DELETE
צילום: לוגו
פרסום ראשון

אחרי 47 שנים ברשות השידור: האם "קשבנו" מיקי גורדוס בדרך ל'חדשות 2'?

ביולי עזב גורדוס את קול ישראל. חברו מימי הרשות, אהוד יערי, קישר אותו ל'חדשות 2'. גורדוס: יכול להתחיל כבר היום. גורם ב'חדשות 2': לא סוכם דבר
אלכסנדר כץ | (6)

3.5 חודשים לאחר שסיים לעבוד ברשות השידור בשלהי כהונתה של ההנהלה הקודמת, ונראה כי מיקי גורדוס עשוי למצוא לו בית חדש. לאייס נודע כי גורדוס, הקשב המיתולוגי של קול ישראל שעבד בה 47 שנים, נמצא במגעים ראשוניים עם חברת החדשות של ערוץ 2.

גורדוס סיים לעבוד עם רשות השידור בסוף יולי, כאשר מנהל קול ישראל באותה עת, מיקי מירו, הודיע לו כי אי אפשר לחדש את החוזה שלו משום שאין לרשות סמנכ"ל כספים שיאשר חוזה זה. מאז החליט גם העורך החדש של הרשות יונה ויזנטל לא לחדש את החוזה, לאחר שהציע לגורדוס חוזה נמוך בסך 2,000 שקלים לחודש, בתקווה שזה יסרב לכך.

את הקשר בין גורדוס ל'חדשות 2' עשה, לדבריו של גורדוס, הפרשן לענייני ערבים של חברת החדשות, אהוד יערי, שמכיר אותו עשרות שנים, עוד מהתקופה שיערי עצמו עבר בערוץ 1. לדברי גורדוס, נושא העסקה עם 'חדשות 2' סוכם ו"אני צריך לשבת עם הדרג המקצועי ולנסח איזה תוכן יוצקים בתפקיד ואיך עושים את זה מבחינה טכנית. הרי בקול ישראל הייתה לי עמדת שידור לרדיו. הרשות הרכיבה לי סיב אופטי לשידור טלוויזיה".

לדברי גורדוס, "אם יהיה היום סיפור גדול, אני כבר אתחיל להעביר ל'חדשות 2' חומרים". ואולם, גורמים ב'חדשות 2' מצננים קצת את ההתלהבות, ומציינים בשיחה עם אייס כי לא סוכם דבר עם גורדוס, ולא בטוח שההתקשרות בין הצדדים תצא אל הפועל.

בכל מקרה, גם אם גורדוס לא יגיע ל'חדשות 2', נראה כי לקול ישראל הוא לא רוצה לחזור. "הייתי כמעט 50 שנה ברשות השידור", הוא אומר לאייס, "אני לא אחזור לשם גם אם יציעו לי מכרה יהלומים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יוסי ארגואן 26/03/2015 06:43
    הגב לתגובה זו
    יערי מיותר אף יותר ישנם כל כך הרבה קשקשנים בגן התקשורת עד שפרשנויות נראות כמו ציורים של הילדה שלי בגן
  • 5.
    הגיע הזמן שזה עם השיניים הרקובות, יערי,יפרוש (ל"ת)
    זקנים, פנו את השטח 21/11/2014 21:54
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא מציאה, בלשון המעטה. (ל"ת)
    מכיר אותו 21/11/2014 21:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רהב 21/11/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    מי החליט? העורכת הראשית חסון? או הלבלר שלה ויזנטל? ברשות כבר כולם קוראים את המפה, חסון חותרת לתפקידה הבא, ויזנטל ר
  • 2.
    ברשות לא רוצים אותו, ובצדק. (ל"ת)
    שיילך לאן שבא לו. 20/11/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מדובר במקצוען שגם שרוט טיפה ועם פתיל קצר (ל"ת)
    אלעזר 20/11/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״