יח"צנו לאן אלון ליבנה לאה שנירר
צילום: סיגל נפתלי קסל

יח"צנו לאן// אז למה לאה שנירר התנפלה על שמלת כלה של המעצב אלון ליבנה?

לרגל יום המאבק הבינ"ל באלימות נגד נשים, קיימה עמותת ל.א. אירוע מכירת שמלות כלה. צוות של גיא פינס הגיע, וגם האחיות מטיאס. אייס היה שם

שלל מפורסמות התייצבו שלשום בבוקר (יום א') בחנות של מעצב האופנה אלון ליבנה כחלק מתמיכה במאבק באלימות נגד נשים. ליבנה מצדו הציב 50 שמלות כלה למכירה לקהל הרחב שכל הכנסותיהם יועברו קודש לעמותת ל.א.

האירוע התקיים ברחוב דיזנגוף הסואן, ולמרות שהמכירה החלה רק ב-12:00, חצי שעה לפני כן עשרות כלות כבר צבאו על דלת החנות. עד כה נמכרו 35 שמלות ביותר מ-60 אלף שקל, וכל כספי המכירה יועבר במלואם לעמותה.

בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].

נעים להכיר, אני מטפלת בתיק

צאלה כץ, מנהלת תיק יחסי הציבור של אלון ליבנה במשרד היח"צ רוני ארנון תקשורת כבר 4 שנים.

מימין לשמאל: מפיקת אופנה מור שחם, מנהלת תיק Loveat הילה אריאלי, צאלה כץ, והיחצנית שחף סגל (צילום: שוקה כהן)

הבוסית הגיעה?

רוני ארנון לא נכחה באירוע. נוכל רק לאחל לה הרבה בריאות.

לפני הבלאגן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

הסלבס הגיעו?

מכירים אירועי אופנה שאין בהם סלבס? אז גם לפה הם הגיעו: "המעושרת" לאה שנירר, "המזמררת" עינת שרוף, "היולדת" מירי מסיקה, "המדגמנת" שרון גניש ו"המתחתנת" שירלי בוגנים. בנוסף הגיעה לאירוע מנכ"לית עמותת ל.א (לא לאלימות נגד נשים) דניאלה קהת.

היה צפוף?

עשרות כלות צבאו על דלת החנות בכדי להשיג את שמלת חלומותיה, במחירי ריצפה. כמה ריצפה? בין 1,000 ל-3,000 שקל לשמלה, זיל-הזול עבור השמלות של אלון ליבנה.

ואומרים שאין מספיק גברים בתל אביב (צילום: שוקה כהן)

מסיבת עיתונאים?

צוות מהתכנית ערב טוב עם גיא פינס שסיקר את האירוע, הסטייליסטית והמפיקה ב'את' טל קליינבורט, וכמובן, איך לא, האחיות המיתולוגיות מטיאס.

ומה היה שיא האירוע?

הגם שלאה שנירר בת ה-50 פלוס ונשואה באושר, זה לא הפריע לה "להשתלט" על אחת משמלות הכלה, להיכנס לתא המדידה ולצאת כשהיא עושה פוזות למצלמות. הסיבה, כך לדבריה בכל אופן, היא שבחתונה האמיתית שלה, היא לא יכלה ללבוש שמלת כלה משום שהייתה בחודש תשיעי להריונה.

בון אפטיט

את החסות לאירוע נתנה רשת הקפה LOVEAT, שמטופלת על ידי הילה אריאלי במשרדו של רוני ארנון. LOVEAT שפינקה את האורחים בכריכים, מאפים ומיץ טבעי.

הפינוקים של LOVEAT (צילום: סיגל נפתלי קסל)

מנכ"לית עמותת ל.א דניאלה קהת והמעצב אלון ליבנה (צילום: שוקה כהן)

שירלי בוגנים (צילום: שוקה כהן)

הדוגמנית שרון גניש (צילום: שוקה כהן)

עינת שרוף (צילום: שוקה כהן)

מירי מסיקה (צילום: סיגל נפתלי קסל)

סוף סוף מרגישה כלה לאה שנירר (צילום: סיגל נפתלי קסל)

לפני ואחרי ההסתערות (צילום: סיגל נפתלי קסל)

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אז אלון הפך למעצב שמלות שוק, צפוי (1700 לשמלה (ל"ת)
    לא כלה 26/11/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מה קרה למירי מסיקה ? (ל"ת)
    דנה 26/11/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
  • כאילו היא אכלה את כל חדר הלידה (ל"ת)
    דנוש 26/11/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לאביט לא אורגנית. רק הקפה שלהם אורגני (ל"ת)
    דייקו 26/11/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״