יש להם את ה-X פקטור: ריאליטי הכישרונות של 'רשת' הפגיז עם 37.4%
תכנית הריאליטי החדשה של רשת ממשיכה לרשום נתוני רייטינג גבוהים, על רקע הקריסה של הפריים-טיים של ערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי X פקטור (רשת, ערוץ 2) רשמה 37.4%, מול שיא שלילי להכפר (ערוץ 10) - רק 4.8%.
תכנית האירוח המופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) שאירחה אמש את נינט טייב, ירדה ב-3.5 נקודות מאז ההשקה בשבוע שעבר, אבל עדיין רשמה נתון נאה של 24%. שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) הניב 6.2%, והתכנית של צחי קומה 'שמועות' (ערוץ 10) קיבלה 5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 11.1%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 12.2%. מנגד, 'המטה' (ערוץ 10) הניבה 3.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 21.8%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.2%.
שישי
השעשועון כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) קיבל 18.2%, מול שי בשישי (ערוץ 10) של שי שטרן, עם רייטינג נאה של 7.4%, אבל נקודה פחות מהשבוע שעבר. 'מה נסגר' (ערוץ 10) הניבה 4.4%.
משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לקובאן (ערוץ 10) במסגרת היורוליג, ששודר ברצועת השידור של 18:00 עד 20:00, הניב 8.5%, גבוה מהרייטינג של המשחק ששודר בשבוע שלפני כן ביום חמישי בפריים-טיים, אז הסתפק ב-7.3%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה ביחס לשבוע שעבר וקיבלה 18.8%. מנגד, 'שישי' (ערוץ 10) המשיכה במגמת ההתחזקות, ואחרי שקיבלה 4.4% לפני שבועיים, ו-6% בשבוע שעבר, שלשום הנתון קפץ ל-7.2% עם פיק של 9.9%, מדובר על שיא רייטינג מאז עלתה לאוויר. 'יומן' (ערוץ 1) ירדה למקום השלישי בערב שישי עם 6.5%.
- 6.06/12/2013 02:58הגב לתגובה זו580 איש בקומבינה קובעים לנו מה "העם רואה"
- 5.danitoosh23 05/11/2013 19:03הגב לתגובה זותוכנית טובה מאד. אחת ההפקות היותר טובות שעשו שם. גם הזמרים טובים, אני מאד התאכזבתי מהנבחרת הסופית של הכוכב הבא. חוץ מענבל וטינה כולם בינוניים, או מזכירים מאד מתמודדים משנים קודמות. ל-2, לדעתי הביקורות של לידר ענייניות. מה לעשות שלפעמים צריך לומר את האמת, כשאני צופה בתכנית ושומעת את הביצועים אני יודעת על מה השופטים יעירו בכל ביצוע, וזה סימן טוב (אותנטיות וכו')
- 4.גל 03/11/2013 12:57הגב לתגובה זולא מבין איך עם ישראל נוהר לתוכניות טראש. עצוב. המחיר הוא ברור - פרומואים,פרסומות בלי סוף ומניפולציות. כמה טובה התכנית רואים עולם בערוץ אחד - מעניינית,ללא פרסומות והפרעות, ברמה אחרת לגמרי . תהנו שם בערוץ 2 המאוס , אנשים איכותיים בורחים למקומות אחרים.
- עמית 03/11/2013 13:19הגב לתגובה זואתה קוקסינל
- 3.יצחק 03/11/2013 12:37הגב לתגובה זומאוזן בין הומור, מוזיקה, רגש, עצב.
- 2.יעל 03/11/2013 11:14הגב לתגובה זולא יודעת מי החליט לבחור בלידר להיות שופט....סתם אחד שבא משום מקום והחליט שהוא מינימום סיימון...אולי הוא מתהדר בתואר זמר אבל אין לו נשמה....לבא ובציניות קרה כקרח לאמר למישהי מהמתמודדות שבאה בדחילו ורחימו לתת את כל עולמה על הבמה- "את לא זמרת" צריך לך להיות סתם בהמה...אולי הוא יטען להגנתו שגם סיימון מתבטא בצורה משתלחת וללא רחמים אני אומרת ללידר:אתה עדיין לא סיימון...בגללו אני חושבת שיש הרבה שמעקמים את האף ומעבירים תחנה
- 1.עידן 03/11/2013 10:14הגב לתגובה זוהבא.התוכניות עצמן פחות מעניינות אותי יותר המאבק בין הזכייניות.איך נפלו גיבורים-קשת
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
