יח"צנו לאן// אז למה לאה שנירר התנפלה על שמלת כלה של המעצב אלון ליבנה?
שלל מפורסמות התייצבו שלשום בבוקר (יום א') בחנות של מעצב האופנה אלון ליבנה כחלק מתמיכה במאבק באלימות נגד נשים. ליבנה מצדו הציב 50 שמלות כלה למכירה לקהל הרחב שכל הכנסותיהם יועברו קודש לעמותת ל.א.
האירוע התקיים ברחוב דיזנגוף הסואן, ולמרות שהמכירה החלה רק ב-12:00, חצי שעה לפני כן עשרות כלות כבר צבאו על דלת החנות. עד כה נמכרו 35 שמלות ביותר מ-60 אלף שקל, וכל כספי המכירה יועבר במלואם לעמותה.
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].
נעים להכיר, אני מטפלת בתיק
צאלה כץ, מנהלת תיק יחסי הציבור של אלון ליבנה במשרד היח"צ רוני ארנון תקשורת כבר 4 שנים.
מימין לשמאל: מפיקת אופנה מור שחם, מנהלת תיק Loveat הילה אריאלי, צאלה כץ, והיחצנית שחף סגל (צילום: שוקה כהן)
הבוסית הגיעה?
רוני ארנון לא נכחה באירוע. נוכל רק לאחל לה הרבה בריאות.
לפני הבלאגן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
הסלבס הגיעו?
מכירים אירועי אופנה שאין בהם סלבס? אז גם לפה הם הגיעו: "המעושרת" לאה שנירר, "המזמררת" עינת שרוף, "היולדת" מירי מסיקה, "המדגמנת" שרון גניש ו"המתחתנת" שירלי בוגנים. בנוסף הגיעה לאירוע מנכ"לית עמותת ל.א (לא לאלימות נגד נשים) דניאלה קהת.
היה צפוף?
עשרות כלות צבאו על דלת החנות בכדי להשיג את שמלת חלומותיה, במחירי ריצפה. כמה ריצפה? בין 1,000 ל-3,000 שקל לשמלה, זיל-הזול עבור השמלות של אלון ליבנה.
ואומרים שאין מספיק גברים בתל אביב (צילום: שוקה כהן)
מסיבת עיתונאים?
צוות מהתכנית ערב טוב עם גיא פינס שסיקר את האירוע, הסטייליסטית והמפיקה ב'את' טל קליינבורט, וכמובן, איך לא, האחיות המיתולוגיות מטיאס.
ומה היה שיא האירוע?
הגם שלאה שנירר בת ה-50 פלוס ונשואה באושר, זה לא הפריע לה "להשתלט" על אחת משמלות הכלה, להיכנס לתא המדידה ולצאת כשהיא עושה פוזות למצלמות. הסיבה, כך לדבריה בכל אופן, היא שבחתונה האמיתית שלה, היא לא יכלה ללבוש שמלת כלה משום שהייתה בחודש תשיעי להריונה.
בון אפטיט
את החסות לאירוע נתנה רשת הקפה LOVEAT, שמטופלת על ידי הילה אריאלי במשרדו של רוני ארנון. LOVEAT שפינקה את האורחים בכריכים, מאפים ומיץ טבעי.
הפינוקים של LOVEAT (צילום: סיגל נפתלי קסל)
מנכ"לית עמותת ל.א דניאלה קהת והמעצב אלון ליבנה (צילום: שוקה כהן)
שירלי בוגנים (צילום: שוקה כהן)
הדוגמנית שרון גניש (צילום: שוקה כהן)
עינת שרוף (צילום: שוקה כהן)
מירי מסיקה (צילום: סיגל נפתלי קסל)
סוף סוף מרגישה כלה לאה שנירר (צילום: סיגל נפתלי קסל)
לפני ואחרי ההסתערות (צילום: סיגל נפתלי קסל)
- 3.אז אלון הפך למעצב שמלות שוק, צפוי (1700 לשמלה (ל"ת)לא כלה 26/11/2013 17:53הגב לתגובה זו
- 2.מה קרה למירי מסיקה ? (ל"ת)דנה 26/11/2013 14:25הגב לתגובה זו
- כאילו היא אכלה את כל חדר הלידה (ל"ת)דנוש 26/11/2013 14:58הגב לתגובה זו
- 1.לאביט לא אורגנית. רק הקפה שלהם אורגני (ל"ת)דייקו 26/11/2013 14:18הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.