה :)תייגו בוסים מעולים שנתקלתם בהם במהלך הדרך!

Posted by Workey on Tuesday, November 24, 2015
מה זה workey: הסטארט-אפ הוקם על ידי בן ראובני, יוצא 8200 ו-XIV, ועמיחי שרייבר, לשעבר XIV ו-Mobileye. עוד שותפים במיזם דני שטיינברג, יוצא 8200 ו-Verint, שמשמש VP Marketing & Business Development ורועי ראובני לשעבר ה-Art גורו של Fiverr, שאחראי על עיצוב המוצר. הסטארט-אפ מבוסס על אלגוריתם ייחודי שמשתמש בחוכמת ההמונים ובניתוח כמויות גדולות של מידע על מנת לסייע למועמדים ולמעסיקים בהייטק להגיע זה לזה בדרך יעילה וממוקדת. עד כה גייסה החברה השקעת SEED של 1.6 מיליון דולר בהובלת Magma Venture Capital.   

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נאחס 15/12/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    שים שקופית סיום של אולג'ובס והפרסומת תחזיק. איפה השיתוף, החברים... כל הבידול של הסטארטאפ? עם כל הכבוד לכישרון, צריך בקרה.
  • 1.
    טל 30/11/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    טל מראה שוב שהאנשים הכי מוכשרים נשארים מחוץ למשרדי הפרסום , כפרילנס.... שימו לב על איזה פרסומות הוא חתום.... שלא זכור שהוא קיבל עליהן את הקרדיט אלא אחרים דווקא....\שאפו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.