רמי יהושע
צילום: יח"צ

טעות, טועים, טעינו: עיתון דה מרקר מתנצל בפני רמי יהושע

העיתון פרסם כתבת הבהרה בה התנצל בפני יהושע ומשרדו יהושע TBWA על הכתבה בה טען לחוסר התאמה בין תקציב לא לדאוגוסט שעמד על 2.5 מיליון שקל ופריסת המדיה שאותה העיתון העריך
משה בנימין |

לאחר פרסום הבהרה והתנצלות מצד ערוץ 10, רמי יהושע הבעלים של יהושע TBWA זוכה להתנצלות נוספת - הפעם מצד עיתון דה מרקר שפרסם לפני כשבוע כתבה שבה טען לחוסר התאמה בין תקציב קמפיין לא לדאוגוסט שעמד על 2.5 מיליון שקלים ופריסת המדיה של הקמפיין - לפי מדידה ובדיקה של העיתון עצמו. 

בכתבה שפורסמה בדה מרקר נטען כי לכאורה יש פער של כ1.1 מיליון שקל בין פריסת המדיה בפועל להוצאה המדווחת על סך 2.5 מיליון שקלים. 

לאחר פניית יהושע למערכת העיתון בה הציג בפניו את נתוני פריסת המדיה שלו הבין העיתון את טעותו שנבעה מחישוב לא נכון, אי התייחסות לענייני מע"מ והעובדה שלא לקח בחשבון את עלות העיצוב וההדפסה של מוצרי פרסום נוספים.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה