על מה דיברו בשנה החולפת? מתינוק מפלצתי בעגלה ועד להצעות סקס ברחוב
אז איך הופך סרטון לסופר ויראלי? איזה תכונות צריכות להיות לו כדי שמספר רב של אנשים ילחצו קליק, ישתפו ויפיצו אותו? איזה סרטון הצית בכם ניצוץ וגרם לכם לחשוב עליו גם אחרי סיומו? אספנו עבורכם במדור החדש של FLIX באייס, כמה סרטונים שכל אחד מהם כבר עבר מזמן את רף הצפיות המקובל.
נתחיל עם סרטון שלא כל כך יתאים לבעלי לב חלש - אם אתם כאלה, תעברו היישר לסרטון השני (אך תדעו שאתם מפספסים פה משהו שיותר מ-47 מיליון איש ראו!).
מדובר על סרטון, שהוא בעצם מתיחה, שבא לקדם את סרט האימה devil's due והוא בהחלט עשה את העבודה. מופיעה בו עגלת תינוק נטושה הנוסעת בכוחות עצמה (על ידי שלט רחוק כמובן) ברחובות ניו יורק. כשעוברי האורח המודאגים ניגשים לעגלה כדי לבדוק איזה עולל מסכן יש בתוכה, לפתע קופצת בובת תינוק שטני, מאיים בעל עיניים אדומות ופרצוף מבעית שצורח על אלו שבאו לעזור לו. אז... מי בא לסרט?
ואחרי התינוק המאיים, מגיע סרטון שמציג ילדה קטנה, מתוקה וחייכנית שחייה השתנו מן הקצה אל הקצה - ממסיבת יום הולדת עם עוגה עמוסה בנרות צבעוניים, היא מוצאת את עצמה אחרי מלחמה קשה, בבית חולים עם כאב גדול על פניה. כנראה שילדים קטנים ועצב עושים לנו משהו בלב, לנוכח המצב הקשה בשכנה הצפונית שלנו - סוריה. כך זה נראה.
ואיך אפשר להתעלם מהפרסומת של נייקי לכבוד מונדיאל 2014 בברזיל שגרפה לא פחות מ-70 מיליון צפיות?! כשכוכבי כדורגל כמו רונאלדו, ניימאר וזלאטן מככבים בפרסומת אי אפשר לפסוח עליה, גם אם הם רק דמויות מצוירות. כל המוצגים בפרסומת נרתמו כדי להציל את ענף הכדורגל מהתרסקות. סביר להניח שצפיתם כבר בסרטון, אבל בטוח יהיה יותר מרתק לצפות בו בפעם השנייה...
- בכלל לא פופוליסטים: ילד וכלב בפרסומת - ועוד סרטונים שעשו את השבוע
- מתחילים את סוף השבוע: קבלו את הסרטונים והפרסומות הפופולאריים בעולם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נעבור לסרטון שהגיע אלינו מתאילנד ובדיוק מתאים לשנה החדשה. נכון שאנו לא מבינים תאי, אבל זה לא מונע מאתנו להבין שהסרטון מדבר על נתינה גדולה. תעשו דברים טובים, תקבלו אותם בחזרה. ולמה הוא כל כך פופולרי אתם שואלים? כי הוא כנראה נגע בנו בנקודות הכי רגישות.
נקנח בסרטון ספק מביך, ספק משעשע - מדובר בעשרים אנשים שהתבקשו להתנשק בפעם הראשונה עם אדם שלא ראו מעולם. התוצאות בהחלט הצליחו להקסים אותנו כי צפו בסרטון הזה יותר מ-91 מיליון איש!
אז להתנשק עם גבר זר אולי הייתם מוכנים, אבל לשכב אתו? הנה סרטון נוסף שגרף לא מעט צפיות ובו גבר אלמוני מציע לנשים מהרחוב לשכב אתו, כאן ועכשיו. אתם בוודאי יודעים מה הייתה התגובה שלהן.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
והנה סרטון עם אותו רעיון אבל הפוך - מה קורה אם אישה מציעה לגבר זר לשכב אתה? הקליקו ותראו בעצמכם.
ובנימה אופטימית זו שתהיה לכולנו שנה טובה, שנה של בריאות, אושר ובשורות טובות
- 1.רוית 28/09/2014 15:39הגב לתגובה זולפני שנים. הזמן טס

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.