איתם לחובר
צילום: רשות השידור
פרסום ראשון

הולך לעשות לביתו? איתם לחובר עוזב את רשת ב' - לטובת 'תכנית חיסכון'

כתב החינוך של הרדיו בשנים האחרונות, וזוכה פרס מנכ"ל רשות השידור ל-2009, יסיים בעוד חודש את עבודתו, לטובת התכנית הכלכלית של 'חדשות 2'
אלכסנדר כץ | (16)
נושאים בכתבה לחובר

כתב החינוך של רשת ב' איתם לחובר, עוזב את קול ישראל - כך נודע לאייס. לחובר יצטרף למערכת תכנית חיסכון של חדשות 2, שם ישמש ככתב.

בשלב זה לא ידוע מי יחליף את לחובר בתפקידו, אותו הוא צפוי לסיים בעוד כחודש.

לחובר (32) הצטרף לרשות השידור ב-2005, וב-6 השנים האחרונות שימש ככתב חינוך. ב-2009 זכה בפרס מנכ"ל רשות השידור על הצטיינות בעבודה. במקביל, לאורך השנים הוא גם שידר ספורט, בין היתר בשירים ושערים, ואף שידר ממשחקי המונדיאל ב-2010 בדרום אפריקה, כשבשיא - שידר את משחק חצי הגמר בין ספרד לגרמניה.

לחובר נחשב לכתב מוערך מאד במערכת החדשות של הרדיו. בין החשיפות עליהן הוא חתום, ניתן למנות את דליפת מבחן הבגרות בתנ"ך ב-2012; גניבת 16 מחברות של מבחני הבגרות במתמטיקה בבית ספר תיכון בשפלה; וחשד להעתקה לפני מספר חודשים של שכבה שלמה בתיכון מקיף בג'לג'וליה.

בנוסף חשף לחובר את ההדחה של ד"ר האני מוסא, הערבי שהגיע לתפקיד הבכיר ביותר אי פעם במשרד החינוך - ראש אשכול שפות. בתוך המערכת מציינים גם כי לחובר עסק לא אחת באפליה על רקע עדתי בחינוך החרדי, ובעוולות שמערכת החינוך גרמה למוריה.

איתם לחובר ו'חדשות 2' אישרו את הידיעה. מרשות השידור טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    ערן 06/11/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    ראו ערך אלון שני 0 אותו המסלול . רדיו, תכנית חיסכון, חדשות ערוץ 2. סקפטיות גורמת לנשירה.
  • 15.
    כבר מזמן היה צריך להגיע לטלוויזיה.. (ל"ת)
    לימור 06/11/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    ערן גפני 06/11/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    איתם לחובר נחשב, בצדק, לאחד הכתבים המוכשרים בקול ישראל וברדיו בכלל, וחבל שהוא עוזב את הרדיו לטובת תכנית יחצ"נית, שמקסימום יקבל בה כמה דקות שידור וייאלץ לכופף את עקרונותיו כדי לרצות את ה"ספונסורים" של התכנית. מצד שני, ידוע כי האוירה בקול ישראל איננה טובה וגם המשכורת נמוכה מאד ביחס לתרומתו של הכתב,ועל כן הצעד מובן מהבחינה הכלכלית.
  • 13.
    לחוברררר הגיע הזמן! אתה מספר אחת אין ספק (ל"ת)
    רוית 06/11/2013 00:45
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    שרית 05/11/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    עסקה מצוינת לשני הצדדים!
  • 11.
    עדי 05/11/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    מאחל לחבריו, ובמיוחד לאלו מהעיתון המיועד לאנשים שחושבים, שילמדו מהכתב מספר אחד בתחומו.
  • 10.
    בהצלחה.צעד נבון ביותר (ל"ת)
    מפרגן 05/11/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אבי 05/11/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    חבל עליו אחרי חצי שנה יחפש שוב עבודה הקביעות שיש לו ברשות טובה בהרבה מתכנית זמנית של 3 חודשים עד חצי שנה או שהרגולטור יסגור את התכנית או שהרייטינג ייתן את אותותו
  • 8.
    דדי 05/11/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    איתם, מגיע לך. שיהיה לך בהצלחה יאתותח. דדי פיק
  • 7.
    שאולי 05/11/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    מספר 1!!!!!! אין עלייך לחובר, קטן עלייך יאללה לעבודה. אוהב אותך חבר יקר. ד"ש מד"ר א' ומד"ר ב'.
  • 6.
    כתב מעולה וגם בחור יפה. בהצלחה! (ל"ת)
    מירית מרמת גן 05/11/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רועי 05/11/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 2 בחרו נכון
  • 4.
    בהצלחה לילד המוכשר שיהיה הכי יפה בטלויזיה! (ל"ת)
    דנה 05/11/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חבר 05/11/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    אחד הכישרונות הבולטים שצמחו ברשת ב' של קול ישראל אבידה עצומה לרדיו עלה והצלח בערוץ 2!!!!!
  • 2.
    בהצלחה 05/11/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    רשת ב שוקעת
  • 1.
    כישרון ענק ואבידה גדולה (ל"ת)
    אייל 05/11/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.