תינוק מפלצתי מתיחה
צילום: צילום מסך: מתוך יוטיוב
TV

על מה דיברו בשנה החולפת? מתינוק מפלצתי בעגלה ועד להצעות סקס ברחוב

הם גרמו לנו להזיל דמעה, לצחוק ולעתים גם להזדעזע. לכבוד השנה החדשה - עורכת FLIX מורן לפלר כהן מגישה את הסרטונים הכי ויראליים בתשע"ד

אז איך הופך סרטון לסופר ויראלי? איזה תכונות צריכות להיות לו כדי שמספר רב של אנשים ילחצו קליק, ישתפו ויפיצו אותו? איזה סרטון הצית בכם ניצוץ וגרם לכם לחשוב עליו גם אחרי סיומו? אספנו עבורכם במדור החדש של FLIX באייס, כמה סרטונים שכל אחד מהם כבר עבר מזמן את רף הצפיות המקובל.

נתחיל עם סרטון שלא כל כך יתאים לבעלי לב חלש - אם אתם כאלה, תעברו היישר לסרטון השני (אך תדעו שאתם מפספסים פה משהו שיותר מ-47 מיליון איש ראו!).

מדובר על סרטון, שהוא בעצם מתיחה, שבא לקדם את סרט האימה devil's due והוא בהחלט עשה את העבודה. מופיעה בו עגלת תינוק נטושה הנוסעת בכוחות עצמה (על ידי שלט רחוק כמובן) ברחובות ניו יורק. כשעוברי האורח המודאגים ניגשים לעגלה כדי לבדוק איזה עולל מסכן יש בתוכה, לפתע קופצת בובת תינוק שטני, מאיים בעל עיניים אדומות ופרצוף מבעית שצורח על אלו שבאו לעזור לו. אז... מי בא לסרט?

ואחרי התינוק המאיים, מגיע סרטון שמציג ילדה קטנה, מתוקה וחייכנית שחייה השתנו מן הקצה אל הקצה - ממסיבת יום הולדת עם עוגה עמוסה בנרות צבעוניים, היא מוצאת את עצמה אחרי מלחמה קשה, בבית חולים עם כאב גדול על פניה. כנראה שילדים קטנים ועצב עושים לנו משהו בלב, לנוכח המצב הקשה בשכנה הצפונית שלנו - סוריה. כך זה נראה.

ואיך אפשר להתעלם מהפרסומת של נייקי לכבוד מונדיאל 2014 בברזיל שגרפה לא פחות מ-70 מיליון צפיות?! כשכוכבי כדורגל כמו רונאלדו, ניימאר וזלאטן מככבים בפרסומת אי אפשר לפסוח עליה, גם אם הם רק דמויות מצוירות. כל המוצגים בפרסומת נרתמו כדי להציל את ענף הכדורגל מהתרסקות. סביר להניח שצפיתם כבר בסרטון, אבל בטוח יהיה יותר מרתק לצפות בו בפעם השנייה...

נעבור לסרטון שהגיע אלינו מתאילנד ובדיוק מתאים לשנה החדשה. נכון שאנו לא מבינים תאי, אבל זה לא מונע מאתנו להבין שהסרטון מדבר על נתינה גדולה. תעשו דברים טובים, תקבלו אותם בחזרה. ולמה הוא כל כך פופולרי אתם שואלים? כי הוא כנראה נגע בנו בנקודות הכי רגישות.

נקנח בסרטון ספק מביך, ספק משעשע - מדובר בעשרים אנשים שהתבקשו להתנשק בפעם הראשונה עם אדם שלא ראו מעולם. התוצאות בהחלט הצליחו להקסים אותנו כי צפו בסרטון הזה יותר מ-91 מיליון איש!

אז להתנשק עם גבר זר אולי הייתם מוכנים, אבל לשכב אתו? הנה סרטון נוסף שגרף לא מעט צפיות ובו גבר אלמוני מציע לנשים מהרחוב לשכב אתו, כאן ועכשיו. אתם בוודאי יודעים מה הייתה התגובה שלהן.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

והנה סרטון עם אותו רעיון אבל הפוך - מה קורה אם אישה מציעה לגבר זר לשכב אתה? הקליקו ותראו בעצמכם.

ובנימה אופטימית זו שתהיה לכולנו שנה טובה, שנה של בריאות, אושר ובשורות טובות

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רוית 28/09/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    לפני שנים. הזמן טס
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.