DELETE
צילום: לוגו
פרסום ראשון

אחרי 47 שנים ברשות השידור: האם "קשבנו" מיקי גורדוס בדרך ל'חדשות 2'?

ביולי עזב גורדוס את קול ישראל. חברו מימי הרשות, אהוד יערי, קישר אותו ל'חדשות 2'. גורדוס: יכול להתחיל כבר היום. גורם ב'חדשות 2': לא סוכם דבר
אלכסנדר כץ | (6)

3.5 חודשים לאחר שסיים לעבוד ברשות השידור בשלהי כהונתה של ההנהלה הקודמת, ונראה כי מיקי גורדוס עשוי למצוא לו בית חדש. לאייס נודע כי גורדוס, הקשב המיתולוגי של קול ישראל שעבד בה 47 שנים, נמצא במגעים ראשוניים עם חברת החדשות של ערוץ 2.

גורדוס סיים לעבוד עם רשות השידור בסוף יולי, כאשר מנהל קול ישראל באותה עת, מיקי מירו, הודיע לו כי אי אפשר לחדש את החוזה שלו משום שאין לרשות סמנכ"ל כספים שיאשר חוזה זה. מאז החליט גם העורך החדש של הרשות יונה ויזנטל לא לחדש את החוזה, לאחר שהציע לגורדוס חוזה נמוך בסך 2,000 שקלים לחודש, בתקווה שזה יסרב לכך.

את הקשר בין גורדוס ל'חדשות 2' עשה, לדבריו של גורדוס, הפרשן לענייני ערבים של חברת החדשות, אהוד יערי, שמכיר אותו עשרות שנים, עוד מהתקופה שיערי עצמו עבר בערוץ 1. לדברי גורדוס, נושא העסקה עם 'חדשות 2' סוכם ו"אני צריך לשבת עם הדרג המקצועי ולנסח איזה תוכן יוצקים בתפקיד ואיך עושים את זה מבחינה טכנית. הרי בקול ישראל הייתה לי עמדת שידור לרדיו. הרשות הרכיבה לי סיב אופטי לשידור טלוויזיה".

לדברי גורדוס, "אם יהיה היום סיפור גדול, אני כבר אתחיל להעביר ל'חדשות 2' חומרים". ואולם, גורמים ב'חדשות 2' מצננים קצת את ההתלהבות, ומציינים בשיחה עם אייס כי לא סוכם דבר עם גורדוס, ולא בטוח שההתקשרות בין הצדדים תצא אל הפועל.

בכל מקרה, גם אם גורדוס לא יגיע ל'חדשות 2', נראה כי לקול ישראל הוא לא רוצה לחזור. "הייתי כמעט 50 שנה ברשות השידור", הוא אומר לאייס, "אני לא אחזור לשם גם אם יציעו לי מכרה יהלומים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יוסי ארגואן 26/03/2015 06:43
    הגב לתגובה זו
    יערי מיותר אף יותר ישנם כל כך הרבה קשקשנים בגן התקשורת עד שפרשנויות נראות כמו ציורים של הילדה שלי בגן
  • 5.
    הגיע הזמן שזה עם השיניים הרקובות, יערי,יפרוש (ל"ת)
    זקנים, פנו את השטח 21/11/2014 21:54
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא מציאה, בלשון המעטה. (ל"ת)
    מכיר אותו 21/11/2014 21:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רהב 21/11/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    מי החליט? העורכת הראשית חסון? או הלבלר שלה ויזנטל? ברשות כבר כולם קוראים את המפה, חסון חותרת לתפקידה הבא, ויזנטל ר
  • 2.
    ברשות לא רוצים אותו, ובצדק. (ל"ת)
    שיילך לאן שבא לו. 20/11/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מדובר במקצוען שגם שרוט טיפה ועם פתיל קצר (ל"ת)
    אלעזר 20/11/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.