שודדים את סלובניה: גראנד פרי, זהב וכסף לבאומן; 2 זהב למקאן בגולדן דראם
תחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם, בשנת ה-20 לקיומה, מציינת הערב את יומה הראשון עם פרסום הזוכים ב-8 קטגוריות שונות. 2 המשרדים הישראליים שהצליחו להעפיל לשלב הגמר הראשון: באומן בר ריבנאי ומקאן דיגיטל, עם 5 פיינליסטים יחד הצליחו לגרוף 5 פרסים מכובדים: 3 זהב, כסף, והנחשב ביותר גראנד פרי שיישלח לרחוב החילזון ברמת גן.
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי משלים שנה שנייה ברציפות בה מוענק לו פרס הגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם. המשרד גורף את הפרס הנחשב שמוענק לעבודה שבולטת באופן יוצא דופן עבור מהלך "החומוס של אבי" - מבחן טעם עיוור, שבמסגרתו נפתח סניף חומוס שבו הלקוחות שילמו את המחיר כראות עיניהם. החומוס שהוגש שלהם, מבלי שידעו מה מקורו, היה למעשה חומוס "אחלה" של שטראוס. המהלך זכה בקטגוריית הקמפיינים בדיירקט.
החומוס של אבי - זוכה בגראנד פרי בסלובניה
בנוסף, זכה באומן בר ריבנאי בפרס הכסף עבור קמפיין הגברת המודעות לזכרון ניצולי השואה בשם
מקאן דיגיטל, משרד נוסף שסלובניה עושה לו טוב מסיים את יומה הראשון של התחרות עם 2 פרסי זהב באמתחתו - שניהם עבור קמפיין התרומות הייחודי לעמותת
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נראה שעושים חיים בסלובניה
- 5.עמית 16/10/2013 22:40הגב לתגובה זואם אכן החומוס שהוגש שם היה "אחלה" אז כל מי שטעם ואמר שזה חומוס טוב, הוא אדיוט שבלוטות הטעם שלו לא יבדילו בין צואה לקוויאר.
- 4.דינה 10/10/2013 15:07הגב לתגובה זושלא יפסיקו למכור שם את החומוס שלך
- 3.פרי 10/10/2013 15:05הגב לתגובה זועשו כאלו בקונספט גם בארץ פעם סטודנטים בת"א עשו חנות שמכרו בה כלום וגם עשו חנות למכירת נשים... אבל היה מגניב החומוס הזה..
- 2.אבי 10/10/2013 14:46הגב לתגובה זולהכין את המודעה של רמי לוי? מעניין איך זה לחיות חיים של איש בינוני כמוך. מסכן
- 1.ברוך 10/10/2013 14:19הגב לתגובה זומעניין מי השופטים שם? בחירות שמדרדרות את התחרות הזאת. גראנד פרי למהלך שראוי אולי לשורטליסט מכיוון שבאמת של החיים הוא לא באמת חדשני - עשו חנויות פיקטיביות לפניו והרבה.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
