שודדים את סלובניה: גראנד פרי, זהב וכסף לבאומן; 2 זהב למקאן בגולדן דראם
תחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם, בשנת ה-20 לקיומה, מציינת הערב את יומה הראשון עם פרסום הזוכים ב-8 קטגוריות שונות. 2 המשרדים הישראליים שהצליחו להעפיל לשלב הגמר הראשון: באומן בר ריבנאי ומקאן דיגיטל, עם 5 פיינליסטים יחד הצליחו לגרוף 5 פרסים מכובדים: 3 זהב, כסף, והנחשב ביותר גראנד פרי שיישלח לרחוב החילזון ברמת גן.
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי משלים שנה שנייה ברציפות בה מוענק לו פרס הגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם. המשרד גורף את הפרס הנחשב שמוענק לעבודה שבולטת באופן יוצא דופן עבור מהלך "החומוס של אבי" - מבחן טעם עיוור, שבמסגרתו נפתח סניף חומוס שבו הלקוחות שילמו את המחיר כראות עיניהם. החומוס שהוגש שלהם, מבלי שידעו מה מקורו, היה למעשה חומוס "אחלה" של שטראוס. המהלך זכה בקטגוריית הקמפיינים בדיירקט.
החומוס של אבי - זוכה בגראנד פרי בסלובניה
בנוסף, זכה באומן בר ריבנאי בפרס הכסף עבור קמפיין הגברת המודעות לזכרון ניצולי השואה בשם
מקאן דיגיטל, משרד נוסף שסלובניה עושה לו טוב מסיים את יומה הראשון של התחרות עם 2 פרסי זהב באמתחתו - שניהם עבור קמפיין התרומות הייחודי לעמותת
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נראה שעושים חיים בסלובניה
- 5.עמית 16/10/2013 22:40הגב לתגובה זואם אכן החומוס שהוגש שם היה "אחלה" אז כל מי שטעם ואמר שזה חומוס טוב, הוא אדיוט שבלוטות הטעם שלו לא יבדילו בין צואה לקוויאר.
- 4.דינה 10/10/2013 15:07הגב לתגובה זושלא יפסיקו למכור שם את החומוס שלך
- 3.פרי 10/10/2013 15:05הגב לתגובה זועשו כאלו בקונספט גם בארץ פעם סטודנטים בת"א עשו חנות שמכרו בה כלום וגם עשו חנות למכירת נשים... אבל היה מגניב החומוס הזה..
- 2.אבי 10/10/2013 14:46הגב לתגובה זולהכין את המודעה של רמי לוי? מעניין איך זה לחיות חיים של איש בינוני כמוך. מסכן
- 1.ברוך 10/10/2013 14:19הגב לתגובה זומעניין מי השופטים שם? בחירות שמדרדרות את התחרות הזאת. גראנד פרי למהלך שראוי אולי לשורטליסט מכיוון שבאמת של החיים הוא לא באמת חדשני - עשו חנויות פיקטיביות לפניו והרבה.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
