יח"צנו לאן// אז למה לאה שנירר התנפלה על שמלת כלה של המעצב אלון ליבנה?

לרגל יום המאבק הבינ"ל באלימות נגד נשים, קיימה עמותת ל.א. אירוע מכירת שמלות כלה. צוות של גיא פינס הגיע, וגם האחיות מטיאס. אייס היה שם

שלל מפורסמות התייצבו שלשום בבוקר (יום א') בחנות של מעצב האופנה אלון ליבנה כחלק מתמיכה במאבק באלימות נגד נשים. ליבנה מצדו הציב 50 שמלות כלה למכירה לקהל הרחב שכל הכנסותיהם יועברו קודש לעמותת ל.א.

האירוע התקיים ברחוב דיזנגוף הסואן, ולמרות שהמכירה החלה רק ב-12:00, חצי שעה לפני כן עשרות כלות כבר צבאו על דלת החנות. עד כה נמכרו 35 שמלות ביותר מ-60 אלף שקל, וכל כספי המכירה יועבר במלואם לעמותה.

בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].

נעים להכיר, אני מטפלת בתיק

צאלה כץ, מנהלת תיק יחסי הציבור של אלון ליבנה במשרד היח"צ רוני ארנון תקשורת כבר 4 שנים.

מימין לשמאל: מפיקת אופנה מור שחם, מנהלת תיק Loveat הילה אריאלי, צאלה כץ, והיחצנית שחף סגל (צילום: שוקה כהן)

הבוסית הגיעה?

רוני ארנון לא נכחה באירוע. נוכל רק לאחל לה הרבה בריאות.

לפני הבלאגן (צילום: סיגל נפתלי קסל)

הסלבס הגיעו?

מכירים אירועי אופנה שאין בהם סלבס? אז גם לפה הם הגיעו: "המעושרת" לאה שנירר, "המזמררת" עינת שרוף, "היולדת" מירי מסיקה, "המדגמנת" שרון גניש ו"המתחתנת" שירלי בוגנים. בנוסף הגיעה לאירוע מנכ"לית עמותת ל.א (לא לאלימות נגד נשים) דניאלה קהת.

היה צפוף?

עשרות כלות צבאו על דלת החנות בכדי להשיג את שמלת חלומותיה, במחירי ריצפה. כמה ריצפה? בין 1,000 ל-3,000 שקל לשמלה, זיל-הזול עבור השמלות של אלון ליבנה.

ואומרים שאין מספיק גברים בתל אביב (צילום: שוקה כהן)

מסיבת עיתונאים?

צוות מהתכנית ערב טוב עם גיא פינס שסיקר את האירוע, הסטייליסטית והמפיקה ב'את' טל קליינבורט, וכמובן, איך לא, האחיות המיתולוגיות מטיאס.

ומה היה שיא האירוע?

הגם שלאה שנירר בת ה-50 פלוס ונשואה באושר, זה לא הפריע לה "להשתלט" על אחת משמלות הכלה, להיכנס לתא המדידה ולצאת כשהיא עושה פוזות למצלמות. הסיבה, כך לדבריה בכל אופן, היא שבחתונה האמיתית שלה, היא לא יכלה ללבוש שמלת כלה משום שהייתה בחודש תשיעי להריונה.

בון אפטיט

את החסות לאירוע נתנה רשת הקפה LOVEAT, שמטופלת על ידי הילה אריאלי במשרדו של רוני ארנון. LOVEAT שפינקה את האורחים בכריכים, מאפים ומיץ טבעי.

הפינוקים של LOVEAT (צילום: סיגל נפתלי קסל)

מנכ"לית עמותת ל.א דניאלה קהת והמעצב אלון ליבנה (צילום: שוקה כהן)

שירלי בוגנים (צילום: שוקה כהן)

הדוגמנית שרון גניש (צילום: שוקה כהן)

עינת שרוף (צילום: שוקה כהן)

מירי מסיקה (צילום: סיגל נפתלי קסל)

סוף סוף מרגישה כלה לאה שנירר (צילום: סיגל נפתלי קסל)

לפני ואחרי ההסתערות (צילום: סיגל נפתלי קסל)

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אז אלון הפך למעצב שמלות שוק, צפוי (1700 לשמלה (ל"ת)
    לא כלה 26/11/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מה קרה למירי מסיקה ? (ל"ת)
    דנה 26/11/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
  • כאילו היא אכלה את כל חדר הלידה (ל"ת)
    דנוש 26/11/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לאביט לא אורגנית. רק הקפה שלהם אורגני (ל"ת)
    דייקו 26/11/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.