תינוק מפלצתי מתיחה
צילום: צילום מסך: מתוך יוטיוב
TV

על מה דיברו בשנה החולפת? מתינוק מפלצתי בעגלה ועד להצעות סקס ברחוב

הם גרמו לנו להזיל דמעה, לצחוק ולעתים גם להזדעזע. לכבוד השנה החדשה - עורכת FLIX מורן לפלר כהן מגישה את הסרטונים הכי ויראליים בתשע"ד

אז איך הופך סרטון לסופר ויראלי? איזה תכונות צריכות להיות לו כדי שמספר רב של אנשים ילחצו קליק, ישתפו ויפיצו אותו? איזה סרטון הצית בכם ניצוץ וגרם לכם לחשוב עליו גם אחרי סיומו? אספנו עבורכם במדור החדש של FLIX באייס, כמה סרטונים שכל אחד מהם כבר עבר מזמן את רף הצפיות המקובל.

נתחיל עם סרטון שלא כל כך יתאים לבעלי לב חלש - אם אתם כאלה, תעברו היישר לסרטון השני (אך תדעו שאתם מפספסים פה משהו שיותר מ-47 מיליון איש ראו!).

מדובר על סרטון, שהוא בעצם מתיחה, שבא לקדם את סרט האימה devil's due והוא בהחלט עשה את העבודה. מופיעה בו עגלת תינוק נטושה הנוסעת בכוחות עצמה (על ידי שלט רחוק כמובן) ברחובות ניו יורק. כשעוברי האורח המודאגים ניגשים לעגלה כדי לבדוק איזה עולל מסכן יש בתוכה, לפתע קופצת בובת תינוק שטני, מאיים בעל עיניים אדומות ופרצוף מבעית שצורח על אלו שבאו לעזור לו. אז... מי בא לסרט?

ואחרי התינוק המאיים, מגיע סרטון שמציג ילדה קטנה, מתוקה וחייכנית שחייה השתנו מן הקצה אל הקצה - ממסיבת יום הולדת עם עוגה עמוסה בנרות צבעוניים, היא מוצאת את עצמה אחרי מלחמה קשה, בבית חולים עם כאב גדול על פניה. כנראה שילדים קטנים ועצב עושים לנו משהו בלב, לנוכח המצב הקשה בשכנה הצפונית שלנו - סוריה. כך זה נראה.

ואיך אפשר להתעלם מהפרסומת של נייקי לכבוד מונדיאל 2014 בברזיל שגרפה לא פחות מ-70 מיליון צפיות?! כשכוכבי כדורגל כמו רונאלדו, ניימאר וזלאטן מככבים בפרסומת אי אפשר לפסוח עליה, גם אם הם רק דמויות מצוירות. כל המוצגים בפרסומת נרתמו כדי להציל את ענף הכדורגל מהתרסקות. סביר להניח שצפיתם כבר בסרטון, אבל בטוח יהיה יותר מרתק לצפות בו בפעם השנייה...

נעבור לסרטון שהגיע אלינו מתאילנד ובדיוק מתאים לשנה החדשה. נכון שאנו לא מבינים תאי, אבל זה לא מונע מאתנו להבין שהסרטון מדבר על נתינה גדולה. תעשו דברים טובים, תקבלו אותם בחזרה. ולמה הוא כל כך פופולרי אתם שואלים? כי הוא כנראה נגע בנו בנקודות הכי רגישות.

נקנח בסרטון ספק מביך, ספק משעשע - מדובר בעשרים אנשים שהתבקשו להתנשק בפעם הראשונה עם אדם שלא ראו מעולם. התוצאות בהחלט הצליחו להקסים אותנו כי צפו בסרטון הזה יותר מ-91 מיליון איש!

אז להתנשק עם גבר זר אולי הייתם מוכנים, אבל לשכב אתו? הנה סרטון נוסף שגרף לא מעט צפיות ובו גבר אלמוני מציע לנשים מהרחוב לשכב אתו, כאן ועכשיו. אתם בוודאי יודעים מה הייתה התגובה שלהן.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

והנה סרטון עם אותו רעיון אבל הפוך - מה קורה אם אישה מציעה לגבר זר לשכב אתה? הקליקו ותראו בעצמכם.

ובנימה אופטימית זו שתהיה לכולנו שנה טובה, שנה של בריאות, אושר ובשורות טובות

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רוית 28/09/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    לפני שנים. הזמן טס
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.