יח"צנו לאן אלון ליבנה לאה שנירר
צילום: סיגל נפתלי קסל

יח"צנו לאן// אז למה לאה שנירר התנפלה על שמלת כלה של המעצב אלון ליבנה?

לרגל יום המאבק הבינ"ל באלימות נגד נשים, קיימה עמותת ל.א. אירוע מכירת שמלות כלה. צוות של גיא פינס הגיע, וגם האחיות מטיאס. אייס היה שם

שלל מפורסמות התייצבו שלשום בבוקר (יום א') בחנות של מעצב האופנה אלון ליבנה כחלק מתמיכה במאבק באלימות נגד נשים. ליבנה מצדו הציב 50 שמלות כלה למכירה לקהל הרחב שכל הכנסותיהם יועברו קודש לעמותת ל.א.

האירוע התקיים ברחוב דיזנגוף הסואן, ולמרות שהמכירה החלה רק ב-12:00, חצי שעה לפני כן עשרות כלות כבר צבאו על דלת החנות. עד כה נמכרו 35 שמלות ביותר מ-60 אלף שקל, וכל כספי המכירה יועבר במלואם לעמותה.

בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].

נעים להכיר, אני מטפלת בתיק

צאלה כץ, מנהלת תיק יחסי הציבור של אלון ליבנה במשרד היח"צ רוני ארנון תקשורת כבר 4 שנים.

מימין לשמאל: מפיקת אופנה מור שחם, מנהלת תיק Loveat הילה אריאלי, צאלה כץ, והיחצנית שחף סגל (צילום: שוקה כהן)

הבוסית הגיעה?

רוני ארנון לא נכחה באירוע. נוכל רק לאחל לה הרבה בריאות.

לפני הבלאגן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

הסלבס הגיעו?

מכירים אירועי אופנה שאין בהם סלבס? אז גם לפה הם הגיעו: "המעושרת" לאה שנירר, "המזמררת" עינת שרוף, "היולדת" מירי מסיקה, "המדגמנת" שרון גניש ו"המתחתנת" שירלי בוגנים. בנוסף הגיעה לאירוע מנכ"לית עמותת ל.א (לא לאלימות נגד נשים) דניאלה קהת.

היה צפוף?

עשרות כלות צבאו על דלת החנות בכדי להשיג את שמלת חלומותיה, במחירי ריצפה. כמה ריצפה? בין 1,000 ל-3,000 שקל לשמלה, זיל-הזול עבור השמלות של אלון ליבנה.

ואומרים שאין מספיק גברים בתל אביב (צילום: שוקה כהן)

מסיבת עיתונאים?

צוות מהתכנית ערב טוב עם גיא פינס שסיקר את האירוע, הסטייליסטית והמפיקה ב'את' טל קליינבורט, וכמובן, איך לא, האחיות המיתולוגיות מטיאס.

ומה היה שיא האירוע?

הגם שלאה שנירר בת ה-50 פלוס ונשואה באושר, זה לא הפריע לה "להשתלט" על אחת משמלות הכלה, להיכנס לתא המדידה ולצאת כשהיא עושה פוזות למצלמות. הסיבה, כך לדבריה בכל אופן, היא שבחתונה האמיתית שלה, היא לא יכלה ללבוש שמלת כלה משום שהייתה בחודש תשיעי להריונה.

בון אפטיט

את החסות לאירוע נתנה רשת הקפה LOVEAT, שמטופלת על ידי הילה אריאלי במשרדו של רוני ארנון. LOVEAT שפינקה את האורחים בכריכים, מאפים ומיץ טבעי.

הפינוקים של LOVEAT (צילום: סיגל נפתלי קסל)

מנכ"לית עמותת ל.א דניאלה קהת והמעצב אלון ליבנה (צילום: שוקה כהן)

שירלי בוגנים (צילום: שוקה כהן)

הדוגמנית שרון גניש (צילום: שוקה כהן)

עינת שרוף (צילום: שוקה כהן)

מירי מסיקה (צילום: סיגל נפתלי קסל)

סוף סוף מרגישה כלה לאה שנירר (צילום: סיגל נפתלי קסל)

לפני ואחרי ההסתערות (צילום: סיגל נפתלי קסל)

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אז אלון הפך למעצב שמלות שוק, צפוי (1700 לשמלה (ל"ת)
    לא כלה 26/11/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מה קרה למירי מסיקה ? (ל"ת)
    דנה 26/11/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
  • כאילו היא אכלה את כל חדר הלידה (ל"ת)
    דנוש 26/11/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לאביט לא אורגנית. רק הקפה שלהם אורגני (ל"ת)
    דייקו 26/11/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.